Er jeg den eneste ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.970 visninger
45 svar
0 synes godt om
20. juli 2009

Harfeletten

... Der faktisk må erkende at jeg er afhængig af cola ? 

Please sig at jeg ikke er den eneste, der er afhængig af det stads !
Og fortæl gerne, hvis der er andet der bare er et "MOST HAVE" i jeres hverdag ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2009

CarinaSB

Uhh .. nej det er jeg os .. Og chokolade med daim ...
kæresten er ved at flippe hver gang jeg har været nede og handle

Anmeld

20. juli 2009

pussekat

M.Stryhn skriver:

... Der faktisk må erkende at jeg er afhængig af cola ? 

Please sig at jeg ikke er den eneste, der er afhængig af det stads !
Og fortæl gerne, hvis der er andet der bare er et "MOST HAVE" i jeres hverdag ?

hejsa
hihi her bliv vi ikke tosse af øl kun af coca og slik ,chokolade også på brød

Anmeld

20. juli 2009

Bom

Jeg var også afhængig af cola for en måned siden, og specielt Coca cola...

Men det er jeg ikke mere, nu er det dansk vand med citrus...  Grunden til mit skift af bobel vand, er at min zone terapeut fortalte mig, at cola virkede som prævention, og da vi har prøvet i næsten et år, var jeg villig til at ligge colaen på hylden...... Men må indrømme at jeg ville gi alt for at få en cola lige nu...

Anmeld

20. juli 2009

Miss BananaHammock

Hos os er det cola light... er det også skidt når man prøver at lave en lille baby??

Anmeld

20. juli 2009

Miss BananaHammock

Mini-Terp skriver:

Men det er jeg ikke mere, nu er det dansk vand med citrus...  Grunden til mit skift af bobel vand, er at min zone terapeut fortalte mig, at cola virkede som prævention, og da vi har prøvet i næsten et år, var jeg villig til at ligge colaen på hylden...... Men må indrømme at jeg ville gi alt for at få en cola lige nu...

hov, overstående var til dig

Anmeld

20. juli 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Åh ja... jeg SKAL have min halve liter cola hver dag. Drikker så cola light, så det er ikke så slemt. Men altså stadig ikke specielt sundt

Anmeld

20. juli 2009

Lone Jakobsen

Mini-Terp skriver:

åhh jeg er vild med dit indlæg.....
ved godt at for dig er det bestemt ikke for sjov.... men hvor ville jeg dog ønske at cola virkede som prævention... så ku jeg droppe det sk... kondom

nej ved godt det er alvor for dig, og det var ikke for at more mig på dine vegne.... synes bare dit indlæg gav mig et ganske underholdende billede i hovedet.

men ja til sagen..... er dybt afhængig af chokolade,... eller faktisk alt sødt i de her dage. jeg troede at min trang til søde sager var slem da jeg var gravid.... det var den ikke i forhold til nu hvor jeg ammer.
det er et næsten sygeligt behov for chokolade, og desværre smitter det af på min mand....puha...cola er også rigtigt slemt.

Anmeld

20. juli 2009

Bom

Nena skriver:

hov, overstående var til dig

Uhh der må jeg være dig svar skyld, da jeg selv har drukket alm cola... Men tror faktisk at det er det samme, for det er jo kun sukkeret der er forskellen på alm og light cola...

Anmeld

20. juli 2009

Jules

Jeg er vist med på vognen om at være afhængig af cola Men det skal snart være slut... Så får jeg sikkert smidt nogle kilo!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.