Eva skriver:
eller ikke har været det ud over når I har været gravide..
men er der altid har væet normalvægtige, er jeres vægt bare stabil altid...uden I skal tænke over det og har i så bare vejet det samme fra i var 16-17 år og indtil nu??
For mig er det jo virkelig facinerende og langt fra min verden at man bare kan leve uden at tænke over vægten og uden at den ændrer sig...men er det bare sådan for alle jeg som bare er og altid har været normalvægtige??
Knus Eva..
Jeg er normalvægtig og det har jeg altid været, bortset fra når jeg var gravid, hvor der er røget +25 kg og +31 kg på... Men de er alle kommet af igen indenfor rimelig kort tid......
Vil dog ikke sige jeg aldrifg har skullet tænke på vægten. Vejer mig faktisk tit.... Omkring hveranden dag..... Og svinger den lidt til den høje side, så passer jeg lidt på hvad jeg spiser i en uges tid og så er jeg på normalen igen.....
Kan slet ikke ha at veje bare 2 kg mere end normalt, jeg synes jeg kan mærke det på bukserne og se det på mig selv osv, så jeg holder jævnligt øje med det, for jeg har det allerbedst når jeg vejer hvad jeg er vant til (eller mindre

)
Anmeld