Hej alle forældre
Ja som overskriften siger køber i selv alt det der står hjemme hos jeres forældre?
Sagen er den at da jeg var gravid var der mange folk der spurgte, hvad vi manglede til når vores søn kom til verdenen inkl min mor. Vi var så heldige at min kusine som har fået to sønner ikke vil have flere børn og derfor fik vi alt hvad de havde gemt. Det betød så at vi det første lange stykke tid ikke manglede noget.
Nu har er vores søn så blevet passet et par gange med overnatning hos mine forældre, samt i forbindelse med besøg hos dem. Har min mor ytret at hun mangler det ene og det andet.
F.eks. sagde hun ordret, jeg vil også have nogle stofbleer hjemme hos mig. Hun beholdte en sut hjemme hos hende sidst han blev passet. På trods af at jeg sagde til hende at det skulle hun ikke, for vi har ikke så mange og bruger dem til at have kolde hele tiden fordi vores søn er ved at få tænder.
Nå men vi var så nede at hente en weekend seng til 100 kr som skulle stå hos dem og kunne ikke lade være med at tænke lidt på om de ikke selv kan spæde lidt til ift de ting der skal være hos dem.
Nu skal vi i ikea i morgen og jeg har flere gange tænkt at vi skulle købe en højstol til at have ude hos dem. Men jeg syne altså ikke jeg har råd til at gå og købe nye til eller dobbelt af ting hele tiden. Er det strengt at sprøge om de selv vil købe den eller?
Kom gerne med råd til hvordan jeg kan tage snakken med min mor om hvor meget vi eller de skal betlae for ting der skal stå hos dem. Hvad gør i?
Anmeld