Er jeg den eneste ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2009

Bom

nutche skriver:

åhh jeg er vild med dit indlæg.....
ved godt at for dig er det bestemt ikke for sjov.... men hvor ville jeg dog ønske at cola virkede som prævention... så ku jeg droppe det sk... kondom

nej ved godt det er alvor for dig, og det var ikke for at more mig på dine vegne.... synes bare dit indlæg gav mig et ganske underholdende billede i hovedet.

men ja til sagen..... er dybt afhængig af chokolade,... eller faktisk alt sødt i de her dage. jeg troede at min trang til søde sager var slem da jeg var gravid.... det var den ikke i forhold til nu hvor jeg ammer.
det er et næsten sygeligt behov for chokolade, og desværre smitter det af på min mand....puha...cola er også rigtigt slemt.

Hehe det er helt okay,  Jeg troede hellere ikke på min zone terapuet da hun sagde det, men da hun blev ved med at se alvorlig ud, så måtte jeg nok hellere tro på hende..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2009

Harfeletten

Jules skriver:

Jeg er vist med på vognen om at være afhængig af cola Men det skal snart være slut... Så får jeg sikkert smidt nogle kilo!

Jeg prøver virkelig også at holde op - Ihvertfald skærer ned, men jeg tager nogle gange mig selv i at blive mindre irriteret hvis jeg ikke får mit cola, og DET er bare ikke godt ! Er begyndt at erstatte det med Rynkebys blandet saft - LIGHT!

Anmeld

20. juli 2009

Sujan

Har også været afhængig af cola. Men jeg vil gerne tabe mig og da jeg synes det re svære at lade være med at spise har jeg lagt cola på hylden. Drikker kun engang imellem i weekenderne og nu er det 2 uger siden jeg har drukket sodavand. Synes faktisk det begynder at smage mærkeligt når man ikke har drukket det længe og man så får en tår. Alle de bobler:-)

Anmeld

20. juli 2009

Jules

HAr oplevet det samme her!
Fik et " Du har vidst ikke fået cola i nu" i hovedet her den anden dag
Jeg prøver at drikke iskold vand i stedet for...Meeen der er nogen der glemmer at fylde mine vand flasker

Anmeld

20. juli 2009

Vingummien

Jules skriver:

Jeg prøver at drikke iskold vand i stedet for...Meeen der er nogen der glemmer at fylde mine vand flasker

ta en dansk vand

Anmeld

20. juli 2009

1977

Profilbillede for 1977
Nej jeg er ikke afhængig af cola, men jeg har da en anden last.....nemlig ost

Anmeld

20. juli 2009

Harfeletten

Jules skriver:

Ja der er ligesom også nogle der glemmer at fylde mine vandflasker - DUMME DEM!
Jeg plejer at ligge en flaske i fryseren, der er halvt fyldt med vand, og så er den jo klar til næste morgen, til noget rigtig koldt (safte)vand - Men, når flasken så er tom, så er der ligesom ikke nogle der fylder den op for mig, og ligger den i fryseren igen, vel ? 
SKIDE IRRITERENDE ! 

Anmeld

20. juli 2009

Miss BananaHammock

Da jeg mødte min kæreste drak han også coca cola i lange baner. Efter noget tid fik jeg han over på light og han kan fysisk mærke at han har fået mere energi og et mere stabilt blodsukker. Så tror helt sikkert at det man mærker når man ikke får ens daglige cola, er ganske alm. abstinenser Ikke at light er bedre, men det kan måske få en til at trappe lidt ned på sukker indtaget. Især hvis det er med til at nedsætte ens daglige kalorie indtag i forbindelse med vægttab!

Anmeld

20. juli 2009

Vingummien

Jeanne skriver:

Nej jeg er ikke afhængig af cola, men jeg har da en anden last.....nemlig ost

Ost er altså også bare godt, et stk ren brie ummm altså

så nu fik jeg så lyst til det

Anmeld

20. juli 2009

Harfeletten

Nena skriver:

Da jeg mødte min kæreste drak han også coca cola i lange baner. Efter noget tid fik jeg han over på light og han kan fysisk mærke at han har fået mere energi og et mere stabilt blodsukker. Så tror helt sikkert at det man mærker når man ikke får ens daglige cola, er ganske alm. abstinenser Ikke at light er bedre, men det kan måske få en til at trappe lidt ned på sukker indtaget. Især hvis det er med til at nedsætte ens daglige kalorie indtag i forbindelse med vægttab!

Jeg ville også meget gerne drikke light, og synes det smager fint nok - Men, jeg føler mig så sulten hver gang jeg har drukket light, og det holder jo heller ikke. - Jeg får simpelthen sådan en lyst til at spise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.