hvor gamle har jeres været da er blevet døbt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2013

Alexander&Lærke

Den første var 3,5 md da han blev døbt. Og nr 2 var præcis 3 md. Det var været fine aldre for begge, de vahverken tunge eller besværlige, lå bare og kiggede på alt det fine lys.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2013

Leneur

Silje var 2 1/2 måned, da hun blev døbt. Hun skulle nemlig gerne kunne passe en 100 år gammel dåbskjole og den var ikke så stor.

Anmeld

16. september 2013

(august)

Nr 1 var 7 uger, og blev døbt så tidligt, da onkel skulle udstationeres.

Nr 2 var 9 uger, hun skulle jo også kunne passe dåbskjolen 

Anmeld

16. september 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
DianaRJS skriver:

BBeBegBeggkæresten og jeg kan ikke helt blive enige om hvornår de 2 små skal døbes når de kommer, begge mine store drenge har været 3 måneder +- altså omkring der, og for mig synes jeg ikke det skal være senere, men min kæreste derimod mener at det først skal være efter de er 3 måneder. så ville lige prøve at høre hvornår jeres er blevet døbt

Begge gange har det været et par dage før de blev 5 måneder, det har passet fint for os

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

16. september 2013

Susje

DianaRJS skriver:

kæresten og jeg kan ikke helt blive enige om hvornår de 2 små skal døbes når de kommer, begge mine store drenge har været 3 måneder +- altså omkring der, og for mig synes jeg ikke det skal være senere, men min kæreste derimod mener at det først skal være efter de er 3 måneder. så ville lige prøve at høre hvornår jeres er blevet døbt

Min var lige fyldt 2 måneder nogle dage i forvejen

Anmeld

17. september 2013

pcoramt

Drengene kommer til at være ca. 3,5 måned.. De skulle gerne melde deres ankomst senest søndag.. Og så kommer der jo jul og alt muligt bøvl så datoen bliver D.4 januar

Anmeld

17. september 2013

L&V

DianaRJS skriver:

kæresten og jeg kan ikke helt blive enige om hvornår de 2 små skal døbes når de kommer, begge mine store drenge har været 3 måneder +- altså omkring der, og for mig synes jeg ikke det skal være senere, men min kæreste derimod mener at det først skal være efter de er 3 måneder. så ville lige prøve at høre hvornår jeres er blevet døbt

Begge vores har været 4 måneder..

Anmeld

17. september 2013

DianaRJS

pcoramt skriver:

Drengene kommer til at være ca. 3,5 måned.. De skulle gerne melde deres ankomst senest søndag.. Og så kommer der jo jul og alt muligt bøvl så datoen bliver D.4 januar

tænker nemlig også at vores skal døbes i februar/marts månede, kommer de til tiden vil de også være omrking 3-3,5 månede der jo

Anmeld

17. september 2013

MorDk

Min søn var 6 uger gammel

Min datter var 5 mdr. gammel

Anmeld

17. september 2013

DianaRJS

MorDk skriver:

Min søn var 6 uger gammel

Min datter var 5 mdr. gammel

det var også noget af et spring

men ja har da gudskelov forhåbentlig 10 uger endnu inden de har tænkt sig at melde sin ankomst! så vi har masser af tid til at planlægge ... tror jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.