Ej det er sku for dårligt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

Vores søn ville ikke sove her til aften og da klokken var 21.30 kom min mand ind og sagde at nu måtte jeg tage over (Det plejer altid at være ham der putter den store og jeg putter den lille) det gjorde jeg så og kom så lige ud nu først og så sidder min mand sku bare herinde og sover?? (Han plejer næsten altid at falde i søvn derinde) og da jeg så vækker ham og siger at han da ligeså godt kunne være blevet derinde istedet for også at ødelægge min aften, så tager han bare hans dyne og siger, nå så skrider jeg da bare i seng... Ja bum bum, så kan jeg da ellers bare sidde her...

Bare lige lidt brok....

Jeg kan nu godt forstå, at du blev lidt skuffet, når i havde aftalt at hygge om aftenen. Det var jeg da også blevet. 

Men når det så er sagt, kan jeg godt forstå din mand er træt så sent om aftenen, det er jeg godt nok også 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Nej jeg bliver ikke sur... Jeg synes bare det var skørt at min aften også skulle ødelægges når nu han alligevel havde tænkt sig at sove... Vi havde aftalt at hygge os når ungerne var lagt...

Det var vel ikke planlagt at han ville falde i søvn...han blev vel bare træt.

Anmeld

14. oktober 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg var også blevet sur og gået i seng som din mand gjorde, hvis jeg var blevet beskyldt for at have ødelagt en andens aften ved at have bedt om hjælp og faldet i søvn.

Jeg forstår heller ikke hvorfor din aften blev ødelagt af at putte dit barn og have lidt alenetid.

(Ja, I havde aftalt at hygge, men vi kender vel alle det at være for trætte om aftenen og dermed ændre planer)

Måske I kan indhente det forsømte i aften?

Anmeld

14. oktober 2013

..

Jeg kan godt forstå dig, jeg var sgu også blevet irriteret på min mand, det der med at falde i søvn, det gør man jo ikke bare hvis man ikke vil!
Ja, det kan godt være han er træt men en aftale er en aftale og så mp man bare mande sig op, jeg er helt på din side :-)

Anmeld

14. oktober 2013

Mettefpigen

Macrolf skriver:

Jeg kan godt forstå dig, jeg var sgu også blevet irriteret på min mand, det der med at falde i søvn, det gør man jo ikke bare hvis man ikke vil!
Ja, det kan godt være han er træt men en aftale er en aftale og så mp man bare mande sig op, jeg er helt på din side :-)

Det kan man altså godt..... Jeg er sku faldet i søvn mange gange uden jeg selv ville......

Anmeld

14. oktober 2013

..

Mettefpigen skriver:

Det kan man altså godt..... Jeg er sku faldet i søvn mange gange uden jeg selv ville......

Ej, hvis man kan mærke at man er ved at falde i søvn kan man da rejse sig eller lave noget andet, hvis man sidder ved at barn så ændre stilling eller noget. Man kan selvfølgelig lide af en sygdom så man ikke kan forhindre det :-)

Anmeld

14. oktober 2013

Mettefpigen

Macrolf skriver:

Ej, hvis man kan mærke at man er ved at falde i søvn kan man da rejse sig eller lave noget andet, hvis man sidder ved at barn så ændre stilling eller noget. Man kan selvfølgelig lide af en sygdom så man ikke kan forhindre det :-)

Jeg er altså faldet i søvn uden at mærke det.... Jeg har flere gange været væk i noget i tvet, også lige pludselig vågnet op, fordi jeg faldt i søvn....

Anmeld

14. oktober 2013

TNBC

Macrolf skriver:

så fordi man falder i søvn uden at lægge mærke til det, er man syg? Jeg er altså tit faldet i søvn foran tvet, hvor jeg er vågnet op nogle timer senere, uden at huske at jeg er faldet i søvn.
Hvis jeg er så træt, så lægger jeg mig sku til at sove. så længe jeg ikke skal til en mega vigtig aftale, skal ingen bestemme hvornår jeg sover.

Anmeld

14. oktober 2013

..

Mettefpigen skriver:

Jeg er altså faldet i søvn uden at mærke det.... Jeg har flere gange været væk i noget i tvet, også lige pludselig vågnet op, fordi jeg faldt i søvn....

Du opdager slet ikke at du bliver træt og dine øjne falder i?

Anmeld

14. oktober 2013

..

så fordi man falder i søvn uden at lægge mærke til det, er man syg? Jeg er altså tit faldet i søvn foran tvet, hvor jeg er vågnet op nogle timer senere, uden at huske at jeg er faldet i søvn.
Hvis jeg er så træt, så lægger jeg mig sku til at sove. så længe jeg ikke skal til en mega vigtig aftale, skal ingen bestemme hvornår jeg sover.

Siger ikke man er syg fordi man falder i søv foran tvet. Man opdager da at man er træt og hvis man så ved at øjnene glider i og man kan mærke at det er ved at ske så kan man jo forhindre det. Hvis man er helt frisk og pludselig falder i søvn, ja så er det en sygdom.

Hvis du slat ikke opdager når du er træt og ved at falde i søvn, så håber jeg da ikke du kører bil om aftenen ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.