hvor gamle har jeres været da er blevet døbt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2013

Palaja

Marie var 2,5 måned, og jens skal døbes om 14 dage, der er han knapt 7 mdr Vi har sat hus i stand og der har ikke rigtigt været overskud før og så har vi haft 3-års fødselsdag. Havde vi haft tiden ville jeg gerne have ham døbt før. Synes det er lidt "finere" når de er små og nye

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2013

tarkoflen

Thea bliver næsten 6 måneder

Anmeld

16. september 2013

DianaRJS

Dulgretz skriver:

Mine var 11 uger, hvilket bedstemødrene var glade for, da ungerne ikke var al for tunge på det tidspunkt ;-)

lige præcis også det jeg tænker, nu er jeg tilnøjelig til at få små børn ;P så de har heller ikke vejet noget da de var 3 måneder. og har sådan ldit at vi ved de 2 andre har billeder hvor oldeforældrene står med dem, men den ene er lige blevet 80 og er begyndt at blive lidt dårlig, så vil jo self også gerne at hun kan løfte en af dem på billedet

Anmeld

16. september 2013

DianaRJS

Palaja skriver:

Marie var 2,5 måned, og jens skal døbes om 14 dage, der er han knapt 7 mdr Vi har sat hus i stand og der har ikke rigtigt været overskud før og så har vi haft 3-års fødselsdag. Havde vi haft tiden ville jeg gerne have ham døbt før. Synes det er lidt "finere" når de er små og nye

det er jo så helt forståeligt der har jo været rigeligt at se til

men er nu ikke så meget det med om de er "finere" når de er små, men som lige skrevet vil jeg jo gerne oldeforældrene har et billede med dem og de små, men den ene er lige blevet 80 og er begyndt at blive ldit små dårlig, og hvis de så vejer for meget er det jo næsten ikke til....

Anmeld

16. september 2013

lycly

Begge mine var 4 1/2 måned, men hvis jeg skal have flere børn bliver det inden de bliver 3 mdr. Mest fordi min søn var monster tung at stå med og de er sværere at sidde med i kirken fordi de vil underholdes

Anmeld

16. september 2013

vitapigen

Vores datter blev døbt da hun var 8 uger Passede fint for os... og det var lige før hun ikke kunne passe dåbskjolen

Anmeld

16. september 2013

FruJacobsen

Vores søn var 5 mdr.

Anmeld

16. september 2013

Dulgretz

DianaRJS skriver:

lige præcis også det jeg tænker, nu er jeg tilnøjelig til at få små børn ;P så de har heller ikke vejet noget da de var 3 måneder. og har sådan ldit at vi ved de 2 andre har billeder hvor oldeforældrene står med dem, men den ene er lige blevet 80 og er begyndt at blive lidt dårlig, så vil jo self også gerne at hun kan løfte en af dem på billedet

Mine unger var jo heller ikke store (2530 & 2713), men de vejede begge omkring 5,5kilo da de blev døbt, og det er da tungt nok! Men der er jo andre fordele ved at vente til de bliver lidt ældre.. Mine var ikke så gode til mange mennesker da de var 11 uger, det håndtere de noget bedre nu hvor de er 4,5 mdr

Anmeld

16. september 2013

FrkZier

DianaRJS skriver:

kæresten og jeg kan ikke helt blive enige om hvornår de 2 små skal døbes når de kommer, begge mine store drenge har været 3 måneder +- altså omkring der, og for mig synes jeg ikke det skal være senere, men min kæreste derimod mener at det først skal være efter de er 3 måneder. så ville lige prøve at høre hvornår jeres er blevet døbt

Isaak var 3mdr og 1 uge

Anmeld

16. september 2013

Mother-love

kæresten og jeg kan ikke helt blive enige om hvornår de 2 små skal døbes når de kommer, begge mine store drenge har været 3 måneder +- altså omkring der, og for mig synes jeg ikke det skal være senere, men min kæreste derimod mener at det først skal være efter de er 3 måneder. så ville lige prøve at høre hvornår jeres er blevet døbt

Isabella var vidst 3,5 mdr da hun blev døbt. Men det var fordi der både var ferie og flytning oveni.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.