Indberetning fra bh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.851 visninger
48 svar
109 synes godt om
27. september 2013

Anonym trådstarter

Hej. Jeg er ny på siden. 

Mor til to på 3 og 5 år. 

Sidst fortalte de i bh hvor de begge går at pigerne havde sagt at min kæreste havde slået dem i numsen. Blev målløs! 

Jeg ved min kæreste aldrig har givet dem en i numsen men har dig i ekstreme tilfælde truet mee det. Hvilket selvfølgelig os er forkert. 

var grædfærdig. Bh sagde de os vidste det ikke kunne passe da pigerne jo elsker min kæreste osv. 

Nu er jeg så indkaldt til paringshøring på kommunen. Jeg er stadig helt græd færdig. Det samme er min kæreste. 

Hvad sker der så nu? Tager de mine piger? Jeg er så bange og ked af det. Min kæreste er også helt nede med flaget da det jo ikke var ment sådan. 

Kan nogen berolige mig?

har aldrig haft noget på mine piger og de er to glade tøser dog den ene med meget temperament :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Bh kender jo dig og dine piger, og som de selv siger, tror de ikke det kan være rigtigt. Derfor vil jeg ikke være så bekymret. så længe i selv ved at i har jeres på det rene, så burde det jo ikke udvikle sig yderligere.

men jeg forstår udemærket at du bliver bange, det må virkelig IKKE være sjovt 

Anmeld

27. september 2013

B&J

så længe i ved i ikke har gjord noget sker der jo ikke noget men kan være i skal nævne han har truet med det og det kan være der for de siger det

Anmeld

27. september 2013

Anonym trådstarter

Slet ikke sjovt. Min kæreste overvejede næsten at gå fra os da han var bange for alle nu så ned på ham. Men har jo aldrig været inden over kommunen. Så er ret bange. 

Bh sagde bare at selvom de vidste det ikke passede skulle de indberette det da det ellers er fyrings grundlag. 

har spurgt hvorfor de havdezsagt sådan i bh og så siger de begge at det har de aldrig sagt. :-(

Anmeld

27. september 2013

C-Dog

Wow, min kæreste skulle et ringe efter en flyttebil meget hurtigt hvis han truede med at slå mine unger uanset hvor stride de så opførte sig!
Er du sikker på børnene lyver? Min mors mand slog også mig engang, og ingen troede på mig og gør det stadig ikke den dag i dag. Han var jo pædagog, mine søskende vilde med ham, aktiv i ungdomssporten og en god mand og nabo. Well. Han slog mig altså. Jeg siger det bare.

Anmeld

27. september 2013

Anonym trådstarter

Ja det er jeg 110 % sikker på. Han er aldrig selv med dem da jeg går sygmeldt og sjældent ud selv. 

Anmeld

27. september 2013

Anonym trådstarter

Ja det er jeg 110 % sikker på. Han er aldrig selv med dem da jeg går sygmeldt og sjældent ud selv. 

Anmeld

27. september 2013

Dot D

Tror ikke du skal være nervøs for det møde... Når I har jeres på det rene, så burde det ikke blive til noget stort.

Kan fortælle om nogen, jeg kender godt. De ville aldrig gøre deres børn ondt på nogen måde. den mindste blev syg og blev sendt på børneafd. på sygehuset, hvor de ville give noget bestemt medicin - de kendte en apoteksansat, som vidste at det medicin ikke var det "bedste" grundet evt bivirkninger, så de takker nej til medicinen. 

De blev meldt til kommunen af sygehuset, dét der kom ud af det, var "bare" at de blev "holdt øje" med ( kun i det tilfælde barnets personnummer skulle dukke op igen) hvis der skulle være mere, i to år. De hørte aldrig mere derfra...

Så mon ikke det går, når nu der aldrig har været noget, og børnehaven også siger "go´" for jer.

Anmeld

27. september 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg har ingen erfaring med kommunen, men jeg synes du skal tage dig en meget alvorlig snak med din kæreste.

Det er muligt han ikke har slået dine børn, men han truer dem med det. Det kaldes psykisk vold og er lige så forkert.

Den adfærd skal han tage og pakke meget langt væk lige med det samme!!

Anmeld

27. september 2013

C-Dog

Anonym skriver:

Min mor sad i stuen med resten af familien da det skete, i køkkenet. Så det er jo ingen garanti desværre. Synes heller ikke du skal ta så let på at han truer dem med at slå. Det er ikke normalt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.