Er jeg den eneste ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2009

HelleBelle

M.Stryhn skriver:

... Der faktisk må erkende at jeg er afhængig af cola ? 

Please sig at jeg ikke er den eneste, der er afhængig af det stads !
Og fortæl gerne, hvis der er andet der bare er et "MOST HAVE" i jeres hverdag ?

Uha ja trapper ned  og op konstant... har i dag drukket 1½ ltr ZERO, og det er gennemsnittet. Bruger det også i stedet for andet sødt, men det er vist en rigtig dum ide´siger de kloge, kan nogen huske hvorfor???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2009

Vingummien

Jules skriver:

Jeps Riiiiiigt L*rte vejr at være i zoo i...så vi tog en hurtig tur på 2 timer også gik vi ud og shoppede i stedet for Sikke mange penge jeg fik brugt

Lækkert...Det er bare så hyggeligt at være i zoo.... Når der er godt vejr og ikke alt for mange gæster...

Heh eik godt at vælge shopping samme dag som der kommer børnepenge, hvem fik s mest dig el Viktor?

Satser på god vejr freda, sidst vi var der var der også regn og jeg var en hval(gravid)

Anmeld

20. juli 2009

Jules

suanne85 skriver:

Heh eik godt at vælge shopping samme dag som der kommer børnepenge, hvem fik s mest dig el Viktor?

Satser på god vejr freda, sidst vi var der var der også regn og jeg var en hval(gravid)

Looool Hihi....
Viktor fik VIRKELIG meget... 2 par bukser,stofbleer med motiv,lille taske til DP og en rejse taske (500 kr for taskerne.... Men de var mega søde ) Lidt legetøj Bodyer og natdragter.
Jeg fik kun et penalhus til 80 kr...Hehe

Så kom jeg hjem og bestilte 200 strygemærker til hans tøj og en multipose.
Puh ha... Så der er ikke just vildt mange penge tilbage...

Anmeld

20. juli 2009

Vingummien

Jules skriver:

Looool Hihi....
Viktor fik VIRKELIG meget... 2 par bukser,stofbleer med motiv,lille taske til DP og en rejse taske (500 kr for taskerne.... Men de var mega søde ) Lidt legetøj Bodyer og natdragter.
Jeg fik kun et penalhus til 80 kr...Hehe

Så kom jeg hjem og bestilte 200 strygemærker til hans tøj og en multipose.
Puh ha... Så der er ikke just vildt mange penge tilbage...

He he vidste det ligesom når jeg selv skal handle.

Man skal lige ned og købe nyt tøj til sig selv og ender med tons til ungen hehe

Anmeld

20. juli 2009

Jules

ja det er skrækkeligt! men skal altså have fundet noget nyt til skole start!
Så jeg må afsted igen i starten af næste måned

Anmeld

20. juli 2009

Honningblomst

Jeg er ikke afhængig af noget som helst.....men der er meget eg er vild med og som sikkert ikke er det bedste i verden-griner

Anmeld

20. juli 2009

Bom

Jules skriver:

Hihi...Sikke noget
Tror jeg må investere i minimum 8 flasker... Så sgu der da helst være en 4 stk der er fulde

Jeg har nok rundt regnet 20 flasker i fryseren..  Så der er altid koldt vand herhjemme.

Anmeld

20. juli 2009

Jules

Mini-Terp skriver:

Jeg har nok rundt regnet 20 flasker i fryseren..  Så der er altid koldt vand herhjemme.

Det ku være det var det antal man sgu op på så

Anmeld

21. juli 2009

LauraLW

HelleBelle skriver:

Uha ja trapper ned  og op konstant... har i dag drukket 1½ ltr ZERO, og det er gennemsnittet. Bruger det også i stedet for andet sødt, men det er vist en rigtig dum ide´siger de kloge, kan nogen huske hvorfor???

Kunne det ha noget med koffeinen at gøre? Det er der jo rigeligt af både i alm, light og zero.

Anmeld

21. juli 2009

FrkT

Uhhh, jeg er absolut også cola-holikker. Drikker nu al slags sodavand, og har jeg ikke cola kan andet også gøre det. Men det bedste er nu min trofaste pepsi max, den holder helt igennem hos mig. Var før i tiden også næsten afhængig af kaffe, men det droppede jeg 95% da vi gik igang med projekt baby (lige nu har vi en aftale om at jeg må drikke to kopper om dagen de fem dage jeg har besøg af Fru Rød, for der har jeg det altid så forfærdelig elendigt, og der ved vi jo også at vi ikke har været heldige i denne omgang), men det holder jeg mig også 100% til. Men colaen den stopper jeg altså ikke med, i hvert fald ikke før jeg bliver gravid, da den afholder mig fra at gå amok i slik og chips flere gange om dagen, som jeg ellers har haft perioder jeg har gjort, og jeg skal knap nok kigge på en pose chips før jeg tager 5 kilo på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.