Indberetning fra bh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Hvorfor har børnehaven så lavet en underrretning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2013

GitteR

Jeg synes det virker lidt vildt at børnehaven har lavet en indberetning pga af et tilfælde hvor det siges at pigerne er blevet slået i numsen af din kæreste. Har der været flere tilfælde end det ene? Ellers griber de da lige lovlig hurtigt ind!!!!?

Anmeld

27. september 2013

Anonym trådstarter

Aldrig kun det ene tilfælde. Det er efter Brønderslev sagen at alt skal indberettes. Sys os det var at gå over gevind :-(

nu bor vi iben ret åben lejlighed så det ville jeg skam opleve. 

Det er jo ikke at han har råbt osv. Blot sagt nu stopper du altså ellers får du en i numsen. i min verden er det ikke psykiks vold. 

Anmeld

27. september 2013

MorDk

Anonym skriver:

Aldrig kun det ene tilfælde. Det er efter Brønderslev sagen at alt skal indberettes. Sys os det var at gå over gevind :-(

Det er jo ikke at han har råbt osv. Blot sagt nu stopper du altså ellers får du en i numsen. i min verden er det ikke psykiks vold. 

Man truer fa'me ikke sine unger med et rap i numsen eller lign. Det er at gå over stregen i min verden

Anmeld

27. september 2013

sne190810

Jeg ville nu altså også reagere på en eller anden måde, hvis jeg som pædagog eller anden sammenhæng hørte et barn sige sådan. 

Måske ikke lige så drastisk som her, hvis jeg oplevede det som privatperson. Men nok hvis det var i forbindelse med mit jo

Anmeld

27. september 2013

RGN

Profilbillede for RGN
Anonym skriver:

Jeg må nu tilstå, at hvis du synes trusler om vold er okay, at det er en god idé hvis kommunen kigger din familie lidt efter i sømmene.

Anmeld

27. september 2013

mor88

Anonym skriver:

ville din kæreste synes om, hvis hans chef truede ham med 'en i numsen', hvis han ikke gjorde sit arbejde godt nok?!! Nej, vel!

Vores børn har ret til at blive set på som ligeværdige individer, de har IKKE brug for at blive set ned på! Vi forældre er der for at vejlede børnene, ikke true dem! Den æra er forbi!

Aldrig om min kæreste skulle true vores datter til noget som helst!

Anmeld

27. september 2013

ESV

Anonym skriver:

Hej. Jeg er ny på siden. 

Mor til to på 3 og 5 år. 

Sidst fortalte de i bh hvor de begge går at pigerne havde sagt at min kæreste havde slået dem i numsen. Blev målløs! 

Jeg ved min kæreste aldrig har givet dem en i numsen men har dig i ekstreme tilfælde truet mee det. Hvilket selvfølgelig os er forkert. 

var grædfærdig. Bh sagde de os vidste det ikke kunne passe da pigerne jo elsker min kæreste osv. 

Nu er jeg så indkaldt til paringshøring på kommunen. Jeg er stadig helt græd færdig. Det samme er min kæreste. 

Hvad sker der så nu? Tager de mine piger? Jeg er så bange og ked af det. Min kæreste er også helt nede med flaget da det jo ikke var ment sådan. 

Kan nogen berolige mig?

har aldrig haft noget på mine piger og de er to glade tøser dog den ene med meget temperament :-)

Jeg syntes du tager MEGET let på trusler om vold. Hvordan ville du hav det hvis en mand der var dobbelt så stor så dig sagde sådan til dig?

Noget helt andet er at voldsramte børn altid vil forgive at elske den der er voldelig for at afbøde reaktioner og mere vold gør de alt hvad de kan for at please.

Og hvad har din datters temperament med sagen at gøre? Er dt for at undskylde din kærestes opførsel?

Anmeld

27. september 2013

Wimmie

Anonym skriver:

Jeg synes heller ikke at det er ok at han truer med en endefuld...han truer jo med at gøre noget der er ulovligt - det er jo for at skræmme din datter til at "makke ret" 

Tror I skal snakke dette igennem...

Anmeld

27. september 2013

Havre74

Anonym skriver:

Hej. Jeg er ny på siden. 

Mor til to på 3 og 5 år. 

Sidst fortalte de i bh hvor de begge går at pigerne havde sagt at min kæreste havde slået dem i numsen. Blev målløs! 

Jeg ved min kæreste aldrig har givet dem en i numsen men har dig i ekstreme tilfælde truet mee det. Hvilket selvfølgelig os er forkert. 

var grædfærdig. Bh sagde de os vidste det ikke kunne passe da pigerne jo elsker min kæreste osv. 

Nu er jeg så indkaldt til paringshøring på kommunen. Jeg er stadig helt græd færdig. Det samme er min kæreste. 

Hvad sker der så nu? Tager de mine piger? Jeg er så bange og ked af det. Min kæreste er også helt nede med flaget da det jo ikke var ment sådan. 

Kan nogen berolige mig?

har aldrig haft noget på mine piger og de er to glade tøser dog den ene med meget temperament :-)

Har begge piger sagt det uafhængigt af hinanden, eller har de sagt det på samme tid ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.