Et glas rødvin i uge 41??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2013

Happiness

MorEllen skriver:

Nej... jeg kan godt se pointen, og er også dels enig men jeg kan heller ikke lade være med at tænke på alle dem som kom til verden, friske og raske, til trods for at mødrene tog et glas vin flere gange under graviditeten.. Vores foreldres generasjon for eksempel... 

Min JM sagde også i min sidste graviditet at det var helt ok! Og jeg drak også et glas rødvin juleaften.

Man bælder det jo ikke Mit glas holdte helt til desserten, og NØJ det var godt!

Nyd du et glas rødvin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2013

L&V

MorEllen skriver:

Nej... jeg kan godt se pointen, og er også dels enig men jeg kan heller ikke lade være med at tænke på alle dem som kom til verden, friske og raske, til trods for at mødrene tog et glas vin flere gange under graviditeten.. Vores foreldres generasjon for eksempel... 

Tja sunde og raske ved første øjekast vi ka jo ik vide hva det har gjord ved os og vores genetik.. Må indrømme jeg syntes det er det dårligste argument i verdenen for bare fordi man ik er født med føtal alkohol syndrom er det bare ikke ens betydning med det ikke har gjord noget ved os.. Men fred være med det, du ska jo bare gøre hva du finder rigtigt

Anmeld

21. september 2013

AnthonsMor

MorEllen skriver:

Ja, nu er jeg ved at være desperat.. Ikke efter rødvin altså, men efter at møde min lille skønhed i maven!
Har selvfølgelig været totalt afholds under graviditeten, men nu har jeg læst nogle steder at et lille glas rødvin kan få kroppen til at slappe af, og danne hormoner der sætter fødselen i gang. Kan man tillade sig at tage et lille glas rødvin nu når jeg er i uge 41?

Så længe det bare drejer sig om et lille glas, så synes jeg nu godt du kan.. Jeg gjorde det ikke selv, men det betyder jo ikke, at du ikke kan gøre det

Sender en masse ve støv i din retning!

Anmeld

21. september 2013

Mother-love

Jeg ved ikke om det hjælper fødslen igang. Men jeg har sammenlagt drukket det der svarer til 3 shots bailey over hele min graviditet med Isabella.
Synes ikke der sker noget ved man drikker et par glas igennem sin graviditet. Sådan længe det ikke er samme dag.

Så jeg ville synes du skulle smække benene op og nyde et lille glas vin

Anmeld

21. september 2013

Wik

Drik du et lile glas rødvin eller en lille øl, så kan du slappe af, og måske tage dig en god lur inden det hele spænder af. Det skader ikke dig eler barnet, hvis du selv har det godt med det så er det hvad der tæller, der er jo ikke tale om at du skal drikke hver dag eller ryge for den sags skyld

Anmeld

21. september 2013

Trekløver(:

MorEllen skriver:

Ja, jeg tænker også at det er helt okay at drikke et lille glas nu... Tænk hvor mange flotte mennesker som blev født på den tiden mødrene drak alkohol jævnlig 

Ja 

Anmeld

21. september 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Omg! Jeg er rystet over hvor mange der faktisk synes det er ok!  Selvfølgelig er det ikke ok!!! Tænk dog på det stakkels uskyldige barn!! For mig er det kun en dårlig undskyldning for at kunne få lov til at drikke!! 

Anmeld

21. september 2013

L&V

Omsorgsgiver skriver:

Omg! Jeg er rystet over hvor mange der faktisk synes det er ok!  Selvfølgelig er det ikke ok!!! Tænk dog på det stakkels uskyldige barn!! For mig er det kun en dårlig undskyldning for at kunne få lov til at drikke!! 

Er godt nok os rystet

Anmeld

21. september 2013

Isabella_mor

da jeg skulle føde og da jeg mødte op på fødegangen, sagde JM til mig at jeg kunne gå hjem og drikke en øl og tage et par panodiler så jeg kunne få lidt ro på da mine veer ikke gjorde det store fremskridt. jeg holdt mig dog fra øllen... men panodilen virkede lige så fint..

ikke at du skal tage panodiler, for det hjælper ikke noget.

men jeg tror simpelthen på at naturen går sin gang og at du nok skal få din lille rolling at se snart... om ikke andet så går der jo MAX en uge før du ser hende...  

all you need is hust a little patience.. du har holdt ud i 9 måneder,, så er en uge altså INTET i forhold til...  

Anmeld

21. september 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Månsson skriver:

Er godt nok os rystet

Så er jeg da ikke den eneste.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.