jeg har næsten vejet det samme siden 7 kl. fandt et papir i barnets bog hjemme hos min mor fra sundhedsplejsken den gang vejet jeg 47 kg. og der har den ca ligget lige siden, normalt 50-51kg. da jeg var gravid for fem år siden tog jeg 18 kg på men der gik ikke længe før den røg ned på 54 og da jeg varfærdig med at amme varjeg ned på 50 igen. nu er jeg gravid igen i 27uge og vejer allerede 61 kg. hvilket jeg er glad for.
jeg har altid spist hvaad jeg ville, men har en lille mavesæk så det er svært at tage på, prøver. men fordi jeg har spist som jeg har, fik jeg galdesten for 2 årsiden. som jeg harfået fjernet, hvilket bestemt ikke gjorde det nemmer at beholde kilone. fedt løber igennem mig, og hvis jeg spiser mad med meget fedt, får jeg møg dårlig mave. men håber at jeg efter denne graviditet kan få lov at beholde nogen af de kg. så jeg ikke ligner en på 17 mere, er sku 26.. og ville gerne ligne en kvinde.. skal lige siges jeg er 167cm så mit BMI ligger på ca.17,5 hvilket jo ikke er sundt.
kitt 27+5
Anmeld