Et spørgsmål til alle jer der aldrig har været tykke...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2009

Honningblomst

malucca09 skriver:

Eva og Susanne,

Hvordan var jeres fødselsvægt ???

Har selv været et myr som spæd, barn, men så skal jeg da lige love for at ALT satte dig på sidebene... Inden graviditeten, havde jeg tabt 44 kg, men øhhh nu mangler jeg stadig ca. 13 efter :-(

Hvad jeg vejede som højgravid eller??-smiler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2009

Honningblomst

suanne85 skriver:

Ja syntes jeg også selv jeg har, virkelig træls.

mwn det positive ved det er at jeg er meget høj, så ses ik på helt den samme måde som ved en der er lav. hvis du forstår hva jeg mener.

Fik afvide af min fys dengang at det var godt jeg var så høj og så sad det de rigtig steder på mig

Hæhæ..det forstår jeg godt...og jeg er så en af de lave....165 cm...men heldigvis har det altid sat sig alle steder, så er jeg bare blevet bredere en med samme facon-smiler

Anmeld

21. juli 2009

Vingummien

malucca09 skriver:

Eva og Susanne,

Hvordan var jeres fødselsvægt ???

Har selv været et myr som spæd, barn, men så skal jeg da lige love for at ALT satte dig på sidebene... Inden graviditeten, havde jeg tabt 44 kg, men øhhh nu mangler jeg stadig ca. 13 efter :-(

Jeg var meget lille, vejede var det 2600 da jeg blev født, min mor havde været meget syg da hun ventede mig så jeg havde ik fået helt nok.

da jeg var lille blev jeg heller ik fodret med slik så er heller ik mine forældres skyld, har bare fået god gammel dags mad hver dag. Slik var kun fredag og jeg valgte tit frugt i sted for.

Mange tænker jo at man lever af snold osv når de ser en der er stor

Anmeld

21. juli 2009

Miamaja

ohh ja, det lyder som mig. jeg har altid vaeret slank og aldrig tyk i hele mit liv, andet end at veje 4-5 kg for meget og det var da jeg havde faaet min baby (uden at vaere gravid. ja det lyder mystisk men jeg tog 5 kg paa efter vi fik ham og jeg tager ellers aldrig paa). Jeg var ellers en stor baby da jeg blev fodt, men da jeg kom i pubeteten og skod i vejret(er 180 cm), tabte jeg mig saa meget, at jeg blev fodret med piskeflode i sodmaelk til dagligt fordi alle sagde jeg var saa tynd. mit stofskifte er hojt fordi jeg blever fysisk daarlig og svimmel hvis jeg ikke spiser mange smaa maaltider gennem dagen. jeg har i det hele taget svaert ved at springe et maaltid over uden jeg begynder at ryste. jeg har altid vaeret glad for mad og at spise igennem hele mit liv. jeg har aldrig haft en speciel sod tand men jeg spiser baade sunde og 'fedende' ting og sager. dog saetter det sig ikke saa nemt. jeg gaar en afslappet tur 1/2 time til 1 time hver anden dag nu men ellers motionere jeg ikke.
jeg vejer det samme som da jeg var ca 17, 18 aar (ca 64 kg plus minus 2 kg) og har bl. en kjole som jeg kobte i england da jeg var 17 og jeg gaar stadig med den 10 aar senere. og faar tit komplimenter for den. passer perfekt stadig

Anmeld

21. juli 2009

Klumpe-dumpe

Eva skriver:

Hvad jeg vejede som højgravid eller??-smiler

Nej din fødselsvægt. Hvad du vejede da du blev født

Anmeld

21. juli 2009

Vingummien

Eva skriver:

Hæhæ..det forstår jeg godt...og jeg er så en af de lave....165 cm...men heldigvis har det altid sat sig alle steder, så er jeg bare blevet bredere en med samme facon-smiler

Ja sådan er det også her.

Og så har hofterne lige fået et ryk efter jeg fik Emil men det følger jo med

Anmeld

21. juli 2009

Sweet1978

Ja jeg har altid bare kunnet spise hvad jeg ville uden at skulle tænke på vægten. Er så som nogen måske har set på kur nu, men der hører en forklaring med. Gik ned med en fødselsdepression efter Danielle og det medicin jeg fik har den bivirkning at man tager på i vægt. så har ikke gidet gøre noget ved det under behandlingen. Da jeg så begyndte at trappe medicinen ned omlagde jeg min kost, med gode resultater har gennemsnitligt tabt 2 kg. pr. md., men har så lige fået bekræftet idag at det også er den mindre medicin der får kiloenen til at rasle af igen, for kom af med den sidste pille for ca. 2 uger siden og da jeg var på vægten imorges havde jeg tabt 2 kg. på en uge. Så i mit tilfælde tror jeg at jeg kommer tilbage til mit gamle jeg i løbet af kort tid og igen kan spise ubekymret, men vi får se.

Anmeld

21. juli 2009

Honningblomst

malucca09 skriver:

Nej din fødselsvægt. Hvad du vejede da du blev født

Åh, ok-smiler
Jamen min mor siger jeg var en lille tyksak...3650g og 52 cm....hele min bardom var jeg almindelig i vægten, men dog i den høje ende og det hadede jeg bare.
Som 17 årig vejede jeg som jeg gør nu...men fra jeg var 20 år og de næste 7 år frem røg vægten op og ned....så skidt...
Knus..

Anmeld

21. juli 2009

Bondepigen

suanne85 skriver:

Lytter lige med,

Men kan give et eksempel, min storebor er tynd, og han æder og æder og æder men han bliver ved med  at være tynd, er altså vildt snyd syntes jeg.

En såkaldt tyndfed... Det kan være lige så skadeligt som at være tyk. I hvert fald hvis man spiser usundt...

Anmeld

21. juli 2009

Vingummien

bondepigen skriver:

En såkaldt tyndfed... Det kan være lige så skadeligt som at være tyk. I hvert fald hvis man spiser usundt...

Han spiser ik sundt, el altså han lever ik af pizza osv. Men han er ik en af dem der tæller kalorier osv og går  op i at spise sådan og sådan af grønt per dag.

men nej er ik sundt, især ik når man er 198 høj som han er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.