Omsorgsgiver skriver:
Omg! Jeg er rystet over hvor mange der faktisk synes det er ok!
Selvfølgelig er det ikke ok!!! Tænk dog på det stakkels uskyldige barn!! For mig er det kun en dårlig undskyldning for at kunne få lov til at drikke!!
Jeg er enig i at man ikke bør drikke alkohol når man er gravid - men at sige at hendes spørgsmål er en dårlig undskyldning for at få lov til at drikke synes jeg er MEGET groft og virkelig unødvendigt.
Hun spørger jo ikke: synes i det er ok at jeg drikker mig i hegnet i aften, der kommer jo noget godt i tv..
^ fordi DET havde været en ualmindelig dårlig undskyldning for at få lov til at drikke!
hun spørger om folk synes at ET glas vin er ok, fordi hun har hørt det kan sætte fødslen igen.
^det er i min verden ligeså meget et spørgsmål om hvorvidt et glas vin reelt ville kunne sætte fut i tingene..
til TS: jeg ville aldrig anbefale dig at drikke under din graviditet, jeg kan 100% følge din utålmodighed - men jeg tvivler nu også stærkt på at det ville sætte gang i din fødsel.
Jeg fik af vide til fødselsforberedelse at når man var i den latente fase kunne det være en god ide at drikke et glas vin, så man kunne slappe af og måske få sovet inden showet for alvor gik igang.. Jeg valgte selv at lade rødvinen blive uåbnet men tanken er da meget hyggelig 
Anmeld