Frk. Petersen skriver:
hehe vi bliver virkelig gode eksempler på hvad vores forældre burde have gjort
jeg var hvert fald en værre rod der begyndte at drikke lidt sammen med vennerne i en alder af 13 og prøvede da også at ryge lidt hash og sådan
hehe det skal mine børn bare IKKE! hahaha de må vente til de er 18! Sådan er det bare - stort punktum! hehe
Ja det var det! Men ja der skete heldigvis ikke mere end det, med hverken mig eller bebse.. hvis der havde gjort noget ville jeg heller ikke være i deres sko efterfølgende
Min kærestes venner er også ret overbeskyttende, vi er de første i hans vennekreds der skal have en lille en, så alle hans drenge er også bare sådan helt spændte.. og spørger hele tiden og det er en bro' og jeg ved ikke hvad
de er sku meget søde!
Jeg skal nok forsøge, så håber vi bare vi kan få det afvide.. men ellers får vi ny tid til ekstra scanninger gratis 
Hvor langt er du henne ? Jeg glæder mig sådan til jeg kan mærke liv, også for at manden kan mærke noget! Det bliver så stort! 
Kunne bare ikke få mig selv til det, ved virkelig ikke hvorfor.. Men tror det var fordi at hende der scannede mig hun var så glad og helt oppe og kører over at den lille havde hikke.. hun var virkelig sjov..
Jeg prøver at lade hver at holde det tilbage, så må jeg give dig skylden hvis jeg tuder i stor stil igen
hehehe..
Haha! De er så sjove de homoner altså!! Grinede også lidt af dig da jeg læste det
Men altså så kunne han da også bare have husket mælken!!
hehe
Hehe lige præcis
Ej, jeg var nu også udfarende - men min far, var altså sådan en der udspionerede til fester.
Og jeg synes det var SÅ TRÆLS! Men det afholdte mig nu ikke fra, at være vild. Det var så også kun i mine spæde teenage år.
Nederen at nogle folk opfører sig sådan - de skulle have haft samme tur! Hvor hyggeligt at vennerne er helt med på den
Her, er vi også de første der får bebs. Min kærestes venner, synes også det er mega godt. De er faktisk blevet skrukke
Bare giv mig skylden
Synes det er helt fint. Bare hyl alt hvad du kan haha
Tror ikke du skal være bange for, at de ikke kan se det. Det var jeg selv, og lillepigen lå med benene krydset, men selvom hun kun havde 15 min til scanningen, blev hun ved i 30 for at være sikker
Anmeld