Dot D skriver:
Vi har vist aldrig mistet noget, det er somregel dukket op, hvis der har været noget. Tit er det fordi, børnene lægger deres ting stedet de ikke kan huske, feks ude på legepladsen, hvis det pludseligt er for varmt - så ryger hat og handsker, og så er det ikke nemt at gætte hvilken busk, de nu ligger bag
En hue er det, der har været væk længst tid - den fandt nogle af de andre børn så, gravet ned i sandkassen, så sådan kan det også forsvinde, hi hi.
Ærgeligt, når noget bliver væk, kan kun anbefale navn i alt - som i ALT, lige meget om det er billigt eller dyrt - har desværre hørt nogen sige: " vi skriver ikke navn i det dyre - for så kan vi ikke sælge det". Men så er man også lidt selv skyld i, at det ikke finder tilbage til rette ejermand
ja jeg har arbejdet i en børnehave der var der et par sko der blev gravet ned i sandkassen fordi barnet lige havde taget dem af (om sommeren) og bare havde lagt dem i sandkassen

det er sket et par gange den ene gang stod forældrene og gravede hele sandkassen i gennem for at finde dem(de fandt dem så også til sidst)
nu gå mine børn i sfo og har set et par gange at børnen fylder deres strømper med sand og så bliver de jo hurtigt væk i en sandkasse

til ts: det er skide irreterene (især hvis man ikke har penge til at købe ny hele tiden) men nå der stå navn i så kan du hænge en seddel op i børnehaven og efterlyse det, og håbe på det kommer retur, det har folk gjort det sted jeg arbejde og indimellem kom tingene retur
Anmeld