kedelig togtur! underhold mig!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.097 visninger
59 svar
0 synes godt om
20. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg keeeeder mig..
Hader at køre med tog, og nu vil jeg altså underholdes.... så kom igang med alle jeres skøre påfund quinder! alt er velkomment...
knuser Caroline, som ikke engang er TÆT på at være halvvejs...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2009

LauraLW

Caroline86 skriver:

Jeg keeeeder mig..
Hader at køre med tog, og nu vil jeg altså underholdes.... så kom igang med alle jeres skøre påfund quinder! alt er velkomment...

Ville ønske jeg kunne hjælpe dig med en kæk historie eller lign. - Men no no no. Ikke idag. Er simpelthen så sløv og mat i sokkerne. Slet ikke sjovt at være gravid lige nu med denne træthed og mangel på energi.

Men rigtig god tur. og nyd at du ikke har det som mig lige nu

Laura

Anmeld

20. juli 2009

Moderator

LauraLW skriver:

Ville ønske jeg kunne hjælpe dig med en kæk historie eller lign. - Men no no no. Ikke idag. Er simpelthen så sløv og mat i sokkerne. Slet ikke sjovt at være gravid lige nu med denne træthed og mangel på energi.

Men rigtig god tur. og nyd at du ikke har det som mig lige nu

Laura

jamen det værste er jo at jeg HAR det som dig!
sidder her med mega kvalme og er overdrevet træt...og det er umuligt at sove i et tog

Anmeld

20. juli 2009

Pige2009

Caroline86 skriver:

Jeg keeeeder mig..

Caroline... Du er simpelthen for sød Jeg er desværre en dårlig entertainer...

Knus Linda

Anmeld

20. juli 2009

Moderator

linda2009 skriver:

Caroline... Du er simpelthen for sød Jeg er desværre en dårlig entertainer...

Knus Linda

hihi..men se! du svarede... så gik der lige et minut med at læse dit svar og skrive igen...

Anmeld

20. juli 2009

Mira0911

Det er os rigtig træls at køre med tog... Så fortæl mig hvorfor jeg ikke kan komme på Telmore.dk... Kan ikke logge mig på... Men hvor skulle du os vide det fra....

Er du på over til dine forældre?

Anmeld

20. juli 2009

LauraLW

Caroline86 skriver:

jamen det værste er jo at jeg HAR det som dig!
sidder her med mega kvalme og er overdrevet træt...og det er umuligt at sove i et tog

Øv øv øv.

Jeg har 7-9-13 ikke full blown kvalme (endnu), men er sådan generelt utilpas hele tiden. Orker seriøst ingenting, og det er ikke bare noget jeg siger for sjovt... igår begyndte jeg at tude fordi jeg kom i tanke om at jeg skulle ud og vaske op... Heldigvis synes Thomas det er "sødt" (gad vide hvor længe det varer?), og tilbød at tage den. - Men lige nu ville jeg give hvad som helst for en omgang energi.

laura

Anmeld

20. juli 2009

Moderator

LauraLW skriver:

Øv øv øv.

Jeg har 7-9-13 ikke full blown kvalme (endnu), men er sådan generelt utilpas hele tiden. Orker seriøst ingenting, og det er ikke bare noget jeg siger for sjovt... igår begyndte jeg at tude fordi jeg kom i tanke om at jeg skulle ud og vaske op... Heldigvis synes Thomas det er "sødt" (gad vide hvor længe det varer?), og tilbød at tage den. - Men lige nu ville jeg give hvad som helst for en omgang energi.

laura

åhh ha, jeg kender det! men min kvalme bliver desværre bare værre og værre...håber snart det vender så jeg kan få en hel nat hvor jeg bare SOVER... og energien..tja..den synes jeg heller ikke jeg har fået mere af, men Daniel er bare en knag til at gøre det "hårde" arbejde for mig... tænk at jeg engang selv købte ind og lavede mad

Anmeld

20. juli 2009

Pige2009

Caroline86 skriver:

hihi..men se! du svarede... så gik der lige et minut med at læse dit svar og skrive igen...

Ha, ha... Det er rigtigt!! Hvor langt er du? Jeg går ud fra det er en lang Jylland/Sjælland tur og at kæresten ikke er med.

Anmeld

20. juli 2009

Moderator

Dutte84 skriver:

Det er os rigtig træls at køre med tog... Så fortæl mig hvorfor jeg ikke kan komme på Telmore.dk... Kan ikke logge mig på... Men hvor skulle du os vide det fra....

Er du på over til dine forældre?

nu skal du høre.. det er fordi...øhm.... tja...
Men ja..skal over og forkæles i en HEL uge! måske længere... dejligt!
og lur mig om ikke mor og jeg kommer til at hilse på bebser en gang mere mens jeg er der!?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.