Når tøj forsvinder i børnehaven...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2013

Dot D

Loa skriver:

Vil også 100 gange hellere skrive navn i tøjet, end risikere at det bliver væk....
Det er bare desværre ikke altid nok....

Er det en meget stor institution? for så kan det nok nemmere være et problem.

Her ude på landet, der er der jo ikke såååå mange børn, der er omkring 40 børn.

Jeg høre dog andre, der mister ting og sager, vi må have forklaret Sophus det godt nok, det med at lægge tingene på rummet, hi hi...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2013

Loa

Dot D skriver:

Er det en meget stor institution? for så kan det nok nemmere være et problem.

Her ude på landet, der er der jo ikke såååå mange børn, der er omkring 40 børn.

Jeg høre dog andre, der mister ting og sager, vi må have forklaret Sophus det godt nok, det med at lægge tingene på rummet, hi hi...

Næh det er det egentlig ikke, der er en vuggestue-stue og to børnehave stuer....

Men tja, jeg finder nok aldrig ud af hvor tingene ender... Bare frustrerende man ikke kan gøre noget ved det...

Anmeld

27. september 2013

helle85

Dot D skriver:

Vi har vist aldrig mistet noget, det er somregel dukket op, hvis der har været noget. Tit er det fordi, børnene lægger deres ting stedet de ikke kan huske, feks ude på legepladsen, hvis det pludseligt er for varmt - så ryger hat og handsker, og så er det ikke nemt at gætte hvilken busk, de nu ligger bag

En hue er det, der har været væk længst tid - den fandt nogle af de andre børn så, gravet ned i sandkassen, så sådan kan det også forsvinde, hi hi.

Ærgeligt, når noget bliver væk, kan kun anbefale navn i alt - som i ALT, lige meget om det er billigt eller dyrt - har desværre hørt nogen sige: " vi skriver ikke navn i det dyre - for så kan vi ikke sælge det". Men så er man også lidt selv skyld i, at det ikke finder tilbage til rette ejermand

ja jeg har arbejdet i en børnehave der var der et par sko der blev gravet ned i sandkassen fordi barnet lige havde taget dem af (om sommeren) og bare havde lagt dem i sandkassen
det er sket et par gange den ene gang stod forældrene og gravede hele sandkassen i gennem for at finde dem(de fandt dem så også til sidst)

nu gå mine børn i sfo og har set et par gange at børnen fylder deres strømper med sand og så bliver de jo hurtigt væk i en sandkasse

til ts: det er skide irreterene (især hvis man ikke har penge til at købe ny hele tiden) men nå der stå navn i så kan du hænge en seddel op i børnehaven og efterlyse det, og håbe på det kommer retur, det har folk gjort det sted jeg arbejde og indimellem kom tingene retur

Anmeld

27. september 2013

Loa

helle85 skriver:

ja jeg har arbejdet i en børnehave der var der et par sko der blev gravet ned i sandkassen fordi barnet lige havde taget dem af (om sommeren) og bare havde lagt dem i sandkassen
det er sket et par gange den ene gang stod forældrene og gravede hele sandkassen i gennem for at finde dem(de fandt dem så også til sidst)

nu gå mine børn i sfo og har set et par gange at børnen fylder deres strømper med sand og så bliver de jo hurtigt væk i en sandkasse

til ts: det er skide irreterene (især hvis man ikke har penge til at købe ny hele tiden) men nå der stå navn i så kan du hænge en seddel op i børnehaven og efterlyse det, og håbe på det kommer retur, det har folk gjort det sted jeg arbejde og indimellem kom tingene retur

Kan godt være vi skal prøve at lave en seddel, så bliver folk måske også lige obs på at tjekke en ekstra gang om de skulle have fået noget forkert med hjem....

Anmeld

27. september 2013

helle85

Loa skriver:

Kan godt være vi skal prøve at lave en seddel, så bliver folk måske også lige obs på at tjekke en ekstra gang om de skulle have fået noget forkert med hjem....

ja det plejer man(som regl) især nå hvis man har en magen til den der er blevet væk

jeg er feks. også kommet til at tage 2 forskellige termo støvler med hjem, da min dreng bare havde smidt sine støvler og han så bare tog nogen på fordi de lignede hans

den ene var også den rigtig, men tror kun jeg havde opdaget det fordi det var 2 venstre støver, så måtte dengang ringe til børnehaven og sige det, så forældrene viste det hvis der var nogen der mangle den(tog den selvfølgelig med næste dag)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.