Årha altså. Jeg har været sammen med en mand i 8 år efterhånden og vi har fået en skøn datter sammen som lige er blevet 8 måneder.
Lige siden jeg blev gravid har der været problemer, ja faktisk før.
Jeg fik jo af vide at jeg ikke kunne få børn og det gav mig en depression, jeg sagde at vi med det samme skulle gå i gang med at prøve og det var i orden.
Jeg blev så gravid efter en længere proces med vægttab, medicin og klinik
Desværre har jeg haft en hård graviditet med bækkenløsning, ondt i ryggen, hovedpine og nakkesmerter.
Vi får vores datter og intet af det var som jeg troede det ville være. Jo vores datter er selvfølgelig guld værd, men min kæreste (kan vi ikke kalde ham x), var der slet ikke for mig på noget tidspunkt, det var ikke hyggeligt og jeg havde virkelig svært ved at se os blive en familie.
Jeg troede han ville være forstående under min depression, men nej der blev slet ikke taget hensyn til at jeg var ked af at jeg ikke kunne få børn (humørsvinginger osv).
Jeg troede han ville være hjælpsom under min graviditet eftersom jeg næsten ikke har kunnet noget, men nej heller ikke her og faktisk følte jeg at han var træt af mig.
Desuden troede jeg også han ville interesserer sig mere for vores kommende barn og min graviditet, men nej. Her fik jeg altså af vide at der var lang tid til at hun kom, så det behøvede han ikke endnu (eller sådan føles det)
- Og det er også fint nok at mænd er ligeglade, men det er bare så hårdt at alt man troede skulle ske slet ikke skete og jeg synes ikke engang at det var krav, jeg troede bare vi virkelig skulle hygge eftersom at det måske blve vores eneste barn 
Faktisk så var jeg så spændt på at se om jeg var gravid at jeg slet ikke sov den nat jeg skulle test, så da klokken enedelig blev 7 om morgene så testede jeg - positiv selvfølgelig
- og hoppede ind i sengen til ham for at fortælle de gode nyheder, han siger bare "okay, dejligt" og ligger sig til at sove igen
Slet ikke den reaktion jeg havde håbet på.
Okay pointen er at jeg virkelig slet ikke føler mig glad, vi er åbenbart alt for forskellige, som i nok kan læse.
Efter fødslen var vi slet ikek kærester mere, det føltes mere som om han egentligt ikke kunne overskue at være forælder. Ikke fordi at han ikke er god ved vores datter, men han tror at hvis han har hende en hel dag så kan han ikke lave noget som helst andet, som f.eks. at støvsuge, tømme opvaskeren osv - eller han kan i hvert fald ikke overkomme det og det gør mig sur fordi så skal jeg altid lave det hele. Når han kommer hjem fra arbejde så vil han jo slappe af på trods af at jeg også har været i skole og har lektier når jeg kommer hjem.
Jeg prøvede så en sidste ting, jeg elsker ham jo og vil gerne at det fungere og det vil han også, han kan bare ikke tage skridtet, men det synes jeg er noget fis.
Jeg sagde så at jeg ville sådan og sådan og sådan og at jeg ville have 20 forskellige kys hver dag (bare for at det skulle være sjovt, hyggeligt og at vi havde en lille smule intimitet), det holdte i 3 dage
Så begyndte det ligeså stille at glide ud for ham, endda selvom jeg sagde at jeg manglede så mange og så mange kys.
Jeg føler virkelig ikke at han gider (også selvom jeg kan se at han bliver ked af det og siger at han godt gider) og jeg overvejer at blive alenemor - der er nok ikke nogen forskel alligevel 
Kan nogen fortælle mig hvad jeg skal? Hvor kan jeg få hjælp? Jeg skal jo nok have ny lejlighed, møbler osv jo ?? Bare giv al den gode info i har..