Glæder os

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2013

lineog4

Frk. Petersen skriver:

okay, det har jeg virkelig svært ved at forstå.. Jeg kan ikke klare tanken om at mine børn skulle gå i genbrugstøj, min far har prøvet at få mig til at blive vild med det siden jeg var helt lille.. men jeg kan heller ikke få mig selv til at hoppe i det.. ved godt det lyder virkelig mærkeligt kender virkelig mange der går i genbrugstøj og de rynker i panden når jeg siger sådan.. men det har jo ikke noget at gøre med at jeg ser ned på folk der gør det.. vil bare ikke selv..

Hvordan kan det være at du får det?

Heldigvis er man forskellig det er det det gør verden sjov  Mine børns tøj er en god blanding og det samme er mit - når jeg har tid for at finde gode ting i genbrugs og selv sy og strikke tager tid - det er meget nemmere bare løbe ned i den nærmeste butik men problemet er jeg er så forfængelig på deres vegne så det er det dyre tøj jeg kan lide 

Det er fordi min ene datter blev født med en meget alvorlig hjertefejl, derfor er de to næste blevet scAnner ekstra med hjertet og der er givet ekstra tryghedsscanninger og blandt andet 3D så jeg bedre kunne forholde mig til hvis de lignede hende - gjorde den sidste og det var meget svært

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2013

asff

Frk. Petersen skriver:

hehe vi bliver virkelig gode eksempler på hvad vores forældre burde have gjort jeg var hvert fald en værre rod der begyndte at drikke lidt sammen med vennerne i en alder af 13 og prøvede da også at ryge lidt hash og sådan hehe det skal mine børn bare IKKE! hahaha de må vente til de er 18! Sådan er det bare - stort punktum! hehe

Ja det var det! Men ja der skete heldigvis ikke mere end det, med hverken mig eller bebse.. hvis der havde gjort noget ville jeg heller ikke være i deres sko efterfølgende Min kærestes venner er også ret overbeskyttende, vi er de første i hans vennekreds der skal have en lille en, så alle hans drenge er også bare sådan helt spændte.. og spørger hele tiden og det er en bro' og jeg ved ikke hvad de er sku meget søde!

Jeg skal nok forsøge, så håber vi bare vi kan få det afvide.. men ellers får vi ny tid til ekstra scanninger gratis

Hvor langt er du henne ? Jeg glæder mig sådan til jeg kan mærke liv, også for at manden kan mærke noget! Det bliver så stort!

Kunne bare ikke få mig selv til det, ved virkelig ikke hvorfor.. Men tror det var fordi at hende der scannede mig hun var så glad og helt oppe og kører over at den lille havde hikke.. hun var virkelig sjov..

Jeg prøver at lade hver at holde det tilbage, så må jeg give dig skylden hvis jeg tuder i stor stil igen hehehe..

Haha! De er så sjove de homoner altså!! Grinede også lidt af dig da jeg læste det Men altså så kunne han da også bare have husket mælken!! hehe

Hehe lige præcis Ej, jeg var nu også udfarende - men min far, var altså sådan en der udspionerede til fester. Og jeg synes det var SÅ TRÆLS! Men det afholdte mig nu ikke fra, at være vild. Det var så også kun i mine spæde teenage år.

Nederen at nogle folk opfører sig sådan - de skulle have haft samme tur! Hvor hyggeligt at vennerne er helt med på den Her, er vi også de første der får bebs. Min kærestes venner, synes også det er mega godt. De er faktisk blevet skrukke  

Bare giv mig skylden Synes det er helt fint. Bare hyl alt hvad du kan haha Tror ikke du skal være bange for, at de ikke kan se det. Det var jeg selv, og lillepigen lå med benene krydset, men selvom hun kun havde 15 min til scanningen, blev hun ved i 30 for at være sikker  

Anmeld

3. september 2013

Aabye

Frk. Petersen skriver:

Eeej hvor er den flot!! det skal han nok blive rigtig glad for at kigge på når han bliver ældre

Han er da i hvert fald mega glad for den allerede nu.. 

Der er en masse sjove ting i.. 

Mit problem med dem man kan købe er at jeg synes den bliver meget mangelfuld.. 

Blandt andet når jeg skal lave stamtræet, som vist er i de fleste.. 

Der er mange ting i "købe" bogen som jeg ikke ville kunne udfylde, og synes simpelthen det ville være synd at han fik en halvfærdig bog når han blev ældre.. Derfor valgte jeg at lave den selv.. Er også godt igang med en til lillebror

Anmeld

3. september 2013

asff

asff skriver:

Hehe lige præcis Ej, jeg var nu også udfarende - men min far, var altså sådan en der udspionerede til fester. Og jeg synes det var SÅ TRÆLS! Men det afholdte mig nu ikke fra, at være vild. Det var så også kun i mine spæde teenage år.

Nederen at nogle folk opfører sig sådan - de skulle have haft samme tur! Hvor hyggeligt at vennerne er helt med på den Her, er vi også de første der får bebs. Min kærestes venner, synes også det er mega godt. De er faktisk blevet skrukke  

Bare giv mig skylden Synes det er helt fint. Bare hyl alt hvad du kan haha Tror ikke du skal være bange for, at de ikke kan se det. Det var jeg selv, og lillepigen lå med benene krydset, men selvom hun kun havde 15 min til scanningen, blev hun ved i 30 for at være sikker  

Nå ja glemte lige - jeg er 19+4 i dag. Og glæd dig til at mærke den - det er ubeskriveligt

Anmeld

3. september 2013

Christabelle

det er også sådan jeg har det.. hvor meget gav i for jeres scanning? Var det en 2D eller 3D? Vi har valgt at få en 2D og så vente med 3D til jeg er længere henne hvor langt er du henne nu?

Jeg er 31+0 i dag
Scanningen var 2D. Vi valgte at tage kønsscanningen i stedet for 3D så ser først min lille pige igen når hun kommer ud til os.
Vi gav 700,- for scanningen.

Anmeld

3. september 2013

CroQuis

Frk. Petersen skriver:

Super at din mand så er med den

Jeg syntes det er mærkeligt at de har det sådan, ikke at jeg ikke kan se det spændende i det.. men tror også bare fordi at sådan var det dengang

Ja det synes jeg også.. 

Især fordi at det nok ville ødelægge min fødsel lidt, at jeg kendte kønnet, for så ville jeg føle mig snydt for den overraskelse  Men det er nok fordi, at jeg de sidste 10 års tid har vidst, at når jeg engang fik børn, ville jeg have den overraskelse til fødslen, så for mig er det det der falder mig mest naturligt 

Og desuden elsker jeg neutralt tøj -  især jordfarver er en favorit, men efter fødslen, vil jeg da også gerne ud og shoppe lidt med barnevognen foran mig, også kan et par neutrale bukser jo sagtens peppes op med en rød eller blå bluse  

Anmeld

4. september 2013

Sabone

Frk. Petersen skriver:

Det var dejligt der er en der af samme mening som mig

Lige præcis, er lidt træt af at der bliver sagt "den" .. indtil nu har vi kaldt h*n bebse Men glæder vi glæder os rigtig meget til vi kan sætte køn på
Det med navnene er jeg nok af en anden mening, vi har diskuteret nogle forskellige navne (syntes godt nok det er svært med drengenavne) men vi har valgt ikke at fortælle det til nogle, for bare som eksempel hvis nu det var en pige og vi havde bestemt os for navnet Emma, og hun så kommer ud og er en Marie ville det ikke rigtig hænge sammen for mig hvis alle vidste det Kan dog godt skrive det herinde, hvis det bliver en pige har vi talt meget om navnet Liva og Oliver hvis det bliver en drengmen vi får se

Det med navne kan jeg godt følge dig i!

Herhjemme har vi valgt at opkalde vores søn efter min kærestes morfar og det betyder alverden for ham, at det bliver det navn, og når han kommer til verden og der er gået et par dage kan han jo ikke hedde andet alligevel

Men havde vi ventet os en pige, så tror jeg også, vi havde ventet med at offentliggøre navnet, da der ikke er nogen, som hun skulle opkaldes efter

Anmeld

4. september 2013

Lukas&Liam<3

Vi fik det afvide med Lukas til md sidst og efterfølgende med 3D. Denne gang har jeg dog valgt at få en tid til kønsscanning allerede 14+0, jeg kan simpelthen ikke vente og det er allerede om 1 uge. Og nf imorgen. Så håber måske at få et lille hint imorgen også :p

Anmeld

4. september 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg må give den ældre generation ret. Vi valgte begge gange IKKE at vide noget og det var bare så fedt først, at finde ud af det når bebs lå på maven af mig - det var min mand som så det begge gange.

Det er en af de ting man ikke kan gøre noget ved, så fedt, at man skal vente til bebs kommer.

Ang. det praktiske, så findes der masser af sødt børnetøj i neutrale farver og når bebs så er kommet kan købe noget til, at pepe det op med.

Anmeld

4. september 2013

Lou

Frk. Petersen skriver:

Weeeeeh .. vi skal til kønsscanning i morgenIdag er jeg i uge 15+2 og vi håååber sådan at vi kan få af vide hvad vores lille pus er for en
Skal i have af vide hvad det bliver? eller ville i vælge at få det af vide?
Den ældre generation i familien siger hele tiden "Ej det skal i da ikke! - det er meget mere spændende hvis man ikke får det af vide" Det irritere mig en lille smule at de hele tiden siger sådan, det er jo meget mere praktisk at vide det! Er du af samme mening som dem eller mig?

Vi var til kønsskanning i fredags 15+2 .. synes det var fantastisk at se bebserne igen og få tjekket at de var ok, og så var det jo bare bonus at få af vide hvad det var. 

Vi skal have to piger.. lidt sjovt for alle treode vi ville få to drenge  vi var ligeglade med hvad det blev, bare de var sunde og raske... 

Vi glæder os til en update i dag på kønnet  Håber det bliver en skøn oplevelse for jer!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.