Problemer med epiduralblokade (DR-program)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Første gang jeg fik epi, var fordi jeg sku ha aks pga jeg udviklede hellp. 

De havde svært ved at ligge den, og endte med at stikke mig 7-8 gange i ryggen, hvilket betød at jeg i et par mdr døjede med ondt i ryggen, der hvor de havde stukket mig.

Jeg fik en allergisk reaktion på morfinen der er i epi + den morfin jeg fik mod smerter ( kombinationen af de 2 "typer" morfin)  Det betød at jeg efter aks kastede op og blev indlagt på intensiv opvågning til obs, da jeg i perioder glemte at trække vejret. Blodtrykket dykkede i perioder, men rettede sig selv op igen. 

Thea er født kl 23.15. Jeg ku først stå på mine ben næste dag omkring kl 17.

Jeg havde ingen problemer med hverken tilknytning til thea eller amning!

Anden gang jeg fik epi, var pga mit alt for høje blodtryk. Jeg sku ha epi, så de ku kontrollere det, eller i tilfælde af at jeg sku ende med aks.

Jeg blev gjort obs på at jeg måske ville blive dårlig igen, men at det sku de nok være extra obs på!

De fik epi lagt i første forsøg, og ingen problemer med ondt i ryggen denne gang! 

Jeg blev dårlig. Fik pludselig høj feber og kastede op. 

De snakkede om aks, fordi jeg var så syg, men baby var stærk og jeg fødte selv uden problemer! 

Jeg ku gå næsten med det samme.

Jeg havde hverken problemer med tilknytning til alberte eller amning! 

Ska jeg ha flere børn, ska jeg helt sikkert ha epi igen, pga mit blodtryk. Næste gang ville jeg nok bare vælge pks!! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2013

Witt

Jeg fik min efter 23 timers veer, med høj feber og opkast, men den fik kun lov til at virke i 20 min!
Ellers jeg havde voldsome smerter i ryggen og hovedpine hver dag liige indtil lillepigen var 10 måneder..

Anmeld

23. september 2013

Muffinmus

Fik voldsom hovedpine, og da jeg efter flere uger kom til at sige det til
SP, sagde hun at det skulle jeg have sagt noget før så de kunne have gjort noget Jeg troede bare jeg var lidt nybegynder-mor-sart, om ikke andet gik det væk af sig selv efter 4 ugers tid. Men det er den eneste bivirkning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.