IPad til børnehavebarn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2013

Carina:-)

Mine har deres egen.

Og når yngstemand når de 2-3 år får han også sin egen.

Men her i huset går vi også ind for også små børn skal lære at omgås teknologi naturligt og ubesværet.-Da vi mener at det er der mest fremtid i .

Og kan da se i vores dreng der går i 1 -at der har størstedelen en ipad som også bruges i undervisningen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Thea på 5 år, må låne vores I-pads lidt hver dag. Men hun får ik sin egen!! Vh stine

Anmeld

13. september 2013

Noneother

Altså nej. Kunne ikke drømme om at give ham en ipad. Men han fik en Samsung tablet i 3 års gave af mig, og den har bragt stor glæde.

Anmeld

13. september 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Vores dreng bruger farmands ipad som han har fået via sit arbejde. Der er masser af gode spil. Så jeg synes klart der er noget læring. Samtidig synes jeg det er den vej vi bevæger os hen.
Jeg synes bare det er vigtigt at man har en god kultur omkring hvordan og hvornår man bruger sin ipad.
Men jeg ville ikke købe en til ham. Det skal være vores og os der bestemmer brugen af den.
Vores dreng sidder dog aldrig alene med den. Vi spiller eller kigger med og hjælper/kommentere.

Lige et andet spørgsmål. Til jer der har givet jeres børn en tablet men skriver I ikke kunne finde på at give en ipad. Hvad er forskellen?

Anmeld

13. september 2013

Mamalou

Jeg har stemt nej MEN jeg vil købe en til min søn i julegave, hvor han er 2,7 år. Jeg synes den vil være rar at have, dels for at han kan spille lidt på den her hjemme, men aller mest fordi vi kan have den med, når vi rejser hjem til familien, hvilket tager 3 timer. Så kan han se tegnefilm og spille på den. Derudover er min computer efterhånden ved at være en gammel sag, så det har også sine fordele for mig, at han får en ipad - eller vi får en ipad

Vh. Louise

Anmeld

13. september 2013

Kløver

Vores dreng er 2.5 og har ikke nogen iPad/tablet og får heller ikke en, vi kunne senere finde på at få en de kan låne ind imellem. Film kan de se i tv og male, lægge puslespil osv må de indtil videre gøre på gammeldags maner

Anmeld

13. september 2013

grinny

Nu er jeg godt nok ikke mor endnu, men som det ser ud nu så skal min søn på 3 år ikke have en ipad.

Jeg kan ikke se og forstå ideen i at så lille et barn skal sidde foran så lille en skærm og lege ved at trykke på skærmen. Hvad er det galt med helt almindelig legetøj, hvor man også kan trykke og få en lyd?

Jeg er rigtig god til teknologi og det er jeg fordi jeg har set når man far har lavet computer, installeret programmer osv., ikke fordi jeg selv har haft en.

Det kan godt være der er fremgang i teknologien og vi skal følge med, men jeg synes også der er grænser 

Anmeld

14. september 2013

SHERO

Jeg har planer om at købe en billigt Denver tablet til min søn når han fylder fire til januar.. den kan man nogle gange finde til 499.. ville ikke købe en iPad, synes den er alt for dyr og ville være alt for ærgerlig hvis han ødelagde den...

Men han elsker at spille på min mobil, og har lært rigtig meget af feks ramasjang spiller...

Anmeld

14. september 2013

dorthemus

Ja min datter fik en Samsung tablet i 3 års fødselsdagsgave. Min datter er bagud sprogligt og har en særlig formålsplads i børnehaven. Talepædagogen og psykologen anbefalede en IPad eller tablet til hende for at give hende ro til at slappe af og koncentrere sig.
Jeg har hentet Ramasjang app'en, vendespil, talspil, puslespil, duplo spil og et tegneprogram ned til hende. Lige nu tager hun dog mest kiksede billeder af mig
Og så har jeg installeret Kids Place som er en beskyttelsesapp, som dirigerer hende tilbage til de ting jeg har hentet til hende, hvis hun skulle komme til at trykke på noget jeg ikke er interesseret i at hun ser eller vil hente
Hun sidder med den typisk efter børnehave når hun lige skal falde til ro efter en lang dag og i weekenden om morgenen. Og jeg sidder ofte sammen med hende og løser opgaver. Den er ikke frit tilgængelig men hun skal spørge efter den og er et godt supplement til alt hendes andet legetøj

Anmeld

14. september 2013

Swerg

MoarHvidovre skriver:

Jeg har svaret nej, men familien har en Ipad som alle kan bruge. Jeg synes det er et godt redskab, hvor børnene kan lærer rigtig meget. Mit motto er "Brug med omtanke".

En anden ting - er det ikke tidligt, at starte i bh når han kun er 2 år?

Han fylder 3 her den 22..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.