IPad til børnehavebarn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. september 2013

MorDk

LinLin skriver:

Min søn fik en samsung i fødselsdagsgave; den kostede 999kr. Det er lige liiidt mindre end en ipad koster

Øjjjjj dejlig pris

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2013

MorDk

Yurie skriver:

Min tablet kostede 1000.. du kan få nogle til 500(men de er noget L... søger de i butikken)

Den Tablet jeg har var jo også til mig selv ....  Men min søn låner den. Det er fint. Men jeg kunne godt finde på at give ham en tablet i 4 års fødselsdagsgave. (der er 1 år til) Den skal dog bruges med måde... men det plejer der nu heller ikke at være problemer med.

Anmeld

14. september 2013

TNBC

MorDk skriver:

Den Tablet jeg har var jo også til mig selv ....  Men min søn låner den. Det er fint. Men jeg kunne godt finde på at give ham en tablet i 4 års fødselsdagsgave. (der er 1 år til) Den skal dog bruges med måde... men det plejer der nu heller ikke at være problemer med.

nu var det prisforskellen på en ipad og en tablet jeg svarede.. at hvis mit barn skulle have en, ville jeg nok købe en tablet og ikke en ipad. jeg har ikke engang en ipad.

Anmeld

14. september 2013

MorDk

Yurie skriver:

nu var det prisforskellen på en ipad og en tablet jeg svarede.. at hvis mit barn skulle have en, ville jeg nok købe en tablet og ikke en ipad. jeg har ikke engang en ipad.

Ja det ved jeg men jeg svarede bare videre  Jeg ønsker slet ikke en ipad i huset med mindre han får en gennem skolen når den tid er

Anmeld

14. september 2013

TNBC

MorDk skriver:

Ja det ved jeg men jeg svarede bare videre  Jeg ønsker slet ikke en ipad i huset med mindre han får en gennem skolen når den tid er

ahhh på den måde.. så læste jeg lidt på tværs af mig selv.. ens hoved er ikke helt til stede når man er syg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.