Ej det er sku for dårligt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2013

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Vores søn ville ikke sove her til aften og da klokken var 21.30 kom min mand ind og sagde at nu måtte jeg tage over (Det plejer altid at være ham der putter den store og jeg putter den lille) det gjorde jeg så og kom så lige ud nu først og så sidder min mand sku bare herinde og sover?? (Han plejer næsten altid at falde i søvn derinde) og da jeg så vækker ham og siger at han da ligeså godt kunne være blevet derinde istedet for også at ødelægge min aften, så tager han bare hans dyne og siger, nå så skrider jeg da bare i seng... Ja bum bum, så kan jeg da ellers bare sidde her...

Bare lige lidt brok....

På mig lyder det virkelig som om at din kæreste har været voldsom træt og bare ikke orkede mere... sådan har jeg det også selv nogle gange , det er sjælndt jeg falder i søvn( fordi der er så meget der skal gøres / klares med 2 skønne børn) MEN en gang er jeg faldet i søvn med åben mund pga af voldsom træthed! 

nogle gange er min mand også så træt at han er ved at dejse om, og '' jeg smider'' ham i seng kl. 21:00 F.eks. vi alle har brug for søvn, så måske lidt strengt af dig at vække ham og sige sådan til ham  vil du ikke selv blive ked af det hvis din kæreste vækkede dig på den måde hvis du var skvattet i søvn på sofaen af ren udmattelse. ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2013

FruStolpe

Anonym skriver:

Tak for lort? Forstår udemærket hans behov for søvn!

Ja det havde han vel, det har jeg også men jeg blev alligevel oppe fordi jeg havde behov for en kæresteaften som jeg var blevet lovet, jeg kunne godt være gået i seng kl. 21 og så sad han med lorten når vores store ikke gad sove, men nej, jeg synes det er vigtigt man har kæresteaftner så man holder gnisten i live.

Vi hygger også på andre tider af døgnet, men sjældent sammen.

Ro på nu 

Jeg synes nu alligevel at jeg gjorde en del ud af at det var sagt med et glimt i øjet. Det var der smilyerne kom ind i billedet. .............

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.