Loa skriver:
Er det så bare ærgerligt ærgerligt for os?
Ja jeg ved ikke helt hvad man skulle gøre ved det, synes bare hurtigt det bliver dyrt hvis man skal ud og skaffe sig ekstra ting hele tiden, fordi tingene forsvinder....
Måske torskedumt spørgsmål, men der er vel ingen forskring eller noget der dækker sådan noget, vel?
Vi har også prøvet det med at tingene bare forsvinder og der er desværre ikke noget at stille op og bare bide i det sure æble

Senest før min søn stoppe i børnehave, havde han et er par fine Adidas superstar sko, ikke skinnede nye eller noget i den dur. Han havde haft dem på en del før han fik dem på første gang i bh.
Efter 1! dag han havde dem på derovre var de som sunket i jorden, da jeg kom og hentede ham

min søn var så ked og jeg måtte bære ham hjem, da han ikke havde flere sko derhenne.
Et par dage efter, satte jeg en efterlysnings seddel op, i håbet om at de ville komme tilbage.. Og så, et par dage efter var den ene sko lige pludselig dukket da jeg kom og hentede ham.
Og ja, den anden er selvsagt ikke dukket og hmm, det ærger mig stadig at folk har samvittighed til at nappe ting, BEVIDST/ ubevidst.. ØV..
Anmeld