Er jeg den eneste ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2009

Harfeletten

Jeanne skriver:

Nej jeg er ikke afhængig af cola, men jeg har da en anden last.....nemlig ost

Åh nej OST ! 
Ikke personligt, men jeg kan bare ikke FORDRAGE ost. (kun smeltet, på pizza, i toast og i burger)

Da jeg var ung i huset, og skulle åbne en sølle ostehaps til hende jeg passede, brugte jeg endte gummihansker, eller skyndte mig at vaske fingre, i 10 minutter, bagefter .. Kan bare ikke hverken røre ved det, spise det, eller lugte til det !

(Hvilket nok er noget jeg skal vænne mig af med - Det kan jo være Emil kan li' det)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2009

Miss BananaHammock

M.Stryhn skriver:

Jeg ville også meget gerne drikke light, og synes det smager fint nok - Men, jeg føler mig så sulten hver gang jeg har drukket light, og det holder jo heller ikke. - Jeg får simpelthen sådan en lyst til at spise

Den har jeg godt hørt før i forbindelse med mine kostvejledninger. Jeg har dog ikke selv oplevet det. Jeg kan tværtimod bruge en cola light når jeg er sliksulten og drikke den i stedet for når vi sidder og ser film om aftenen!

Anmeld

20. juli 2009

Vingummien

M.Stryhn skriver:

Åh nej OST ! 
Ikke personligt, men jeg kan bare ikke FORDRAGE ost. (kun smeltet, på pizza, i toast og i burger)

Da jeg var ung i huset, og skulle åbne en sølle ostehaps til hende jeg passede, brugte jeg endte gummihansker, eller skyndte mig at vaske fingre, i 10 minutter, bagefter .. Kan bare ikke hverken røre ved det, spise det, eller lugte til det !

(Hvilket nok er noget jeg skal vænne mig af med - Det kan jo være Emil kan li' det)

Ja er nok en god ide man skal nødig give de dårlige ting videre.

Kan ik selv fordrag lever osv men Emil har fået det og han kan godt lide det, jamen så skal han også have lov at få det, han har også smagt rejer som jeg slet ik kan døje.

Laver tit mad til Emil jeg ik selv kan lide og røre ved det for er selv meget kræsen og ønsker jeg ik han bliver

Anmeld

20. juli 2009

Jules

suanne85 skriver:

ta en dansk vand

Så så Susanne

Anmeld

20. juli 2009

Jules

M.Stryhn skriver:

Ja der er ligesom også nogle der glemmer at fylde mine vandflasker - DUMME DEM!
Jeg plejer at ligge en flaske i fryseren, der er halvt fyldt med vand, og så er den jo klar til næste morgen, til noget rigtig koldt (safte)vand - Men, når flasken så er tom, så er der ligesom ikke nogle der fylder den op for mig, og ligger den i fryseren igen, vel ? 
SKIDE IRRITERENDE ! 

Hihi...Sikke noget
Tror jeg må investere i minimum 8 flasker... Så sgu der da helst være en 4 stk der er fulde

Anmeld

20. juli 2009

Becks

Hmm, er ikke afhaengig af cola...
Men vand
Elsker vand, har en flaske med mig overalt, selv med i seng.. Men jeg er tilgengaeld meget kraesen med mit vand, kan IKKE fordrage smagen, hvis det kommer fra vandhanen paa et badevaerelse, drikker det kun fra koekkenet, men helst koebe vand...

Anmeld

20. juli 2009

Vingummien

Jules skriver:

Så så Susanne

he he vil altid syntes det er sjovt

Anmeld

20. juli 2009

Jules

suanne85 skriver:

he he vil altid syntes det er sjovt

Naaaaaaaarrrrrjh.... Hehe... Åh gud altså...
Smiler

Anmeld

20. juli 2009

Vingummien

Jules skriver:

Naaaaaaaarrrrrjh.... Hehe... Åh gud altså...
Smiler

Var i i zoo?

Vi skal måske fredag

Anmeld

20. juli 2009

Jules

suanne85 skriver:

Var i i zoo?

Vi skal måske fredag

Jeps Riiiiiigt L*rte vejr at være i zoo i...så vi tog en hurtig tur på 2 timer også gik vi ud og shoppede i stedet for Sikke mange penge jeg fik brugt

Lækkert...Det er bare så hyggeligt at være i zoo.... Når der er godt vejr og ikke alt for mange gæster...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.