hvor gamle har jeres været da er blevet døbt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.694 visninger
44 svar
16 synes godt om
16. september 2013

DianaRJS

kæresten og jeg kan ikke helt blive enige om hvornår de 2 små skal døbes når de kommer, begge mine store drenge har været 3 måneder +- altså omkring der, og for mig synes jeg ikke det skal være senere, men min kæreste derimod mener at det først skal være efter de er 3 måneder. så ville lige prøve at høre hvornår jeres er blevet døbt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2013

Kløver

Begge mine har været 3.5 mdr

Anmeld

16. september 2013

LinLin

Mine er fra start september begge to. De er døbt hhv start feb og slut marts... Så 5 mdr og næsten 7 mdr...

Anmeld

16. september 2013

Nadia&Daniel

DianaRJS skriver:

kæresten og jeg kan ikke helt blive enige om hvornår de 2 små skal døbes når de kommer, begge mine store drenge har været 3 måneder +- altså omkring der, og for mig synes jeg ikke det skal være senere, men min kæreste derimod mener at det først skal være efter de er 3 måneder. så ville lige prøve at høre hvornår jeres er blevet døbt

Laura var 3 mdr. og 18 dage  vi blev gift samme dag 

Anmeld

16. september 2013

Dorthe1986

Min Emil var 2,5 måned :-) det var jeg også selv da jeg blev døbt :-)

Anmeld

16. september 2013

De3Guldklumper

Den første blev en dag før hun blev 3 mdr.

Nr 2 er døbt da han var 3 mdr og 9 dage da vi ikke kunne få tid i kirken før pga konfirmation og bryllups tiden.

Anmeld

16. september 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

5,5måned han er vinterbarn, så vi ventede og fik en forårsdåb 

Anmeld

16. september 2013

M (:

DianaRJS skriver:

Hjalte var 2,5 måned. (:

Anmeld

16. september 2013

Dulgretz

Mine var 11 uger, hvilket bedstemødrene var glade for, da ungerne ikke var al for tunge på det tidspunkt ;-)

Anmeld

16. september 2013

Frejsmor

Frej blev døbt, da han var 4 mdr. gammel

Jeg havde egentlig også en idé om, at det skulle være ved 3mdr. ca., men da Frej er fra 30. september ville det jo blive lige i julemåneden, hvor der er udgifter nok og arrangementer nok, så derfor valgte vi at vente til slut januar i stedet(så var der jo også lige kommet børnepenge der varmede godt i dåbs budgettet )..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.