kedelig togtur! underhold mig!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Dutte84 skriver:

Ja det er selvfølgelig rigtigt... Håber du kommer til hygge dig godt hos din mor... Og at tiden godt må gå lidt hurtigere i tog...

hygger mig altid derovre..og det er sikkert sundt nok for daniel og jeg at være lidt væk fra hinanden...tror jeg driver ham til vanvid når jeg bare render rundt derhjemme...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2009

Pige2009

Caroline86 skriver:

vinker da bare lige igen så...pyt med at resten af toget undrer sig
Ja, det kan faktisk være ret godt med sådan en mor! hun kan nogle tricks.. tror bare jeg skal passe på ikke at hilse FOR tit, for så er oplevelsen jo ikke ligeså stor.. men man må godt hilse lidt...hæhæ

JAAAA, nu er du jo heller ikke derovre så tit. Desuden er det jo altid en stor oplevelse at hilse på. Jeg var ved lægen idag til 24 ugers tjek, ja du læste rigtigt. 24 ugers tjek i uge 29 først, pga ferie. Alt var bare fint og guldklumpen blev skønnet til 2 cm over gennemsnittet og 100 gram over, så alt går planmæssigt. Jeg hørte også hjertelyden, som var høj og kraftig. Så det var simpelthen bare fantastisk!!

Anmeld

20. juli 2009

LauraLW

linda2009 skriver:

Laura og Caroline... I er for herlige. Vær I glade for jeres mænd. Vi andre må klare os selv... Men nu har jeg heldigvis været fit for fight i alle 29 uger uden nogle "bivirkninger" om jeg så må sige. Håber snart jeres kvalme slutter

Linda 28+2

Kom med alle din tricks! Det må være skønt at kunne sejle igennem de 9 mdr uden noget ubehag

Knus fra Laura, som dagligt bliver irritereret på den der mand (fordi han ikke altid forstår at han ikke er sjov, hehe), og som dagligt tuder over et eller andet dumt (f.eks at han havde spist noget med ristede løg, som bare lugtede fælt!)... men nok alligevel elsker ham

Anmeld

20. juli 2009

Moderator

linda2009 skriver:

JAAAA, nu er du jo heller ikke derovre så tit. Desuden er det jo altid en stor oplevelse at hilse på. Jeg var ved lægen idag til 24 ugers tjek, ja du læste rigtigt. 24 ugers tjek i uge 29 først, pga ferie. Alt var bare fint og guldklumpen blev skønnet til 2 cm over gennemsnittet og 100 gram over, så alt går planmæssigt. Jeg hørte også hjertelyden, som var høj og kraftig. Så det var simpelthen bare fantastisk!!

ej hvor dejligt!
men ja, sgu lidt vildt at man skal vente på den måde pga. ferie.. godt nok er graviditet ikke en sygdom, meeeen...

Anmeld

20. juli 2009

Pige2009

Caroline86 skriver:

ej hvor dejligt!
men ja, sgu lidt vildt at man skal vente på den måde pga. ferie.. godt nok er graviditet ikke en sygdom, meeeen...

Tager det helt roligt, da jeg har en god fornemmelse i maven. Jordemoder den 5/8 næste gang.

Anmeld

20. juli 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

hygger mig altid derovre..og det er sikkert sundt nok for daniel og jeg at være lidt væk fra hinanden...tror jeg driver ham til vanvid når jeg bare render rundt derhjemme...

Ja der siges jo at det er sundt at være lidt fra hinanden...

Anmeld

20. juli 2009

Pige2009

LauraLW skriver:

Kom med alle din tricks! Det må være skønt at kunne sejle igennem de 9 mdr uden noget ubehag

Knus fra Laura, som dagligt bliver irritereret på den der mand (fordi han ikke altid forstår at han ikke er sjov, hehe), og som dagligt tuder over et eller andet dumt (f.eks at han havde spist noget med ristede løg, som bare lugtede fælt!)... men nok alligevel elsker ham

Uha. Bare jeg havde nogen. Held tror jeg!

Anmeld

20. juli 2009

Moderator

linda2009 skriver:

Tager det helt roligt, da jeg har en god fornemmelse i maven. Jordemoder den 5/8 næste gang.

jeg stoler fuldt ud på min mavefornemmelse...den har ikke taget fejl endnu!
Vupti, så var jeg i odense!

Anmeld

20. juli 2009

LauraLW

linda2009 skriver:

Uha. Bare jeg havde nogen. Held tror jeg!

Øv da også! Det kan man jo ikke bruge til noget

Anmeld

20. juli 2009

Moderator

se lige hvor gode I er... en masse sider er vi allerede oppe på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.