Alle jer der Navlestreng's tøser...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2009

Vingummien

bondepigen skriver:

Hov hov, Trine....nu må du ikke begynde at lave arrangeret ægteskab eller noget mellem Emil og Malucca..... Emma går altid helt i selvsving, når hun ser et billede af Emil. Tror hun er lidt forelsket.

godt Emil sover nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2009

Bondepigen

malucca09 skriver:

Hmm nåh nåh

Malucca har hvis også alle de kærester hun skal ha´. (det er nok også godt for når hun bliver 3 år, må hun ikke få en kæreste igen før hun er 25

Men forlede dag, da hun sad ved mig, mens jeg var ved at skrive til dig, var hun heeeellllllt væk i Emma, og blev sur, når jeg slog væk fra billedet af hende.
Ved altså ikke lige hvad jeg skal mene om det!!!!

Hihi. Ja, Emma har skam osse gået helt i selvsving over Malucca, men shyyy.... det siger vi ikke til nogen.

Anmeld

21. juli 2009

Bondepigen

suanne85 skriver:

godt Emil sover nu

Anmeld

21. juli 2009

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Hihi. Ja, Emma har skam osse gået helt i selvsving over Malucca, men shyyy.... det siger vi ikke til nogen.

Nej det er en hemmelighed

-Og smiley virker igen nu... (eller jeg har fattet det nu)

Anmeld

21. juli 2009

Honningblomst

tak for alle jeres svar...synes det er dejligt at langt de fleste af jer(sådan ser det ud når man læser det i hvert fald) er glad for at være herinde...tror meget er et spørgsmål om lige at vænne sig til det...personligt synes jeg det er skønt at der er så mange nye herinde...når bare I opfører jer lige så pænt som vi andre gør...hvis I forstår sådan en lille en-griner
Knus og nat nat..

Anmeld

22. juli 2009

Miamaja

jeg er glad for den 'haarde' stemning herinde og ville derfor slet ikke trives i et 'meget blidt og lyserodt forum' hvor alt modtages med kyshaand.
jeg synes ikke man skal vaere efter hinanden paa en personlig maade. jeg faar ogsaa nogle gange en over fingrene og er heelt forkert paa den nogle gange og det faar jeg saa bare at vide.SKOONT ligesom jeg selv gor til andre. jeg tager det aldrig personligt og jeg oplever heller ikke at der er nogen personlig tendens herinde i reglen. Selvom man kan toppes over et emne betyder jo ikke at man ikke kan vaere 'internet venner' - og saadan skal det vaere!

Har aldrig vaeret paa navlestreng og onsker det ikke. en side er mere end rigeligt her.
Farvel til nogle og ses senere i andre

Anmeld

22. juli 2009

JustAnotherName

Jeg er mest herinde nu.

Besvarer mere indlæg end jeg oprettter dem selv.
Min tid er ikke helt den samme mere efter jeg fødte nummer 2 for otte uger siden. Men jeg bruger klart mere baby.dk nu, og synes godt om siden 

Anmeld

22. juli 2009

Sweet1978

Nu er jeg helt forvirret, troede der var indtog her fordi Navlestreng var lukket ned. Men nu kan jeg så forstå at det er den ikke og i svinger frem og tilbage. Hmm. jamen velkommen til alligevel, jo flere jo bedre så håber da nogen af jer hænger ved, jeg gad personligt ikke jogle 2 sider, det er jo dobbeltarbejde at holde folk orienteret begge steder.

Anmeld

22. juli 2009

KWL

Jeg er lidt over det hele. LIDT - kun desværre. Jeg elsker begge sider men synes min tid er knap og når ikke det jeg gerne vil på computeren. Men jeg følger med i det der sker på begge sider og pipper selv lidt engang i mellem.

Tak fordi du spurgte Eva.

Anmeld

22. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hej NS- piger.

Undskyld, jeg kan ikke lade være med at spørge af nysgerrighed: Hvad handlede den ballade på NS om?? Jeg har prøvet at se tilbage i trådene fra da I kom, men der fremgår bare at det var "noget med nogle profilbilleder" og at der kom en meddelelse til jer derinde da I flyttede... Men man kan forstå på indlæggende at de virkelig havde skuffet mange af jer derinde?

Og stort velkommen til siden
Rosa - som egentlig også synes tonen herinde til tider er lidt for skarp, men så er der så mange andre rigtig gode ting der gør at man bliver

PS. Hvis I ikke har lyst til at svare her i tråden er I velkomne til at sende svaret som PB.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.