Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Caroline86 skriver:hov..og tak for underholdning!
Skal jeg nok gøre. Selv tak for underholdning.. skulle det være en anden gang Hvornår skal du hjem igen....... griner.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Caroline86 skriver:han er nødt til at blive hjemme og arbejde...er jo dyrt at få sådan en bette én
linda2009 skriver: Skal jeg nok gøre. Selv tak for underholdning.. skulle det være en anden gang Hvornår skal du hjem igen....... griner.
Caroline86 skriver:åhh ha, jeg kender det! men min kvalme bliver desværre bare værre og værre...håber snart det vender så jeg kan få en hel nat hvor jeg bare SOVER... og energien..tja..den synes jeg heller ikke jeg har fået mere af, men Daniel er bare en knag til at gøre det "hårde" arbejde for mig... tænk at jeg engang selv købte ind og lavede mad
Lise skriver:Caroline og Laura! Prøv at forestil jer engang at have det sådan OG have en to-årig der ikke fatter noget og vil lege og ha' mad og skal puttes mv. Det er grove løjer at skulle op tidligt om morgenen og lave havregryn med rosiner og skifte lorteble og lege på gulvet og modtage spark i maven...synes jeg Lise 7+1
linda2009 skriver:VINKE VINKE!!! Nej, man skal følge sin fornemmelse. Guldklumpen er sinddsyg aktiv, så der er bare gang i den... Æblet falder ikke langt fra stammen som vi siger. Begge os forældre er sportsfreaks.
linda2009 skriver:Laura og Caroline... I er for herlige. Vær I glade for jeres mænd. Vi andre må klare os selv... Men nu har jeg heldigvis været fit for fight i alle 29 uger uden nogle "bivirkninger" om jeg så må sige. Håber snart jeres kvalme slutterLinda 28+2
Cecilia84 skriver:Hehe, det lader til os enlige i det mindste slipper for kvalmen etc. Så er der da LIDT retfærdighed til
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128