Et spørgsmål til alle jer der aldrig har været tykke...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2009

Ni-ko-li-ne

bondepigen skriver:

Nej det er ikke nemt!!! Håber du får det bedre i ryggen!!!

tak og i lige måde jo :0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2009

Sabina & Simone

Jeg er så også en af dem der kan spise og spise... Men vægten er heldigvis steget lidt...
Vejede som 19 årig 45 kilo med en højde på 175... Og lad mig sige at det ikke så særlig pænt ud... Havde hverken røv eller patter...
Da jeg mødte min mand vejede jeg 51 kg og tog 4 kg på det første stykke tid (er den type der taber mig når livet er træls og tager på når jeg har det godt).
Så blev jeg gravid med Simone og tog 25 kg på den sidste halvdel af graiditeten... Var godt nok ikke særlig fedt da vægten viste 80.. hehe... Og da jeg fødte tabte jeg kun de 7... ØØØVVV... Men nu er Simone næsten 5 mdr og jeg har tabt det hele igen på nær 2 kg... Og jeg har ikke gjort en skid for det, udover gåture med vognen... Spiser som jeg gjorde da jeg var højgravid og jeg ammede kun i en måned...
Så jeg er vist en af de heldige...

Anmeld

22. juli 2009

Natasja Savage Andersen

Jeg er også en af dem der normalt bare kan spise og spise, og holder nogenlunde samme vægt.. (omkring de 55-60kg) og nu har jeg taget 14 kg på siden jeg blev gravid.. føler mig godt nok stor.. og dét er noget nyt ! men jeg er kun glad! Og håber heller ikke jeg taber det hele igen når jeg har født, bare jeg bliver lidt strammet op igen.. hehe.

Anmeld

22. juli 2009

Tina2

Eva skriver:

eller ikke har været det ud over når I har været gravide..
men er der altid har væet normalvægtige, er jeres vægt bare stabil altid...uden I skal tænke over det og har i så bare vejet det samme fra i var 16-17 år og indtil nu??
For mig er det jo virkelig facinerende og langt fra min verden at man bare kan leve uden at tænke over vægten og uden at den ændrer sig...men er det bare sådan for alle jeg som bare er og altid har været normalvægtige??

Knus Eva..

Jeg er normalvægtig og det har jeg altid været, bortset fra når jeg var gravid, hvor der er røget +25 kg og +31 kg på... Men de er alle kommet af igen indenfor rimelig kort tid......

Vil dog ikke sige jeg aldrifg har skullet tænke på vægten. Vejer mig faktisk tit.... Omkring hveranden dag..... Og svinger den lidt til den høje side, så passer jeg lidt på hvad jeg spiser i en uges tid og så er jeg på normalen igen.....

Kan slet ikke ha at veje bare 2 kg mere end normalt, jeg synes jeg kan mærke det på bukserne og se det på mig selv osv, så jeg holder jævnligt øje med det, for jeg har det allerbedst når jeg vejer hvad jeg er vant til (eller mindre)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.