Ej det er sku for dårligt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.604 visninger
41 svar
28 synes godt om
13. oktober 2013

Anonym trådstarter

Vores søn ville ikke sove her til aften og da klokken var 21.30 kom min mand ind og sagde at nu måtte jeg tage over (Det plejer altid at være ham der putter den store og jeg putter den lille) det gjorde jeg så og kom så lige ud nu først og så sidder min mand sku bare herinde og sover?? (Han plejer næsten altid at falde i søvn derinde) og da jeg så vækker ham og siger at han da ligeså godt kunne være blevet derinde istedet for også at ødelægge min aften, så tager han bare hans dyne og siger, nå så skrider jeg da bare i seng... Ja bum bum, så kan jeg da ellers bare sidde her...

Bare lige lidt brok....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2013

modesty

Anonym skriver:

Vores søn ville ikke sove her til aften og da klokken var 21.30 kom min mand ind og sagde at nu måtte jeg tage over (Det plejer altid at være ham der putter den store og jeg putter den lille) det gjorde jeg så og kom så lige ud nu først og så sidder min mand sku bare herinde og sover?? (Han plejer næsten altid at falde i søvn derinde) og da jeg så vækker ham og siger at han da ligeså godt kunne være blevet derinde istedet for også at ødelægge min aften, så tager han bare hans dyne og siger, nå så skrider jeg da bare i seng... Ja bum bum, så kan jeg da ellers bare sidde her...

Bare lige lidt brok....

Altså jeg forstår ikke... Du bliver sur på din mand fordi han er træt og falder i søvn kl. 22 om aftenen? Øhm, jamen okay...

Anmeld

13. oktober 2013

K&S

Anonym skriver:

Bare lige lidt brok....

Jeg synes nu, det er helt i orden at bede om hjælp en gang imellem 

Anmeld

13. oktober 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Altså jeg forstår ikke... Du bliver sur på din mand fordi han er træt og falder i søvn kl. 22 om aftenen? Øhm, jamen okay...

Nej jeg bliver ikke sur... Jeg synes bare det var skørt at min aften også skulle ødelægges når nu han alligevel havde tænkt sig at sove... Vi havde aftalt at hygge os når ungerne var lagt...

Anmeld

13. oktober 2013

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Jeg synes nu, det er helt i orden at bede om hjælp en gang imellem 

Det synes jeg også og jeg hjalp jo også

Synes bare det var kedeligt at jeg skulle bruge min aften alene fordi han nu bare er gået i seng...

Anmeld

13. oktober 2013

K&S

Anonym skriver:

Det synes jeg også og jeg hjalp jo også

Synes bare det var kedeligt at jeg skulle bruge min aften alene fordi han nu bare er gået i seng...

Jeg kan stadig ikke forstå, hvorfor du bliver sur over det, det er da ikke noget - din mand er træt, så han er faldet i søvn...

Anmeld

13. oktober 2013

CaWi

Anonym skriver:

Bare lige lidt brok....

Shit happens som man siger.
Det er jo ikke sikkert han havde tænkt sig at sove, men bare pludselig faldte i søvn?
Ligesom jeg om eftermiddagen kan sige til min kæreste, at han om aftenen får den helt store rusketur.
Men hvem ved om jeg har lyst når det bliver aften? Måske drillede barnet da det skulle sove, måske spiste jeg alt for meget aftensmad og har fået ondt i maven.

Håber du forstår

Anmeld

13. oktober 2013

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Jeg kan stadig ikke forstå, hvorfor du bliver sur over det, det er da ikke noget - din mand er træt, så han er faldet i søvn...

Hvem siger jeg bliver sur?  Jeg blev måske lidt skuffet, men ikke sur. Men tror du ikke godt jeg kan regne ud at han er træt? Derfor må jeg vel godt brokke mig lidt, eller er det kun alle andre der må brokke sig?

Anmeld

13. oktober 2013

Anonym trådstarter

CAWI skriver:

Shit happens som man siger.
Det er jo ikke sikkert han havde tænkt sig at sove, men bare pludselig faldte i søvn?
Ligesom jeg om eftermiddagen kan sige til min kæreste, at han om aftenen får den helt store rusketur.
Men hvem ved om jeg har lyst når det bliver aften? Måske drillede barnet da det skulle sove, måske spiste jeg alt for meget aftensmad og har fået ondt i maven.

Håber du forstår

Ved godt han blev træt og faldt i søvn... Blev måske mere paf over at han så bare valgte at gå i seng på den måde istedt for at blive og hygge med mig..

Anmeld

13. oktober 2013

Elgaard73

He he...så skulle jeg blive skuffet, så godt som hver aften for tiden. Her er det mig der putter og 8 ud af 10 gange når jeg er færdig med det, så er manden faldet i søvn på sofaen (hvis han altså overhovedet er hjemme) og det tager altså ikke lang tid at putte vores søn. 

Men det kan altså ikke bringe mit pis i kog. Han arbejder hårdt og hvis han er træt, ja så er han træt og får lov at sove. Jeg gider da heller ikke at skulle hygge med en, der knapt kan holde øjnene åbne eller fører en samtale. Jeg vælger at se positivt på det = jeg har masser af "kun mig" tid for tiden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.