kedelig togtur! underhold mig!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2009

Pige2009

Caroline86 skriver:

hov..og tak for underholdning!

Skal jeg nok gøre. Selv tak for underholdning.. skulle det være en anden gang Hvornår skal du hjem igen....... griner.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Caroline86 skriver:

han er nødt til at blive hjemme og arbejde...er jo dyrt at få sådan en bette én

hehe okay

Anmeld

20. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
linda2009 skriver:

Skal jeg nok gøre. Selv tak for underholdning.. skulle det være en anden gang Hvornår skal du hjem igen....... griner.

hæhæ.... jeg ved ikke præcis hvornår jeg tager hjem igen, men der går nok lidt over en uge... måske 1½....

Anmeld

20. juli 2009

Lise

Caroline86 skriver:

åhh ha, jeg kender det! men min kvalme bliver desværre bare værre og værre...håber snart det vender så jeg kan få en hel nat hvor jeg bare SOVER... og energien..tja..den synes jeg heller ikke jeg har fået mere af, men Daniel er bare en knag til at gøre det "hårde" arbejde for mig... tænk at jeg engang selv købte ind og lavede mad

Caroline og Laura! Prøv at forestil jer engang at have det sådan OG have en to-årig der ikke fatter noget og vil lege og ha' mad og skal puttes mv.   

Det er grove løjer at skulle op tidligt om morgenen og lave havregryn med rosiner og skifte lorteble og lege på gulvet og modtage spark i maven...synes jeg  

Lise 7+1

Anmeld

20. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Lise skriver:

Caroline og Laura! Prøv at forestil jer engang at have det sådan OG have en to-årig der ikke fatter noget og vil lege og ha' mad og skal puttes mv.   

Det er grove løjer at skulle op tidligt om morgenen og lave havregryn med rosiner og skifte lorteble og lege på gulvet og modtage spark i maven...synes jeg  

Lise 7+1

synes lige jeg vil sende dig en klapsalve og et stort kram!!
hatten af for dig...synes nu jeg er ved at vænne mig til det, men jeg kan godt mærke det når jeg har leget med min nevø hele dagen..han er 3½ og tager heller ikke en graviditet som undskyldning for ikke at lege

Anmeld

20. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

linda2009 skriver:

VINKE VINKE!!! Nej, man skal følge sin fornemmelse. Guldklumpen er sinddsyg aktiv, så der er bare gang i den... Æblet falder ikke langt fra stammen som vi siger. Begge os forældre er sportsfreaks.

lillemanden er godt også aktiv her , og vi er da ikk lige de aktivste forældre hehe , faren køre lasbil, og jeg går i skole kun så !

Anmeld

20. juli 2009

Pige2009

Hvor langt er du så nået nu? Du må da snart være i KBH...

Anmeld

20. juli 2009

LauraLW

Lise skriver:

Lise 7+1

Forestiller mig det levende!!! Og jeg er dybt imponeret over alle jer der kan og skal, især når man selv allermest har lyst til at grave sig ned i et hul.

Anmeld

20. juli 2009

MorTilGustav

linda2009 skriver:

Laura og Caroline... I er for herlige. Vær I glade for jeres mænd. Vi andre må klare os selv... Men nu har jeg heldigvis været fit for fight i alle 29 uger uden nogle "bivirkninger" om jeg så må sige. Håber snart jeres kvalme slutter

Linda 28+2

Hehe, det lader til os enlige i det mindste slipper for kvalmen etc.  Så er der da LIDT retfærdighed til

Anmeld

20. juli 2009

Pige2009

Cecilia84 skriver:

Hehe, det lader til os enlige i det mindste slipper for kvalmen etc.  Så er der da LIDT retfærdighed til

Lige præcis. Vi har så mange andre ting at slås med. Eller rettere små spændende udfordringer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.