Indberetning fra bh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2013

FruJacobsen

GitteR skriver:

Jeg synes det virker lidt vildt at børnehaven har lavet en indberetning pga af et tilfælde hvor det siges at pigerne er blevet slået i numsen af din kæreste. Har der været flere tilfælde end det ene? Ellers griber de da lige lovlig hurtigt ind!!!!?

Når du arbejder med børn, har du jo skærpet underretningspligt og kan være fyringsgrundlag, hvis du undlader at gøre det...så jeg forstår godt pædagogerne i børnehaven.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2013

Anonym trådstarter

det er sket en gang ... Og han fortræd da med det samme! Så går sket ikke ind for vold :-(

men når jeg ved det ikke er noget skal det nok gå. Er bare første gang jeg har noget med kommunen at gære. Så blir man lidt chokeret. 

Anmeld

27. september 2013

Havre74

Anonym skriver:

det er sket en gang ... Og han fortræd da med det samme! Så går sket ikke ind for vold :-(

men når jeg ved det ikke er noget skal det nok gå. Er bare første gang jeg har noget med kommunen at gære. Så blir man lidt chokeret. 

Hvad er sket en gang ?

Har begge piger fortalt det uafhængig af hinanden ? eller sagde de det på samme tid ?

Anmeld

27. september 2013

Anonym trådstarter

Truet med endefuld. På samme tid. 

Anmeld

27. september 2013

mor88

Anonym skriver:

Truet med endefuld. På samme tid. 

Der ville han ikke have behøvet

Anmeld

27. september 2013

Anonym trådstarter

Altså kun den store. En gang. 

Det er aldrig sket ved den mindste. 

Anmeld

27. september 2013

mor88

Anonym skriver:

Altså kun den store. En gang. 

Det er aldrig sket ved den mindste. 

En gang er mere end nul gange. Jeg håber det bliver ved den ene gang, da der ikke er nogen fornuft i at true børn 

Det er dog et meget tyndt grundlag for, at kommunen kan finde på at tvangsfjerne børnene, så det skal du ikke være bange for 

Held og lykke til jer Jeg er sikker på, at din kæreste har fået sig en ordentlig lærestreG

Anmeld

27. september 2013

Anonym trådstarter

Det kan du tro. Han har været rigtig ked af det og langt nede over det her. 

Nej håbede heller ikke de ligefrem ville tage pigerne. men igen. Man hører bare så meget. Men heldigvis er det to velfungerende piger og bh synes det samme. Men de skulle bare indberette. Ringer til kommunen mandag og snakker med hende. 

Anmeld

27. september 2013

Mamalou

De fjerner ikke to velfungerende piger, så tag den helt med ro. Kommunen skal selvfølgelig følge op på underretningen, hvorfor I kan forvente at blive indkaldt til en samtale, hvor I vil snakke stille og rolig om tingene. Derefter vil de formentlig bede bh om en udtalelse, og hvis den er positiv, så tror jeg ikke der vil blive gjort så meget mere - ikke når børnehaven ikke er bekymret og du fortæller, at der ikke er noget om snakken.  

Jeg har arbejdet i en børne- familieafdeling og børn bliver ikke sådan bare anbragt. Der skal være tale om meget alvorlige forhold. 

vh. Louise

Anmeld

27. september 2013

Anonym trådstarter

Tusinde tak. Bh siger netop de ikke tror på det berop pga de kender pigerne og os. Bh sagde os kommunen nok ville kontakte os men bare for at hører vores forklaring. De sagde de faktisk lavede mange indberetninger på forskellige ting og vi var sket ikke de første der havde fået lavet en som ikke kunne passe. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.