Alle jer der Navlestreng's tøser...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.851 visninger
41 svar
0 synes godt om
21. juli 2009

Honningblomst

I kom jo en masse på en gang og så var I glade for siden, så var I ikke og så ville I tilbage og.....Hvad nu-smiler- er I glade for at være herinde, eller er I bare mest inde på den side specielt til Jer?

Jeg tænker det må være svært at komme som en gruppe, ind og være en del af en anden gruppe...nærmest sådan en sammelægning.-smiler- og måske især svært fordi det er jer der kom hertil og ikke os der kom til er?

Men hvordan har det været og hvordan er det nu??

Knus Eva...som havde nemt ved at komme herind, men der var siden kun en halv dag-smiler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2009

Vingummien

Altså jeg har det fint nok nu herinde, får da skrevet lidt.
men må indrømme at jeg stadig er på navlestreng.dk fordi at der var nogle der ik flyttede med som jeg gerne vil beholde kontakten med.

Det der sker i Emils liv skriver jeg om på navlestreng for det bruger i ik så meget herinde med at skrive om de små af hva jeg kan se

Herinde kommentere jeg nok mest har da skrevet lidt selv men ik meget.

Bruger ik så meget det der er lavet specielt til os herinde for syntes ik rigtig folk skriver der så meget alligevel, har skrevet lidt derinde men fik ik svar el sådan igen så har ik skrevet der siden.

så sådan ser det ud for mit vedkommende

Anmeld

21. juli 2009

sarahb

Er også helt klart mere NS bruger end baby bruger... Synes stemningen her inde er underlig, og det handler om at være bedst, hvor perfekte og gode ens egne meninger og beslutninger er og hvis man ikke deler meninger og holdninger ja så er der nedladende svar. I stedet for måske at se ud over ens egen næsetip og rose eller acceptere at vi alle ikke er ens, heldigvis.. Derfor er jeg tilbage til Ns det meste af tiden.. Er dog stadig inde på NS debatten her til tider..

Anmeld

21. juli 2009

Honningblomst

Tak for Jeres svar og hvor er det altså bare skønt for jer at jeres side ikke lukkede ned alligevel, kan forstå at det var derfor I kom herind til at starte med...men dejligt I kunne blive der hvor I virkelig var glade for at være...jeg vile helt sikkert heller ikke kunne falde til andre steder hvis Baby lukkede og slukkede-smiler
Så dejligt at det hele endte godt...
Knus til jer to...
Eva

Anmeld

21. juli 2009

Diana...

sarahb skriver:

Er også helt klart mere NS bruger end baby bruger... Synes stemningen her inde er underlig, og det handler om at være bedst, hvor perfekte og gode ens egne meninger og beslutninger er og hvis man ikke deler meninger og holdninger ja så er der nedladende svar. I stedet for måske at se ud over ens egen næsetip og rose eller acceptere at vi alle ikke er ens, heldigvis.. Derfor er jeg tilbage til Ns det meste af tiden.. Er dog stadig inde på NS debatten her til tider..

Jeg tror bare du misforstå det vi siger jo bare vores meninger og holdninger og giver ikke alle ret i alt kun det vi er enige i. Men man sider jo heller ikke face ti face og snakker så det jo nemt at misforstå ens tekst.

Knus Diana som håber i stadig vil deltage i væres debatter her inde.

Anmeld

21. juli 2009

Ni-ko-li-ne

jeg er stadig skuffet over NS så jeg er mest her... ender nok med at være lidt begge steder.... jeg følger jo med hos alle på NS som jeg hele tiden har gjort :0)

men jeg kan nu meget godt lide siden her...

Anmeld

21. juli 2009

Cris

sarahb skriver:

Jeg tror, at man skal give en chance til mennekser, for alt virker nyt og mærkeligt i starten. Man kan også sige det samme, fra den anden side, synes jeg, men alligevel har jeg glædet mig til at se flere som skriver og gøre debatterne spænende....

Anmeld

21. juli 2009

Vingummien

Eva skriver:

Tak for Jeres svar og hvor er det altså bare skønt for jer at jeres side ikke lukkede ned alligevel, kan forstå at det var derfor I kom herind til at starte med...men dejligt I kunne blive der hvor I virkelig var glade for at være...jeg vile helt sikkert heller ikke kunne falde til andre steder hvis Baby lukkede og slukkede-smiler
Så dejligt at det hele endte godt...
Knus til jer to...
Eva

ja det var fordi at der var en del misforståelser. dem der har den havde glemt at sige de tog på ferie og der var lidt problemer med billeder osv som de ik fik ordnet inden, så alt gik i ged derinde og så blev folk gale over det, jeg gik sådan set kun herinde fordi de andre gjorde, var ik så gal over det, har en kæreste der arbejder med com og alle kan jo fejle på et el andet punkt, men man ser det jo fra hver sit syns punkt jo.

Men efter jeg har været herinde så snuser jeg da tit herinde og smider en mening el 2 for nu er man jo blevet lidt nysgerrig, og nogen af de personer folk ik brød sig om har jeg snakket lidt med i privat besked og fundet ud af at det jo er super flinke og hjælpsomme mennesker

men er da dejligt at siden køre igen, men mangler da lidt stadigvæk når mange er flyttet herind el slet ik er nogen steder.

Anmeld

21. juli 2009

JonTri

Jeg har åbenbart ikke fulgt med, men er alligevel nysgerrig... hvad er der sket på ns siden der er så meget anak om det???

Klem

Anmeld

21. juli 2009

Vingummien

rikkekrogh skriver:

Jeg har åbenbart ikke fulgt med, men er alligevel nysgerrig... hvad er der sket på ns siden der er så meget anak om det???

Klem

Nu var jeg ik en af dem der var mest skuffet/sure osv

Men ved ik om det her kan hjælpe:

https://www.baby.dk/debat/20826pi1/navlestrengen/bruger-i-stadig-ns.aspx

El må du spørge igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.