IPad til børnehavebarn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har dit barn en IPad?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.554 visninger
54 svar
49 synes godt om
13. september 2013

Swerg

Nu bliver jeg nysgerrig......

min dreng på knap 2 er startet i børnehave for et par uger siden.. Idag ringer børnehaven og spørger om han må spille på IPad, da det åbenbart har interesseret ham... 

Har hørt flere af børnene sige. "Sådan en har jeg derhjemme..." 

Så nu overvejer vi.... Kunne ellers ikke finde på det hvis ikke han var blevet introduceret for den.. 

Hvad er godt ved den, hvad er mindre godt ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2013

Rødhætte

Swerg skriver:

min dreng på knap 2 er startet i børnehave for et par uger siden.. Idag ringer børnehaven og spørger om han må spille på IPad, da det åbenbart har interesseret ham... 

Så nu overvejer vi.... Kunne ellers ikke finde på det hvis ikke han var blevet introduceret for den.. 

Har stemt ja, men min søn på 2,5 år har ikke en selv. Dog må han bruge min i det omfang jeg synes. Min søn har lært mange gode ting som, farver, hukommelses spil og puzzlespil. Det negative ved den er at han helst vil se film på den..

Anmeld

13. september 2013

MorDk

Jeg har stemt Nej!

Jeg har en Samsung Tablet som vores søn låner engang imellem. (mest i weekenden)

Anmeld

13. september 2013

Pigent

Swerg skriver:

Altså jeg synes det helt okay et barn får lov til at spille og lege med en iPad engang i mellem, men det skal ikke være flere timer hver dag. Det kunne fx være når barnet kommer hjem og er træt efter en dag i børnehave at han/hun får lov til at spille lidt indtil der skal spises aftensmad. Altså hvis man køber en IPad er det ikke kun for barnet skyld, så er det også for at de voksende kan bruge den til at gå på nettet osv. Så barnet skal også lærer at det ikke kan spille hele tiden og at mor og far også må bruge den

Anmeld

13. september 2013

Hvem?

Nej - kan virkelig ikke se hvad et børnehavebarn skal med sådan en tingest

Herhjemme ejer vi ikke en gang en og computeren er kun de voknes, men jeg har også et meget strengt forhold til tv, spil osv.

Anmeld

13. september 2013

MorDk

Hvem? skriver:

Nej - kan virkelig ikke se hvad et børnehavebarn skal med sådan en tingest

Herhjemme ejer vi ikke en gang en og computeren er kun de voknes, men jeg har også et meget strengt forhold til tv, spil osv.

Altså jeg har det sådan at det ER fremtiden... om vi vil det eller ej. mangler skoler har Ipads i undervisningen f.eks. Jeg synes det er OK (alt med måde) Vores søn spiller lærige spil og har lært en del engelsk via youtube og andre spil. Han fylder snart 3. Jeg synes nu ikke det er så slemt med teknologi og børn. Så længe det ikke tager overhånd!

Anmeld

13. september 2013

lycly

Jeg kan ikke se hvad så lille et barn skal med "legetøj" til 3000 kroner. Ærlig talt. Min datter er 2 og elsker vores ipad, men det er vores og hun bruger den måske 10 minutter om dagen max. Hvis man mener at et så lille barn skal have en ipad så synes jeg da i stedet man skal sætte dem foran tv'et. Det er billigere.

Nej, giv dem et puslespil eller en malebog istedet

Anmeld

13. september 2013

TNBC

Swerg skriver:

Han skal ikke have sin egen, men kan låne din..

Men de er gode, fordi der er gode spil til børn på. Noget hvor de kan lære ting og sprog.

Anmeld

13. september 2013

Koen.

MorDk skriver:

Jeg har stemt Nej!

Jeg har en Samsung Tablet som vores søn låner engang imellem. (mest i weekenden)

Samme her (dog en datter haha)

Anmeld

13. september 2013

B&J

nej vi har ikke en ipad men vil gerne have en for den er super dejlig når han lige er kommet hjem slapper af med den i 30minutter vi har lånt min søsters han elsker det og han kan 100% finde ud af den og styre den de har dog også en i børnehaven men den er kun til børne om morgen også sent på dagen ellers er den lagt vægt...

men håber da selv vi får snart en eller ønsker os den

ved godt det er tidligt og mange er forarvet over det, men ja jeg syntes den er god

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.