Rosa skriver:
Hej NS- piger.
Undskyld, jeg kan ikke lade være med at spørge af nysgerrighed: Hvad handlede den ballade på NS om?? Jeg har prøvet at se tilbage i trådene fra da I kom, men der fremgår bare at det var "noget med nogle profilbilleder" og at der kom en meddelelse til jer derinde da I flyttede... Men man kan forstå på indlæggende at de virkelig havde skuffet mange af jer derinde?
Og stort velkommen til siden
Rosa - som egentlig også synes tonen herinde til tider er lidt for skarp, men så er der så mange andre rigtig gode ting der gør at man bliver 
PS. Hvis I ikke har lyst til at svare her i tråden er I velkomne til at sende svaret som PB.
kan godt forstå hvis du er forvirret :0)
for mig drejer det sig om at siden var noget helt andet da jeg fandt den :0) og det var stort engagement bag :=) nogle af "os" brugere blev valgt til super brugere og vi var så de ekstra aktive derinde :0)
så havde jp politikens hus ikke "råd" til siden længere og den skiftede derfor redaktion.... normalt var den ern ugens profil, men det glemte de nærmest og der var ikke nogen der informerede os super brugere om at vi faktisk ikke eksisterede længere.... der var ofte problemer med at logge på siden og i en periode glemte de at betale webmasteren så vi blev linket et andet sted hen og kunne slet ikke komme på..... de glemte så også at fortælle os da redaktionen gik på ferie, lige pludselig kunne man ikke uploade billeder... og vi fik ingen svar fra nogen som helst.... derfor troede vi at siden var lukket... eller var ved at lukke... og mange af os blev meget frustrerede...
da der så endelig kom svar viste det sig at de "bare" havde været på ferie.... men det ville vi da gerne have vidst.... jeg synes personligt det er vældigt useriøst :0)
Anmeld