Alle jer der Navlestreng's tøser...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2009

Vinker

Jeg er holdt helt op med at bruge NS så er kun her på baby.dk! Dog er jeg ikke så meget online som jeg gerne ville, men det skyldes at min tid er knap nu hvor jeg er startet op på arbejdet igen!

Lige som Karina er jeg også stadig skuffet over NS. Jeg føler mig stadig svigtet af dem bag siden og derfor er jeg for stolt til at gå tilbage til NS selvom jeg savner det vi en gang havde derinde. Havde jo virkelig fået et tæt forhold til dem derinde selvom det kun er få af dem jeg har mødt i virkeligheden....

Jeg har skrevet mest i vores egen gruppe her på siden, men det er fordi jeg er bange for dem fra NS ikke læser det jeg skriver andre steder her på siden... Vil jo gerne høre deres svar og synspunker på de ting jeg skriver! De "kender" mig og min familie og derfor vægter jeg nok deres svar højest ide de er lidt mere personlige!

Men jeg er glad for siden her trods den lidt mere hårde stemning der her!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2009

Klumpe-dumpe

Vinker skriver:

Jeg er holdt helt op med at bruge NS så er kun her på baby.dk! Dog er jeg ikke så meget online som jeg gerne ville, men det skyldes at min tid er knap nu hvor jeg er startet op på arbejdet igen!

Lige som Karina er jeg også stadig skuffet over NS. Jeg føler mig stadig svigtet af dem bag siden og derfor er jeg for stolt til at gå tilbage til NS selvom jeg savner det vi en gang havde derinde. Havde jo virkelig fået et tæt forhold til dem derinde selvom det kun er få af dem jeg har mødt i virkeligheden....

Jeg har skrevet mest i vores egen gruppe her på siden, men det er fordi jeg er bange for dem fra NS ikke læser det jeg skriver andre steder her på siden... Vil jo gerne høre deres svar og synspunker på de ting jeg skriver! De "kender" mig og min familie og derfor vægter jeg nok deres svar højest ide de er lidt mere personlige!

Men jeg er glad for siden her trods den lidt mere hårde stemning der her!

Helt ening, med Vinke.

Selvom jeg var "ny" på NS, som aktiv. Så hoppede jeg med herover da de "andre" gjorde. Og ligesom Vinke, skriver jeg også mest, på "vores" side herinde. Pga. jeg "kender" dem. Og deres mening betyder noget for mig. Og jeg vil selvf. også stadig gerne følge med i hvordan det går deres børn, og i deres liv.
Men kommentere da ind imellem en tråd her. Hvis jeg har noget jeg synes jeg kan bidrage med.

Anmeld

21. juli 2009

Becks

malucca09 skriver:

Helt ening, med Vinke.

Selvom jeg var "ny" på NS, som aktiv. Så hoppede jeg med herover da de "andre" gjorde. Og ligesom Vinke, skriver jeg også mest, på "vores" side herinde. Pga. jeg "kender" dem. Og deres mening betyder noget for mig. Og jeg vil selvf. også stadig gerne følge med i hvordan det går deres børn, og i deres liv.
Men kommentere da ind imellem en tråd her. Hvis jeg har noget jeg synes jeg kan bidrage med.

Bliver lige noed til og sige: HOLD KAEFT EN DEJLIG datter du har... Saa skoent et profil billede

Knus

Anmeld

21. juli 2009

Honningblomst

suanne85 skriver:

ja det var fordi at der var en del misforståelser. dem der har den havde glemt at sige de tog på ferie og der var lidt problemer med billeder osv som de ik fik ordnet inden, så alt gik i ged derinde og så blev folk gale over det, jeg gik sådan set kun herinde fordi de andre gjorde, var ik så gal over det, har en kæreste der arbejder med com og alle kan jo fejle på et el andet punkt, men man ser det jo fra hver sit syns punkt jo.

Men efter jeg har været herinde så snuser jeg da tit herinde og smider en mening el 2 for nu er man jo blevet lidt nysgerrig, og nogen af de personer folk ik brød sig om har jeg snakket lidt med i privat besked og fundet ud af at det jo er super flinke og hjælpsomme mennesker

men er da dejligt at siden køre igen, men mangler da lidt stadigvæk når mange er flyttet herind el slet ik er nogen steder.

Åh, var det sådan noget rod...ja, hvor der er mennesker bag kan der jo ske kludder i det....men godt det blev ordnet-smiler

Er glad for at du synes der er godt at være herinde også og nu er du jo også blevet en af dem man ser tit herinde....skønt.....og nogle gange skal man lige give mennesker og alt andet en chance til og stikke en finger i jorden-smiler

Dejlig aften til dig...

Knus..

Anmeld

21. juli 2009

Vingummien

Eva skriver:

Åh, var det sådan noget rod...ja, hvor der er mennesker bag kan der jo ske kludder i det....men godt det blev ordnet-smiler

Er glad for at du synes der er godt at være herinde også og nu er du jo også blevet en af dem man ser tit herinde....skønt.....og nogle gange skal man lige give mennesker og alt andet en chance til og stikke en finger i jorden-smiler

Dejlig aften til dig...

Knus..

Mange tak og ilm

Anmeld

21. juli 2009

Honningblomst

suanne85 skriver:

Mange tak og ilm

Tak smukke...og sikke et skønt billede du har fået på...er det ikke nyt??
Knus..

Anmeld

21. juli 2009

Klumpe-dumpe

Beck skriver:

Bliver lige noed til og sige: HOLD KAEFT EN DEJLIG datter du har... Saa skoent et profil billede

Knus

Ihhh mange tak, skal du ha´:-) (mangler en smiley, der er hoppe-glad)

Jeg sys nu også, hun er en rigtig Malucca-lækker-mås

-Og profilbilledet, det er en af pigerne fra NS, der har lavet til mig. Er også pt. mit ynglings foto

Knus retur. (Kan altså slet ikke sætte, smiley ind mere???!!!??)

Anmeld

21. juli 2009

Vingummien

Eva skriver:

Tak smukke...og sikke et skønt billede du har fået på...er det ikke nyt??
Knus..

Ja er en uge gammel ca, Han er ude at gynge, det elsker han bare helt vildt

Anmeld

21. juli 2009

Honningblomst

suanne85 skriver:

Åh, det er i hvert fald et sødt billede..og du kan garanteret bare stå der og gynge ham i TIMER, ikke-smiler-
Min har noget med at cykle for tiden...så kan man drøne rundt med ham -smile
Knus

Anmeld

21. juli 2009

Klumpe-dumpe

suanne85 skriver:

Ja Susanne, ham Emil-musen skal du dælme nok få dine problemer med.

KÆMPE CHARMØR!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.