Et spørgsmål til alle jer der aldrig har været tykke...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.724 visninger
44 svar
0 synes godt om
21. juli 2009

Honningblomst

eller ikke har været det ud over når I har været gravide..
men er der altid har væet normalvægtige, er jeres vægt bare stabil altid...uden I skal tænke over det og har i så bare vejet det samme fra i var 16-17 år og indtil nu??
For mig er det jo virkelig facinerende og langt fra min verden at man bare kan leve uden at tænke over vægten og uden at den ændrer sig...men er det bare sådan for alle jeg som bare er og altid har været normalvægtige??

Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2009

Vingummien

Eva skriver:

eller ikke har været det ud over når I har været gravide..
men er der altid har væet normalvægtige, er jeres vægt bare stabil altid...uden I skal tænke over det og har i så bare vejet det samme fra i var 16-17 år og indtil nu??
For mig er det jo virkelig facinerende og langt fra min verden at man bare kan leve uden at tænke over vægten og uden at den ændrer sig...men er det bare sådan for alle jeg som bare er og altid har været normalvægtige??

Knus Eva..

Lytter lige med,

Men kan give et eksempel, min storebor er tynd, og han æder og æder og æder men han bliver ved med  at være tynd, er altså vildt snyd syntes jeg.

Anmeld

21. juli 2009

Honningblomst

suanne85 skriver:

Lytter lige med,

Men kan give et eksempel, min storebor er tynd, og han æder og æder og æder men han bliver ved med  at være tynd, er altså vildt snyd syntes jeg.

Og sådanne to søstre har jeg...det er bare så langt fra min verden...kan slet ikke forestille mig bare at spise uden at tænke særligt over det...er sørme lidt trist at vægten skal have så stor en plads altid i manges liv...men hvad kan man gøre??

Anmeld

21. juli 2009

Diana...

Uhh min kæreste kan spise ALT og så meget han vil og tro mig han spiser rigtig meget og han tager ALDRIG på tvært i mod kan han nogen gange faktisk ha tabt sig lidt jeg er SÅ misundelig han er 179 og vejer 70 han er ikke andet en knovler.

Min x var ligesådan kunne os bare spise og spise uden det gjorde noget som helst ved vægten endnu engang var jeg misundelig hi hi.

Anmeld

21. juli 2009

Vingummien

Eva skriver:

Og sådanne to søstre har jeg...det er bare så langt fra min verden...kan slet ikke forestille mig bare at spise uden at tænke særligt over det...er sørme lidt trist at vægten skal have så stor en plads altid i manges liv...men hvad kan man gøre??

Ja det er det, men man kan ik rigtig gøre noget. Vægt har aaltid været et problem for mig. da jeg så endelig nåede min normal vægt på 80 så blev jeg syg og ku ik gå i meget lang tid,  fedt så kom noget på igen og så blev jeg gravid og er ved starten igen nu, rigtig øv.

Driller tit min bror med at lige pludselig så buler maven ud men er ik sket endnu

Anmeld

21. juli 2009

jannie

hej.
jeg er en af dem der har holdt vægten siden folkeskolen uden at gøre noget som helst og har kunne spise hvad jeg ville uden badevægten har reageret på det...
men når jeg så har været gravid, både denne gang og da jeg ventede magnus har det bare været total anderledes. jeg skal bare overveje at spise noget før nålen på vægten begynder at rykke på sig... nej selvfølgelig lidt overdrevet men det hele sætter sig bare, og vægten stiger og stiger. da jeg ventede magnus tog jeg 28 kg på. denne gang har jeg indtil videre allerede taget 7 kg på. det er ikke fori jeg æder og æder. jeg syntes jeg spiser okay, men vil da osse have lidt godt ind imellem. har man ikke fortjent det .

hilsen jannie 25+2
som har smidt badevægten ned på bunden af vasketøjskurven i arrigskab

Anmeld

21. juli 2009

mariamiss6

Altså jeg var undervægtig i folkeskoletiden.

vejede 50 kg lige inden jeg gik ud af 9. 172 cm høj.

3 måneder efter jeg havde levet af flødesovs,  vejede jeg så 55 kg. da jeg startede i 10.

3 månder inde i 10. klasse, efter god behandling, nye og bedre venner, og masser af chokoladekiks fra netto, og pizza i stedet for idræt, vejede jeg så 65 kg.

da 1 år senere startede fuldtids som kasseassistent, røg jeg på 6 måneder op på ca. 75 kg. altså tog jeg 25 kg. på på 2 år.

derefter stod det så stille på de der 75 kg i ca 4 år vil jeg gætte på.

så 172 cm og ca. 75 kg. normal vægtig, men ifølge BMI en tand over idealvægt.

Nåh så fik jeg søn nummer 1. og til sidst i graviditeten, nåede jeg vidst op lige under 85 kg, men de forsvandt alle ved fødslen - under 1 måned efter.

søn nummer 2. levede af mine ekstra kg. og da jeg havde født ham, vejede jeg efter 20 dage igen 65 kg.

jeg ammede kun 7 uger, og idag er nummer 2 næsten 8 måneder, og jeg vejer stadig 65 kg. uden at have gjort noget bevidst, men jeg kan da godt se at mit slikforburg er dalet kraftigt under og efter den sidste graviditet.
almindelig mad, der spiser vi stadig som vi alid har gjort, utroligt fedt....

så min vægt er rimeligt jævn, og jeg gør ikke noget for det.... sorry....

Anmeld

21. juli 2009

Klumpe-dumpe

Eva og Susanne,

Hvordan var jeres fødselsvægt ???

Har selv været et myr som spæd, barn, men så skal jeg da lige love for at ALT satte dig på sidebene... Inden graviditeten, havde jeg tabt 44 kg, men øhhh nu mangler jeg stadig ca. 13 efter :-(

Anmeld

21. juli 2009

Honningblomst

suanne85 skriver:

Ja det er det, men man kan ik rigtig gøre noget. Vægt har aaltid været et problem for mig. da jeg så endelig nåede min normal vægt på 80 så blev jeg syg og ku ik gå i meget lang tid,  fedt så kom noget på igen og så blev jeg gravid og er ved starten igen nu, rigtig øv.

Driller tit min bror med at lige pludselig så buler maven ud men er ik sket endnu

Ej, du har sørme da også været uheldig...min vægt har også gået op og ned, men har nu holdt den i seks år-smiler

Knus....

Anmeld

21. juli 2009

Vingummien

Eva skriver:

Ej, du har sørme da også været uheldig...min vægt har også gået op og ned, men har nu holdt den i seks år-smiler

Knus....

Ja syntes jeg også selv jeg har, virkelig træls.

mwn det positive ved det er at jeg er meget høj, så ses ik på helt den samme måde som ved en der er lav. hvis du forstår hva jeg mener.

Fik afvide af min fys dengang at det var godt jeg var så høj og så sad det de rigtig steder på mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.