Alle jer der Navlestreng's tøser...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2009

Vingummien

Eva skriver:

Åh, det er i hvert fald et sødt billede..og du kan garanteret bare stå der og gynge ham i TIMER, ikke-smiler-
Min har noget med at cykle for tiden...så kan man drøne rundt med ham -smile
Knus

Ja tak, det kan jeg, var en dag jeg blev lidt træt af at stå der og ville tage ham op, nøj han blev gal, så endte med far gyngede lidt med ham. Og så fik jeg ham sat i sandet, så ku det godt lige bruges lidt Vi har jo fået lavet en smart Baby/små børn legeplads lige neden for den blok vi bor i er  altså så dejligt, så slipper man for alle de store børn der tumler hen over dem.

Årh glæder mig til Emil kan cykle, har ønsket baby cykel til ham til hans 1 års fødselsdag, ved ik om du har set dem, er en plade til fødderene og en ring rundt om barnet og når de bliver ældre kan man sætte pedaler på og fjerne den ring Super smart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2009

Bondepigen

Vinker skriver:

Jeg er holdt helt op med at bruge NS så er kun her på baby.dk! Dog er jeg ikke så meget online som jeg gerne ville, men det skyldes at min tid er knap nu hvor jeg er startet op på arbejdet igen!

Lige som Karina er jeg også stadig skuffet over NS. Jeg føler mig stadig svigtet af dem bag siden og derfor er jeg for stolt til at gå tilbage til NS selvom jeg savner det vi en gang havde derinde. Havde jo virkelig fået et tæt forhold til dem derinde selvom det kun er få af dem jeg har mødt i virkeligheden....

Jeg har skrevet mest i vores egen gruppe her på siden, men det er fordi jeg er bange for dem fra NS ikke læser det jeg skriver andre steder her på siden... Vil jo gerne høre deres svar og synspunker på de ting jeg skriver! De "kender" mig og min familie og derfor vægter jeg nok deres svar højest ide de er lidt mere personlige!

Men jeg er glad for siden her trods den lidt mere hårde stemning der her!

Jeg tilslutter mig lige Ka-ri-na, Vinker og Malucca.

Anmeld

21. juli 2009

Vingummien

malucca09 skriver:

Ja Susanne, ham Emil-musen skal du dælme nok få dine problemer med.

KÆMPE CHARMØR!!!!

Ved det er jeg også bange for.

Tænker også tit, hvor glad har man lige lov til at være hehe han er så overglad altså

Anmeld

21. juli 2009

Honningblomst

suanne85 skriver:

Ja tak, det kan jeg, var en dag jeg blev lidt træt af at stå der og ville tage ham op, nøj han blev gal, så endte med far gyngede lidt med ham. Og så fik jeg ham sat i sandet, så ku det godt lige bruges lidt Vi har jo fået lavet en smart Baby/små børn legeplads lige neden for den blok vi bor i er  altså så dejligt, så slipper man for alle de store børn der tumler hen over dem.

Årh glæder mig til Emil kan cykle, har ønsket baby cykel til ham til hans 1 års fødselsdag, ved ik om du har set dem, er en plade til fødderene og en ring rundt om barnet og når de bliver ældre kan man sætte pedaler på og fjerne den ring Super smart

Ej, hvor lyder det bare godt med sådan en legeplads...ja, alle de goder er der desværre ikke i egen have...må sige jeg tit tænker at lejlighed havde været bedre og nemmere-smiler

Lyder sørme smart med sådan en cykel...kender dem ikke, tror jeg...kunne da være super godt med sådan en til fødselsdagen-smiler

Knus..

Anmeld

21. juli 2009

Klumpe-dumpe

suanne85 skriver:

Ved det er jeg også bange for.

Tænker også tit, hvor glad har man lige lov til at være hehe han er så overglad altså

Og en TOTAL LÆKKER UNGE. !!!!

Anmeld

21. juli 2009

oo

hej hej

godt spørgsmål, Eva!
jeg har egentlig haft det lidt svært med baby.dk, men alligevel er det herinde jeg skriver mine indlæg. Jeg er især glad for det store barnløshedsbehandlingsforum der er herinde og jeg kan mærke, at det hjælper mig igennem de svære spørgsmål og tanker der er omkring det der fnidder fnadder med babyer, som man jo så gerne vil have  jeg tjekker altid ordet er frit og navlestrengsgruppen og barnløshedsbehandlingsgruppen og så popper der jo nogle gange nogle spændende emner op andre steder, som man ikke kan dy sig fra at svare på! inde på navlestreng.dk har jeg ind til videre kun kommenteret de andres indlæg. begge steder gir mig noget, så jeg tror jeg vil blive ved med at komme på begge sider...men der er jo også så meget andet end babys udvikling eller graviditets udvikling at snakke om herinde, og det er egentlig meget rart for sådan en som mig

Anmeld

21. juli 2009

Vingummien

Eva skriver:

Ej, hvor lyder det bare godt med sådan en legeplads...ja, alle de goder er der desværre ikke i egen have...må sige jeg tit tænker at lejlighed havde været bedre og nemmere-smiler

Lyder sørme smart med sådan en cykel...kender dem ikke, tror jeg...kunne da være super godt med sådan en til fødselsdagen-smiler

Knus..

Ja de kan fåes i toy'r'us el hvordan hulen det nu lige staves og harald nyborg, men vil helst have den fra toy'r'us for den ser mere hård ud i plastiken osv.

He he vivil gerne have et hus el sådan hvor der er egen have, men ja der er fordele ved lejlighed, bare ik overboer

Anmeld

21. juli 2009

Vingummien

malucca09 skriver:

Tak tak og kan kun sige det samme igen

Anmeld

21. juli 2009

Bondepigen

malucca09 skriver:

Hov hov, Trine....nu må du ikke begynde at lave arrangeret ægteskab eller noget mellem Emil og Malucca..... Emma går altid helt i selvsving, når hun ser et billede af Emil. Tror hun er lidt forelsket.

Anmeld

21. juli 2009

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Hov hov, Trine....nu må du ikke begynde at lave arrangeret ægteskab eller noget mellem Emil og Malucca..... Emma går altid helt i selvsving, når hun ser et billede af Emil. Tror hun er lidt forelsket.

Hmm nåh nåh

Malucca har hvis også alle de kærester hun skal ha´. (det er nok også godt for når hun bliver 3 år, må hun ikke få en kæreste igen før hun er 25

Men forlede dag, da hun sad ved mig, mens jeg var ved at skrive til dig, var hun heeeellllllt væk i Emma, og blev sur, når jeg slog væk fra billedet af hende.
Ved altså ikke lige hvad jeg skal mene om det!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.