Er jeg den eneste ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2009

LineD

Herhjemme er det for mig og manden Cola (alle mærker, og aldrig light!) og så er der så mine egne ekstra 2 laster der hedder salt lakrids, og salt chips...
GYS jeg kan ikke komme af med dem... SKAL HA SKAL HA SKAL HA  

Men har dog en god afhængighed VANDMELON 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2009

FrkT

LineD skriver:

Herhjemme er det for mig og manden Cola (alle mærker, og aldrig light!) og så er der så mine egne ekstra 2 laster der hedder salt lakrids, og salt chips...
GYS jeg kan ikke komme af med dem... SKAL HA SKAL HA SKAL HA  

Men har dog en god afhængighed VANDMELON 

Uhhhh, vandmelon ER og bliver også bare favoritfrugt nr. 1 for mig!

Anmeld

21. juli 2009

LineD

FrkT skriver:

Uhhhh, vandmelon ER og bliver også bare favoritfrugt nr. 1 for mig!

Ja ikke! DET er bare suuuuuper guf, hvorfor groer de ikke også året rundt? Total skuffet

Anmeld

21. juli 2009

FrkT

LineD skriver:

Ja ikke! DET er bare suuuuuper guf, hvorfor groer de ikke også året rundt? Total skuffet

Ja, hvorfor har dem der havde vores hus her før ikke plantet en hulans masse? Med alt det andet frugt her er, så kunne der også godt være vandmeloner - HELårs vandmeloner, med masser af mørkerødt modent og saftigt frugtkød, mmmmm mine tænder løber i vand ved tanken

Anmeld

22. juli 2009

FrkC

Jeg er også dybt afhængig af cola.. COCA COLA, det ska ik være det billige.. Pepsi max kan oss gå.. Jeg har prøvet at vænne mig af med det, og det gik fint i et par uger.. Jeg bliver så hidsig hvis jeg ik får min cola, lidt lissom med smøgerne  (dem ska jeg oss kvitte).. Jeg tager gerne en tår cola som det første om morgenen og elsker at vågne om natten og gå ned og tage et glas!!! Det er helt sygeligt!!! Er ik helt så slem mere, men drikker stadig op til 2 liter om dagen (sommetider mere  ) Har drukket meget mere!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.