kedelig togtur! underhold mig!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2009

Pige2009

Caroline86 skriver:

åhh ha, jeg kender det! men min kvalme bliver desværre bare værre og værre...håber snart det vender så jeg kan få en hel nat hvor jeg bare SOVER... og energien..tja..den synes jeg heller ikke jeg har fået mere af, men Daniel er bare en knag til at gøre det "hårde" arbejde for mig... tænk at jeg engang selv købte ind og lavede mad

Laura og Caroline... I er for herlige. Vær I glade for jeres mænd. Vi andre må klare os selv... Men nu har jeg heldigvis været fit for fight i alle 29 uger uden nogle "bivirkninger" om jeg så må sige. Håber snart jeres kvalme slutter

Linda 28+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

nu skal du høre.. det er fordi...øhm.... tja...
Men ja..skal over og forkæles i en HEL uge! måske længere... dejligt!
og lur mig om ikke mor og jeg kommer til at hilse på bebser en gang mere mens jeg er der!?

Det ville da være super skønt at lige få et glimt af bebse... Har daniel ikke ferie endnu ?

Anmeld

20. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
linda2009 skriver:

Ha, ha... Det er rigtigt!! Hvor langt er du? Jeg går ud fra det er en lang Jylland/Sjælland tur og at kæresten ikke er med.

det synes jeg bare var rigtig godt gættet!
jeg er et eller andet sted mellem fredericia og odense... så der er laaaang vej endnu.. og så skal jeg ikke engang kun til hovedbanen..jeg skal hele vejen til hillerød denne gang, for vi skal i sommerhus og det er helt opppe nord på...

Anmeld

20. juli 2009

LauraLW

Caroline86 skriver:

åhh ha, jeg kender det! men min kvalme bliver desværre bare værre og værre...håber snart det vender så jeg kan få en hel nat hvor jeg bare SOVER... og energien..tja..den synes jeg heller ikke jeg har fået mere af, men Daniel er bare en knag til at gøre det "hårde" arbejde for mig... tænk at jeg engang selv købte ind og lavede mad

Ja, hehe. Svært at tro at man bliver normal igen, når udmattethed pludselig bliver en fast del af hverdagen. - Jeg måtte desværre selv købe ind idag, men til gengæld måtte jeg holde pause på hver etage på vej op til 3. PATHETIC I TELL YOU!!!

Anmeld

20. juli 2009

Moderator

Dutte84 skriver:

Det ville da være super skønt at lige få et glimt af bebse... Har daniel ikke ferie endnu ?

han havde ferie i sidste uge...slut prut... godt nok strengt han kun har en uge, men græsset skal jo klippes...

Anmeld

20. juli 2009

Moderator

med frygt for lige at komme til at citere en havenisse eller to: "det sker så bare ik' det der!!!"...så stod vi lige stille... nej futtog..du skal køre!

Anmeld

20. juli 2009

Moderator

LauraLW skriver:

Ja, hehe. Svært at tro at man bliver normal igen, når udmattethed pludselig bliver en fast del af hverdagen. - Jeg måtte desværre selv købe ind idag, men til gengæld måtte jeg holde pause på hver etage på vej op til 3. PATHETIC I TELL YOU!!!

hæh...jeg er glad for at bo i hus..selvom det godt kan være hårdt at komme op på 1. sal om aftenen når jeg skal i seng

Anmeld

20. juli 2009

Pige2009

Caroline86 skriver:

det synes jeg bare var rigtig godt gættet!
jeg er et eller andet sted mellem fredericia og odense... så der er laaaang vej endnu.. og så skal jeg ikke engang kun til hovedbanen..jeg skal hele vejen til hillerød denne gang, for vi skal i sommerhus og det er helt opppe nord på...

Jeg vinker til dig, når du rammer Odense, hvor jeg bor Bliver spændende at se vidunderet igen, hva... Godt moar har adgang til udstyret. Ja, faktisk vildt fedt for dig!

Anmeld

20. juli 2009

Moderator

linda2009 skriver:

Jeg vinker til dig, når du rammer Odense, hvor jeg bor Bliver spændende at se vidunderet igen, hva... Godt moar har adgang til udstyret. Ja, faktisk vildt fedt for dig!

vinker da bare lige igen så...pyt med at resten af toget undrer sig
Ja, det kan faktisk være ret godt med sådan en mor! hun kan nogle tricks.. tror bare jeg skal passe på ikke at hilse FOR tit, for så er oplevelsen jo ikke ligeså stor.. men man må godt hilse lidt...hæhæ

Anmeld

20. juli 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

han havde ferie i sidste uge...slut prut... godt nok strengt han kun har en uge, men græsset skal jo klippes...

Ja det er selvfølgelig rigtigt... Håber du kommer til hygge dig godt hos din mor... Og at tiden godt må gå lidt hurtigere i tog...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.