Når tøj forsvinder i børnehaven...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.611 visninger
44 svar
20 synes godt om
26. september 2013

Loa

Er det så bare ærgerligt ærgerligt for os?

Ja jeg ved ikke helt hvad man skulle gøre ved det, synes bare hurtigt det bliver dyrt hvis man skal ud og skaffe sig ekstra ting hele tiden, fordi tingene forsvinder....

Måske torskedumt spørgsmål, men der er vel ingen forskring eller noget der dækker sådan noget, vel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2013

Carina:-)

Nej det er bare sur mås når det sker.

Og jeg er sådan en der elsker dyrt tøj-så når jakken til 1100 forsvinder ja så er jeg pænt indebrændt.

Men som en af pædagoerne sagde at det var risikoen ved at købe mærketøj

Men ved da fra veninder at det ikke kun er mærketøj men alt muligt tøj der forsvinder-

Skisme noget l*rt at folk ikke kan kende forskel på dit og mit

Anmeld

26. september 2013

Loa

Carina:-) skriver:

Nej det er bare sur mås når det sker.

Og jeg er sådan en der elsker dyrt tøj-så når jakken til 1100 forsvinder ja så er jeg pænt indebrændt.

Men som en af pædagoerne sagde at det var risikoen ved at købe mærketøj

Men ved da fra veninder at det ikke kun er mærketøj men alt muligt tøj der forsvinder-

Skisme noget l*rt at folk ikke kan kende forskel på dit og mit

Helt enig.
Men man har jo ikke lyst til at anklage folk for tyveri, men nu har vi mistet kondisko, bukser og en mini a ture jakke dernede, mega belastende.

Jeg ved godt man bare kan lade være og købe mærkevare, men det kan jo ikke være rigtigt at man ikke skal kunne det.

Og vil man bare gerne have lidt god kvalitet, så koster det jo, og så er det surt at skulle erstatte hele tiden

Anmeld

26. september 2013

Pcokate

Loa skriver:

Er det så bare ærgerligt ærgerligt for os?

Ja jeg ved ikke helt hvad man skulle gøre ved det, synes bare hurtigt det bliver dyrt hvis man skal ud og skaffe sig ekstra ting hele tiden, fordi tingene forsvinder....

Måske torskedumt spørgsmål, men der er vel ingen forskring eller noget der dækker sådan noget, vel?

Det er surt. Hos os var det regntøj, huer, vanter og især sutsko der forsvandt da vores søn gik i børnehave. Vi endte faktisk med at købe over 15 par sutsko det ene vinterhalvår, samt handskerum m.m. Købte vi 50 par af så vi havde. Jeg tror lige under halvdelen røg. 

Noget dukkede op igen, men ikke meget. 

Anmeld

26. september 2013

serinasmor

Det er surt om det er mærkevarer eller ej ...

Jeg vil dog ikke se på det som tyveri nødvendigvis ... det kan lige så vel have puttet sig fordi børnene ikke får lagt det tilbage på eget rum ... Det er ikke alle forældre der 100% ved hvordan deres eget barns tøj ser ud når de henter ... Hvis der står navn i kan du håbe det kommer retur .. men ellers er der ikke meget at gøre .. evt kig i glemte sager

Anmeld

26. september 2013

Loa

Pcokate skriver:

Det er surt. Hos os var det regntøj, huer, vanter og især sutsko der forsvandt da vores søn gik i børnehave. Vi endte faktisk med at købe over 15 par sutsko det ene vinterhalvår, samt handskerum m.m. Købte vi 50 par af så vi havde. Jeg tror lige under halvdelen røg. 

Noget dukkede op igen, men ikke meget. 

Hold da kæft..... Ej det er jo helt vildt

Anmeld

26. september 2013

Loa

serinasmor skriver:

Det er surt om det er mærkevarer eller ej ...

Jeg vil dog ikke se på det som tyveri nødvendigvis ... det kan lige så vel have puttet sig fordi børnene ikke får lagt det tilbage på eget rum ... Det er ikke alle forældre der 100% ved hvordan deres eget barns tøj ser ud når de henter ... Hvis der står navn i kan du håbe det kommer retur .. men ellers er der ikke meget at gøre .. evt kig i glemte sager

Har bare svært ved at forestille mig hvor sådan en jakke skulle være henne. Har kigget alt igennem i børnehaven, og vi skriver navn i alt tøj.
Så hvis en der har kommet til at tage jakken med hjem, så er der ingen tvivl om hvor den høre til henne.

Men ja det er bare surt, mærkevare eller ej.

Anmeld

26. september 2013

Benjamins'mor

Nu har jeg ikke selv et børnehave barn endnu, men en jeg har gået på skole meds søn mistede 3 par sandaler i børnehaven over sommeren, og det var enten nogen fra Bilka eller deichmann, så det er ikke nødvendigvis kun mærkevarer.men ja det må da virkeligt være belastende. Jeg var blevet sur hvis det skete så mange gange

Anmeld

26. september 2013

Loa

Benjamins'mor skriver:

Nu har jeg ikke selv et børnehave barn endnu, men en jeg har gået på skole meds søn mistede 3 par sandaler i børnehaven over sommeren, og det var enten nogen fra Bilka eller deichmann, så det er ikke nødvendigvis kun mærkevarer.men ja det må da virkeligt være belastende. Jeg var blevet sur hvis det skete så mange gange

Det er mega irriterende. Vores kondisko der er væk, var også helt almindelige fra Deichmann, men når de forsvinder er man jo nødsaget til at købe nyt, og det bliver sgu hurtigt dyrt.
Havde jeg ikke lige forventet ville blive så stort et problem.

Kan forstå små ting, vanter og lign, kan blive forlagt. Men sko og jakker.... Tja....

Anmeld

26. september 2013

Mother-love

Det er bare sur røv.
Her er det specielt sutsko der forsvinder. Dog går Isabella i vs. Men det er vildt så mange sutsko jeg købte sidste vinter. Men det er nu ikke fordi nogen har taget dem. For jeg tror jeg har 5 herhjemme hvor den makkeren mangler. Det er simpelthen så træls.
Jeg har nu lige købt ekstra par sutsko på tilbud, så vi har et lille lager til vinteren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.