Ej det er sku for dårligt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2013

TNBC

Macrolf skriver:

Siger ikke man er syg fordi man falder i søv foran tvet. Man opdager da at man er træt og hvis man så ved at øjnene glider i og man kan mærke at det er ved at ske så kan man jo forhindre det. Hvis man er helt frisk og pludselig falder i søvn, ja så er det en sygdom.

Hvis du slat ikke opdager når du er træt og ved at falde i søvn, så håber jeg da ikke du kører bil om aftenen ;-)

det er jo ikke noget der sker hver aften, men en gang i mellem. og jo jeg kan godt lukke øjnene, blinke og der skal ikke mere end splitsekund til, så vågner jeg op to timer senere og kan ikke huske at jeg var træt.
der er da også dem der ligeså snart de lægger sig ned, sover.

hvis jeg kan mærke at jeg er træt, bevæger jeg mig da også..

men der er altså nogen gange, hvor man bare falder i søvn, før man tænker over det. det kan også være at du bare sidder med lukkede øjne, uden faktisk at virke træt.. og det gør ikke en syg, ligemeget hvor rask du er. jeg har ikke sygdom der gør mig træt, men derfor kan det godt ske for mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2013

StudPsyk

Anonym skriver:

Ved godt han blev træt og faldt i søvn... Blev måske mere paf over at han så bare valgte at gå i seng på den måde istedt for at blive og hygge med mig..

Jamen det er da nok pga. din reaktion - når nu du nærmest skælder ham ud over det, tror jeg da ikke han tænker "SÅ! Nu skal vi rigtig hygge!"

Anmeld

14. oktober 2013

Anonym trådstarter

Janne T. skriver:

Jamen det er da nok pga. din reaktion - når nu du nærmest skælder ham ud over det, tror jeg da ikke han tænker "SÅ! Nu skal vi rigtig hygge!"

Han siger i dag at han bare ikke gad, men at han hellere ville sove.. Hverken skælder eller smælder, sagde bare at jeg gerne ville hygge med ham

Anmeld

14. oktober 2013

Mettefpigen

Macrolf skriver:

BehøverBejstrup

Du opdager slet ikke at du bliver træt og dine øjne falder i?

Nej det gør jeg ikke altid...

Anmeld

14. oktober 2013

StudPsyk

Anonym skriver:

Han siger i dag at han bare ikke gad, men at han hellere ville sove.. Hverken skælder eller smælder, sagde bare at jeg gerne ville hygge med ham

Det er da ikke det du skriver - at du bare sagde du ville hygge med ham.

"  og da jeg så vækker ham og siger at han da ligeså godt kunne være blevet derinde istedet for også at ødelægge min aften"

Du siger jo til ham han har ødelagt din aften bare fordi han kom til at falde i søvn. Hvis min kæreste sagde sådan til mig, ville jeg heller ikke have lyst til at hygge med ham

Anmeld

14. oktober 2013

Anonym trådstarter

Janne T. skriver:

Det er da ikke det du skriver - at du bare sagde du ville hygge med ham.

"  og da jeg så vækker ham og siger at han da ligeså godt kunne være blevet derinde istedet for også at ødelægge min aften"

Du siger jo til ham han har ødelagt din aften bare fordi han kom til at falde i søvn. Hvis min kæreste sagde sådan til mig, ville jeg heller ikke have lyst til at hygge med ham

Han siger det var helt bevidst at han faldt i søvn, det var ikke et uheld.

Anmeld

14. oktober 2013

Anonym trådstarter

M_V skriver:

Jeg kan nu godt forstå, at du blev lidt skuffet, når i havde aftalt at hygge om aftenen. Det var jeg da også blevet. 

Men når det så er sagt, kan jeg godt forstå din mand er træt så sent om aftenen, det er jeg godt nok også 

Kan bestemt også forstå at han kan være træt... Men ja, det er ret sjældent vi kommer til at hygge fordi han for det meste falder i søvn inde hos vores den store og så er den aften ligesom væk...

Anmeld

14. oktober 2013

StudPsyk

Anonym skriver:

Og igen, hvorfor er det et problem? Han har jo tydeligvis været træt, og vi har alle dage hvor vi ikke har overskuddet til at tage kampen med barnet, så hellere hvile og lade den anden tage over fremfor at blive irriteret på barnet

Anmeld

14. oktober 2013

Anonym trådstarter

Janne T. skriver:

Og igen, hvorfor er det et problem? Han har jo tydeligvis været træt, og vi har alle dage hvor vi ikke har overskuddet til at tage kampen med barnet, så hellere hvile og lade den anden tage over fremfor at blive irriteret på barnet

Fordi vi aldrig får hygget om aftenen mere, bare ham og jeg.

Anmeld

14. oktober 2013

TNBC

Anonym skriver:

ja, det gør det da bedre end hvis det var et uheld, for så var han bevidst om at han havde brug for hvilen og derfor han bad dig om at tage over, for at han faktisk ikke faldt i søvn mens han var ved at putte barnet. eller at barnet holdte ham vågen og han var blevet irriteret og at det var gået ud over barnet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.