Når tøj forsvinder i børnehaven...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2013

Benjamins'mor

Loa skriver:

Det er mega irriterende. Vores kondisko der er væk, var også helt almindelige fra Deichmann, men når de forsvinder er man jo nødsaget til at købe nyt, og det bliver sgu hurtigt dyrt.
Havde jeg ikke lige forventet ville blive så stort et problem.

Kan forstå små ting, vanter og lign, kan blive forlagt. Men sko og jakker.... Tja....

Vi havde de første par måneder i dagplejen det problem med sutter. Jeg havde næsten altid 1-2 sutter med om ugen og de forsvandt, han havde dem aldrig med hjem igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2013

Pcokate

Loa skriver:

Hold da kæft..... Ej det er jo helt vildt

Det syntes vi også! Men man lærer ikke at lade det styrer sin dag bare have en masse på lager (nu køber vi så heller ikke sko, jakker eller lign. Til en eller flere tusinde kroner. ). 

Anmeld

26. september 2013

modesty

Er det så bare ærgerligt ærgerligt for os?

Ja jeg ved ikke helt hvad man skulle gøre ved det, synes bare hurtigt det bliver dyrt hvis man skal ud og skaffe sig ekstra ting hele tiden, fordi tingene forsvinder....

Måske torskedumt spørgsmål, men der er vel ingen forskring eller noget der dækker sådan noget, vel?

Det er heldigvis ikke et problem i min søns vuggestue, det må være ærgeligt at miste en dyr jakke.

Men alt det tøj der ligger i vuggeren, også overtøj, har jeg købt brugt på loppemarkeder (en flyverdragt fra TTH til 50 kr. kommer til at ligge der permanent over vinteren). På den måde gør det ikke så meget hvis det bliver væk. 

Anmeld

26. september 2013

MorDk

Jeg/vi har 7-9-13 aldrig mistet tøj eller lign. i nuværende inst. Utroligt nok.

Det er bare så ærgeligt når ens ungers ting forsvinder. I min søns gamle inst. mistede vi en jakke, 2 par bukser og flere par hjemmesko

Anmeld

26. september 2013

morstinus

Loa skriver:

Er det så bare ærgerligt ærgerligt for os?

Ja jeg ved ikke helt hvad man skulle gøre ved det, synes bare hurtigt det bliver dyrt hvis man skal ud og skaffe sig ekstra ting hele tiden, fordi tingene forsvinder....

Måske torskedumt spørgsmål, men der er vel ingen forskring eller noget der dækker sådan noget, vel?

Kender det alt for godt, sørger for at jakken eller flyverdragten, skoene eller legetøjet til legetøjsdag, har store fede navne mærker på, og så køber jeg ekstra tøj i h og m så jeg ikke er så ærgelig når det bliver væk, så ligger det dyre tøj derhjemme og så får hun det på hjemmefra i stedet

Anmeld

26. september 2013

Loa

MorDk skriver:

Jeg/vi har 7-9-13 aldrig mistet tøj eller lign. i nuværende inst. Utroligt nok.

Det er bare så ærgeligt når ens ungers ting forsvinder. I min søns gamle inst. mistede vi en jakke, 2 par bukser og flere par hjemmesko

Det er super ærgerligt....

Og jeg er så mærkelig, at jeg knytter mig til ting også, så kan slet ikke lide tanken om at vores ting forsvinder

Anmeld

26. september 2013

Loa

morstinus skriver:

Kender det alt for godt, sørger for at jakken eller flyverdragten, skoene eller legetøjet til legetøjsdag, har store fede navne mærker på, og så køber jeg ekstra tøj i h og m så jeg ikke er så ærgelig når det bliver væk, så ligger det dyre tøj derhjemme og så får hun det på hjemmefra i stedet

Men så lader du f.eks. ikke den lidt dyre jakke/flyverdragt blive i BH'en i løbet af dagen?

Har nemlig slet ikke lyst til at lægge hendes Hummel flyverdragt og Mini a ture vinterjakke ned i BH'en.....

Anmeld

26. september 2013

Koen.

Det er bare rigtig sur RØV Her oplever jeg det os og man ærgre sig godt nok og det er så om det er de billige sutsko til en tier eller det dyre regntøj!!

Vi har navn i ALT men alligevel er der ingen der har set tøjet, der må være en tøjspiser i børnehaven

Anmeld

26. september 2013

Loa

Tanja. skriver:

Det er bare rigtig sur RØV Her oplever jeg det os og man ærgre sig godt nok og det er så om det er de billige sutsko til en tier eller det dyre regntøj!!

Vi har navn i ALT men alligevel er der ingen der har set tøjet, der må være en tøjspiser i børnehaven

Haha ja det er lige det....

Man undrer sig en gang i mellem, hvordan ingen kan have set tøjet

Anmeld

26. september 2013

Koen.

Loa skriver:

Haha ja det er lige det....

Man undrer sig en gang i mellem, hvordan ingen kan have set tøjet

Præcis, det forsvinder som om det aldrig har været der!! Det er irreterende og meget mærkeligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.