lineog4 skriver:
Altså blev jeg gravid igen ville jeg da vide det hvis de kunne se det, men jeg ville ikke købe mig til det - jeg er nærig ;-) og jeg er også for nysgerrig så kunne ikke sige: I må ikke sige det hvis I kan se det!
Men der var noget helt fantastisk ved ikke at vide de det de to gange - første gang var en lang sej omgang og sov til sidst mellem presseveerne, men da hun endelig var ude fandt jeg de sidste kræfter fordi jeg skulle vide hvad det var ;-)
Hun var vores første og jeg havde intet tøj til hende, men havde været nede g pege med manden hvad han skulle købe hvis det var en dreng og hvis det var en pige - han købte så noget forkert alligevel men skidt pyt... Og folk kom med en masse tøj i gaver (skægt som de gør det med piger og noget ander når det er drenge) så udover bodyer skulle jeg intet købe det første lange stykke tid. sengetøj osv kan jeg ikke en gang huske, tror jeg havde købt noget neutralt kan i hvertfald huske noget gammelt Hvidt.
Med nummer 2 var det samme historie....
det er da også mega fantastisk en oplevelse.. men igen det tror jeg det er om man ved det eller ej..

Jeg er så nysgerrig og det samme med min kæreste og vi syntes ikke at 400,- er så meget for at få det af vide.. tror helt bestemt det kommer til at være nogle af de bedste penge jeg kommer til at bruge i mit liv

Jeg syntes det er rigeligt at alle vores møbler kommer til at være neutrale (så de også kan bruges senere) jeg glæder mig til at købe enten lyserødt eller lyseblåt

hehe.. tror også vi har lidt flere penge mellem hænderne end de fleste der står i vores situation og bor i københavn med en baby på vej.. så der er det også svært at lade hver.. vi har dog gjort det at vi har lavet en liste over hvad vi skal købe hvor alt er inkluderet.. både til mig og til baby.. sådan at vi ikke bare bruger og bruger.. så er vi igang med en flot opsparing hvor vi smider 7000,- ind på hver måned det er den vi kommer til at tage fra hver gang der skal købes noget.. og hvor vi samtidig spare op til at få en bil

vi er begge lidt mærkevarer fikseret, selvom at jeg ikke vil have at mine børn bliver fyldt fra top til tå med mærkevarer er der dog nogle ting jeg bare må have
Anmeld