Eva skriver:
eller ikke har været det ud over når I har været gravide..
men er der altid har væet normalvægtige, er jeres vægt bare stabil altid...uden I skal tænke over det og har i så bare vejet det samme fra i var 16-17 år og indtil nu??
For mig er det jo virkelig facinerende og langt fra min verden at man bare kan leve uden at tænke over vægten og uden at den ændrer sig...men er det bare sådan for alle jeg som bare er og altid har været normalvægtige??
Knus Eva..
Godt spørgsmål, jeg undrer mig osse over det!!
Jeg vil heller aldrig kunne spise normalt, uden og skulle tænke på vægten. Men sådan er jeg jo bare.
Min svigerinde er normalt tynd, men kan spise alt uden at tage på. Hun laver fuld fed mad, drikker alm cola - kun cola og har ingen light produkter i sit hjem.
Hun er lige kommet hjem fra 2 uger i Tyrkiet - og har tabt 6 kilo!!!!!! Når jeg holder ferie tager jeg normalt lidt på........og hun havde intet lavet, blot ligget ved poolen med børnene og spist god mad............6 kilo på 2 uger, det er jo helt vildt...

.
Havde det været mig, så havde jeg sgu nok taget 6 kilo på!!!

Eva, var det forresten ikke nu du ville smide badevægten langt væk?? - nu her efter du fik lavet maven??
Lone
Anmeld