Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Den første var 3,5 md da han blev døbt. Og nr 2 var præcis 3 md. Det var været fine aldre for begge, de vahverken tunge eller besværlige, lå bare og kiggede på alt det fine lys.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nr 1 var 7 uger, og blev døbt så tidligt, da onkel skulle udstationeres.
Nr 2 var 9 uger, hun skulle jo også kunne passe dåbskjolen
DianaRJS skriver: BBeBegBeggkæresten og jeg kan ikke helt blive enige om hvornår de 2 små skal døbes når de kommer, begge mine store drenge har været 3 måneder +- altså omkring der, og for mig synes jeg ikke det skal være senere, men min kæreste derimod mener at det først skal være efter de er 3 måneder. så ville lige prøve at høre hvornår jeres er blevet døbt
BBeBegBeggkæresten og jeg kan ikke helt blive enige om hvornår de 2 små skal døbes når de kommer, begge mine store drenge har været 3 måneder +- altså omkring der, og for mig synes jeg ikke det skal være senere, men min kæreste derimod mener at det først skal være efter de er 3 måneder. så ville lige prøve at høre hvornår jeres er blevet døbt
Isabell (Nov. 2009)
Elina (Sep. 2012)
Adrien (Juni 2020)
DianaRJS skriver: kæresten og jeg kan ikke helt blive enige om hvornår de 2 små skal døbes når de kommer, begge mine store drenge har været 3 måneder +- altså omkring der, og for mig synes jeg ikke det skal være senere, men min kæreste derimod mener at det først skal være efter de er 3 måneder. så ville lige prøve at høre hvornår jeres er blevet døbt
kæresten og jeg kan ikke helt blive enige om hvornår de 2 små skal døbes når de kommer, begge mine store drenge har været 3 måneder +- altså omkring der, og for mig synes jeg ikke det skal være senere, men min kæreste derimod mener at det først skal være efter de er 3 måneder. så ville lige prøve at høre hvornår jeres er blevet døbt
Drengene kommer til at være ca. 3,5 måned.. De skulle gerne melde deres ankomst senest søndag.. Og så kommer der jo jul og alt muligt bøvl så datoen bliver D.4 januar
pcoramt skriver: Drengene kommer til at være ca. 3,5 måned.. De skulle gerne melde deres ankomst senest søndag.. Og så kommer der jo jul og alt muligt bøvl så datoen bliver D.4 januar
tænker nemlig også at vores skal døbes i februar/marts månede, kommer de til tiden vil de også være omrking 3-3,5 månede der jo
Min søn var 6 uger gammel
Min datter var 5 mdr. gammel
MorDk skriver: Min søn var 6 uger gammel Min datter var 5 mdr. gammel
det var også noget af et spring
men ja har da gudskelov forhåbentlig 10 uger endnu inden de har tænkt sig at melde sin ankomst! så vi har masser af tid til at planlægge ... tror jeg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128