Anonym skriver:
Det skal siges at hoste og snot er okay. Og ikke noget jeg ringer efter forældrene for, heller ikke grundet farven 
Det jeg har sværere ved er at forældrene vel vidende at barnet kan smitte med feks dårlig mave at de sender det afsted alligevel. Og de så vælger at tie stille om det. Det er der jeg bliver gal. For ja børn smitter hinanden og det er også okay. Det hører med. Men synes der er forskel på dårlig mave og børne sygdomme og så forkølelse.
Hvornår er det dårlig mave, eller bare meget lind afføring? For min dreng har ofte meget lind mave, og af og til kan den være ret tynd, men han er stadig ikke blevet ringet hjem. (ved selvfølgelig ikke om det har været sådan i DP)

Jeg er førstegangs mor, og DP-mor har været DP i 15 år.
Hvis der er noget når jeg aflevere (hvis han er ked, pylret og sådan, feks pga tænderne) så siger jeg til hende at hun bare skal ringe hvis der er noget.
Jeg tror mange forældre tænker og tror på, at hvis det er slemt eller bliver værre, så bliver der ringet

Børn er ofte friskere sammen med forældrene, fordi de er mere trykke. Måske derfor du oplever de er friske når forældrene kommer.
Anmeld