Når tøj forsvinder i børnehaven...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2013

Clisolka

Det er så ærgeligt når tøj forsvinder!! 

Indtil videre har jeg fundet alt det som Bella har mistet - både da hun gik i vuggestue, og nu i børnehaven. Jeg har en pige som har en vane med at smide sine ting ude på legepladsen... En dag var det hendes kjole som var røget af, den fandt jeg dagen efter udenfor. Sidste gang var det hendes ene sandal - den kom også hjem igen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2013

Loa

Babymor2010 skriver:

Det er så ærgeligt når tøj forsvinder!! 

Indtil videre har jeg fundet alt det som Bella har mistet - både da hun gik i vuggestue, og nu i børnehaven. Jeg har en pige som har en vane med at smide sine ting ude på legepladsen... En dag var det hendes kjole som var røget af, den fandt jeg dagen efter udenfor. Sidste gang var det hendes ene sandal - den kom også hjem igen 

Det er så altid noget

Men tror vitterligt vores ting er long gone

Anmeld

26. september 2013

et-ønske

Navn navn navn i tøjet - overalt det er bare pisse irriterende at det sker
Jeg har aldrig haft råd til at købe mærketøj til hende - men billigt tøj har det desværre også med at forsvinde

Anmeld

26. september 2013

(august)

Hej

Har kun oplevet en gang at noget tøj er forsvundet fra mine to piger og det var en h&m kardigan, som jeg tænker er røget forkert da hun har taget sit tøj af også er der en anden som er kommet til at tage det med hjem.

Kan kun anbefale at skrive navn i det man gerne vil have med hjem igen 

Det kan meldes til forsikringen hvis i anmelder det som tyveri hos politiet også.

Anmeld

26. september 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har aldrig mistet noget i bh og har to styk børn der går der. Måske nogen strømper, men det har jeg aldrig opdaget. Der er navn i alt deres tøj, overtøj, sko mv.

Børnene har skiftet tøj med nogen af de andre og har også haft andres tøj på hjem, men dagen efter er det altid kommet retur.

Anmeld

26. september 2013

Loa

et-ønske skriver:

Navn navn navn i tøjet - overalt det er bare pisse irriterende at det sker
Jeg har aldrig haft råd til at købe mærketøj til hende - men billigt tøj har det desværre også med at forsvinde

Vi har navn i ALT hendes tøj, ingen tvivl om det.
Men hvis det er tyveri er folk nok ligeglade med om der er navn i...

Anmeld

26. september 2013

et-ønske

Loa skriver:

Vi har navn i ALT hendes tøj, ingen tvivl om det.
Men hvis det er tyveri er folk nok ligeglade med om der er navn i...

Jeg ville skide en snemand hvis mit barn blev opdaget i et stykke stjålet tøj det er simpelthen for lavt!!!

Anmeld

26. september 2013

Loa

et-ønske skriver:

Jeg ville skide en snemand hvis mit barn blev opdaget i et stykke stjålet tøj det er simpelthen for lavt!!!

Helt enig!

Tænker, hvis det nu er tyveri, så er vedkommende (forhåbentlig) så klog at tøjet ikke bliver brugt i samme børnehave....

Tænker bare, det er ikke i børnehaven, har ledt alle steder.. Så det MÅ jo næsten være kommet med en anden hjem...

Anmeld

26. september 2013

Faith

Har 7 9 13 aldrig oplevet at noget af mine drenges tøj er blevet stjålet i børnehaven.

Men hvis det skete flere gange tror jeg at jeg ville sætte et opslag op dernede der appelerede lidt til folks samvittighed. Kan sku ikke passe at man ikke kan sende sit barn i institution uden at være bange for at deres ting forsvinder! Totalt dårlig stil!

Anmeld

26. september 2013

Loa

Faith skriver:

Har 7 9 13 aldrig oplevet at noget af mine drenges tøj er blevet stjålet i børnehaven.

Men hvis det skete flere gange tror jeg at jeg ville sætte et opslag op dernede der appelerede lidt til folks samvittighed. Kan sku ikke passe at man ikke kan sende sit barn i institution uden at være bange for at deres ting forsvinder! Totalt dårlig stil!

Nej lige præcis.

Og hvis det rent faktisk er stjålet er det jo ikke fedt man skal gå og mistanke alle, også de uskyldige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.