kedelig togtur! underhold mig!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2009

Pige2009

Caroline86 skriver:

jeg stoler fuldt ud på min mavefornemmelse...den har ikke taget fejl endnu!
Vupti, så var jeg i odense!

VINKE VINKE!!! Nej, man skal følge sin fornemmelse. Guldklumpen er sinddsyg aktiv, så der er bare gang i den... Æblet falder ikke langt fra stammen som vi siger. Begge os forældre er sportsfreaks.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2009

Pige2009

LauraLW skriver:

Øv da også! Det kan man jo ikke bruge til noget

Nej intet!!! Ville ønske jeg lige havde midlet til at afhjælpe. Jeg er sindssyg akiv hele tiden. Gør rent, vasker op, vasker tøj osv.osv. hihi

Anmeld

20. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
linda2009 skriver:

VINKE VINKE!!! Nej, man skal følge sin fornemmelse. Guldklumpen er sinddsyg aktiv, så der er bare gang i den... Æblet falder ikke langt fra stammen som vi siger. Begge os forældre er sportsfreaks.

hæhæ...så jeg skal regne med at vores lille bebser kommer ud med en cola i den ene hånd?

Anmeld

20. juli 2009

LauraLW

linda2009 skriver:

Nej intet!!! Ville ønske jeg lige havde midlet til at afhjælpe. Jeg er sindssyg akiv hele tiden. Gør rent, vasker op, vasker tøj osv.osv. hihi

Schhhhhhhhhh..... ti helt helt stile! Det der er ikke godt for nogen, - og slet ikke min dårlige samvittighed

Anmeld

20. juli 2009

Pige2009

Caroline86 skriver:

hæhæ...så jeg skal regne med at vores lille bebser kommer ud med en cola i den ene hånd?

Griner højt. Hvis man skal tage efter det, så bliver min guldklump født med abstinenser efter chokolade! Jeg er den ondeste chokoman...

Anmeld

20. juli 2009

Pige2009

LauraLW skriver:

Schhhhhhhhhh..... ti helt helt stile! Det der er ikke godt for nogen, - og slet ikke min dårlige samvittighed

Ha, ha. Sådan er vi jo så forskellige. I uge 33 skal jeg i sommerhus med en veninde og vi håber ligefrem på en dag eller to med dårligt vejr, så vi kan sidde inde og se Sex and the City og fylde os med varm cacao og chokolade

Anmeld

20. juli 2009

Moderator

linda2009 skriver:

Griner højt. Hvis man skal tage efter det, så bliver min guldklump født med abstinenser efter chokolade! Jeg er den ondeste chokoman...

hæhæ...fair nok så
Men er sikker på vores lille bebser bliver en fantastisk golfspiller... det er nok det eneste som jeg ved ligger i generne fra begge sider

Anmeld

20. juli 2009

Moderator

linda2009 skriver:

Ha, ha. Sådan er vi jo så forskellige. I uge 33 skal jeg i sommerhus med en veninde og vi håber ligefrem på en dag eller to med dårligt vejr, så vi kan sidde inde og se Sex and the City og fylde os med varm cacao og chokolade

haha...that's the spirit!

Anmeld

20. juli 2009

Pige2009

Caroline86 skriver:

hæhæ...fair nok så
Men er sikker på vores lille bebser bliver en fantastisk golfspiller... det er nok det eneste som jeg ved ligger i generne fra begge sider

Så kan h*n jo forsøge sine forældre som 25 årig. Ikke dårligt...

Anmeld

20. juli 2009

LauraLW

linda2009 skriver:

Åh ja, hvor dejligt. - Det burde næsten også være et krav!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.