ohh ja, det lyder som mig. jeg har altid vaeret slank og aldrig tyk i hele mit liv, andet end at veje 4-5 kg for meget og det var da jeg havde faaet min baby (uden at vaere gravid. ja det lyder mystisk men jeg tog 5 kg paa efter vi fik ham og jeg tager ellers aldrig paa

). Jeg var ellers en stor baby da jeg blev fodt, men da jeg kom i pubeteten og skod i vejret(er 180 cm), tabte jeg mig saa meget, at jeg blev fodret med piskeflode i sodmaelk til dagligt fordi alle sagde jeg var saa tynd. mit stofskifte er hojt fordi jeg blever fysisk daarlig og svimmel hvis jeg ikke spiser mange smaa maaltider gennem dagen. jeg har i det hele taget svaert ved at springe et maaltid over uden jeg begynder at ryste. jeg har altid vaeret glad for mad og at spise igennem hele mit liv.

jeg har aldrig haft en speciel sod tand men jeg spiser baade sunde og 'fedende' ting og sager. dog saetter det sig ikke saa nemt. jeg gaar en afslappet tur 1/2 time til 1 time hver anden dag nu men ellers motionere jeg ikke.
jeg vejer det samme som da jeg var ca 17, 18 aar (ca 64 kg plus minus 2 kg) og har bl. en kjole som jeg kobte i england da jeg var 17 og jeg gaar stadig med den 10 aar senere. og faar tit komplimenter for den. passer perfekt stadig
Anmeld