Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vores første var 3 mdr og de to næste var 2 mdr..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
DianaRJS skriver: tænker nemlig også at vores skal døbes i februar/marts månede, kommer de til tiden vil de også være omrking 3-3,5 månede der jo
tænker nemlig også at vores skal døbes i februar/marts månede, kommer de til tiden vil de også være omrking 3-3,5 månede der jo
Synes det er en rigtig fin alder vi havde så heller ikke så mange muligheder. Stedet hvor vi holder festen var næsten total reserveret :/
Daniel var næsten 6mdr men også kun fordi han havde det meget utrykt ang mange mennesker og hvis der var for mange ville han ikke spise... men vi fik en vidunderlig dag fordi han var klar
DianaRJS skriver: kæresten og jeg kan ikke helt blive enige om hvornår de 2 små skal døbes når de kommer, begge mine store drenge har været 3 måneder +- altså omkring der, og for mig synes jeg ikke det skal være senere, men min kæreste derimod mener at det først skal være efter de er 3 måneder. så ville lige prøve at høre hvornår jeres er blevet døbt
kæresten og jeg kan ikke helt blive enige om hvornår de 2 små skal døbes når de kommer, begge mine store drenge har været 3 måneder +- altså omkring der, og for mig synes jeg ikke det skal være senere, men min kæreste derimod mener at det først skal være efter de er 3 måneder. så ville lige prøve at høre hvornår jeres er blevet døbt
Leander blev døbt i søndags, hvor han var 7 uger og én dag Grunden til at han blev døbt så tidligt var, at vi har en arve-dåbskjole som ikke er så stor og Leander vokser med megafart (6 kg allerede!)!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128