IPad til børnehavebarn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2013

MorDk

Tanja. skriver:

Samme her (dog en datter haha)

Min datter bruger den ikke endnu. Hun er 1 år om 1 uge!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2013

Koen.

MorDk skriver:

Min datter bruger den ikke endnu. Hun er 1 år om 1 uge!

Her bruger Liam den heller ikke, selvom han er knap 16 mdr, synes han er for lille endnu

Anmeld

13. september 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har svaret nej, men familien har en Ipad som alle kan bruge. Jeg synes det er et godt redskab, hvor børnene kan lærer rigtig meget. Mit motto er "Brug med omtanke".

En anden ting - er det ikke tidligt, at starte i bh når han kun er 2 år?

Anmeld

13. september 2013

Ellie79

Swerg skriver:

Nu bliver jeg nysgerrig......

min dreng på knap 2 er startet i børnehave for et par uger siden.. Idag ringer børnehaven og spørger om han må spille på IPad, da det åbenbart har interesseret ham... 

Har hørt flere af børnene sige. "Sådan en har jeg derhjemme..." 

Så nu overvejer vi.... Kunne ellers ikke finde på det hvis ikke han var blevet introduceret for den.. 

Hvad er godt ved den, hvad er mindre godt ? 

Ja min datter har sin egen, den fik hun til sin 6 års fødselsdag. Hun er en fornuftig pige der passer rigtig godt på sine ting. HUn er enormt fremmelig hvad angår elektronik og har i en meget tidligt alder betjent mobil telefoner og computer så derfor vil vi gerne understytte denne nysgerrighed. Hun bruger den til at se film på, men hun bruger den også til at løse bokstavs og matematiske opgaver, når hun ikke bliver udfordret nok i 0 klasse. Hun spørg altid om hun må bruge den, og vi holder det på et niveau der svare til en pige på snart 7 år der også skal lege med kammerater og ud og løbe i haven 

Anmeld

13. september 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Min datter har en Mini og den fik hun da hun blev 3 år. Vi bruger den også meget, men den blev købt pga. hendes interesse i fars mobil :-)

Hun får styrket sin motorik, sit sprog, sin hukommelse mv. og lærer tal/bogstaver. Mormor og farmor har også indspillet nogle bøger som de læser højt som hun hører på den :-)

Hun bruger den i det omfang vi finder rigtigt og spørg altid pænt om hun må sidde med den og der er ingen sure miner ved et nej.
Hun vil lige så gerne spille brætspil, tegne/måle, gynge mv.

Den er god til lige at koble af med efter børnehave.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

13. september 2013

bøllen

Swerg skriver:

Nu bliver jeg nysgerrig......

min dreng på knap 2 er startet i børnehave for et par uger siden.. Idag ringer børnehaven og spørger om han må spille på IPad, da det åbenbart har interesseret ham... 

Har hørt flere af børnene sige. "Sådan en har jeg derhjemme..." 

Så nu overvejer vi.... Kunne ellers ikke finde på det hvis ikke han var blevet introduceret for den.. 

Hvad er godt ved den, hvad er mindre godt ? 

Jeg har en iPad . Den bruger vores søn på knap 4 ofte, både til tegnefilm og spil. De har også en i børnehaven som de ind imellem spiller på

nu er jeg lidt nysgerrig. Er din søn knap 2 og startet i børnehave . Ved godt emnet ikke handler om dette, men tænkte de var tidligt . Hvad skyldes det , han er kommet så tidligt afsted 

Anmeld

13. september 2013

TNBC

MoarHvidovre skriver:

Jeg har svaret nej, men familien har en Ipad som alle kan bruge. Jeg synes det er et godt redskab, hvor børnene kan lærer rigtig meget. Mit motto er "Brug med omtanke".

En anden ting - er det ikke tidligt, at starte i bh når han kun er 2 år?

Han er fra sep 2010. Så han er knap 3.. hun har nok ramt den forkerte knap

Anmeld

13. september 2013

TNBC

bøllen skriver:

Jeg har en iPad . Den bruger vores søn på knap 4 ofte, både til tegnefilm og spil. De har også en i børnehaven som de ind imellem spiller på

nu er jeg lidt nysgerrig. Er din søn knap 2 og startet i børnehave . Ved godt emnet ikke handler om dette, men tænkte de var tidligt . Hvad skyldes det , han er kommet så tidligt afsted 

Han er fra sep 2010.

Anmeld

13. september 2013

bøllen

Yurie skriver:

Han er fra sep 2010.

Ok . syntes også det var meget tidligt 

Anmeld

13. september 2013

LinLin

Min søn på 7 har fået en samsung tablet i fødselsdagsgave i sidste uge. Den yngste, der blev 3 i denne uge, må låne mors eller fars ipad han har nogle forskellige puslespil og legospil. Han spiller måske 30 min/ uge... Og så kan han godt lide at se "der maus" på youtube

Vi har lige fået ipads i dag i min institution og jeg skal på kursus i næste uge om hvordan man kan bruge dem i børnehaven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.