Glæder os

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2013

Frk. Petersen

asff skriver:

HAHA kunne da være MEGA sjovt, hvis du sad i en busk og lurede  

Han er ekstremt overbeskyttende - men det er han nu også overfor mig(jeg skal tage tlf med ned og handle, så han kan sikre sig, jeg er ok) 

Synes også det er en kæmpe kvalitet at lave en 'storebror'. Hvornår skal i afsted? - for nu bliver jeg jo helt nysgerrig omkring hvad i får

Tro mig! Jeg er typen der godt kunne finde på det, selvom det ville være ekstremt synd for min pige hvis hun opdagede mig - hvilket hun nok ville komme til for jeg tror ikke der skulle meget til at jeg kommer farende ud af busken hahaha .. ej det er bare for sjov.. ville bare være nemmere hvis storebror kunne lege detektiv for mig hehe..

Ej hvor sjovt der er så stor en lighed mellem vores mænd.. sådan er min kæreste også, nu bor vi dog også i et område hvor der har været mange skyderier og sådan .. (det er heldigvis ved at være stoppet) men har også været tæt på at få nogle på hovedet af nogle drenge oppe på stationen.. nu har min kæreste skaffet mig en peberspray, og det giver ham meget mere tryghed..

Vi skal være inde til scanningen i morgen kl 09.45 og derefter skal vi til jordmoder for første gang.. det er også bare mega spændende!og en stor dag i morgen.. glæder mig virkelig! så meget at den sidste uge har gået virkelig langsomt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2013

Frk. Petersen

M (: skriver:

Det skulle ikke læses som et forsøg på at omvende dig, men bare som en forklaring af, hvorfor vi valgte ikke at kende kønnet (:

Jamen det blev det heller ikke, jeg er bare ikke helt forståelig overfor grundene men sådan er man jo så forskellige

Anmeld

3. september 2013

Frk. Petersen

CroQuis skriver:

Vi, eller mere specifikt jeg vil ikke vide det  Og manden er helt med på den, men det havde heller ikke gjort ham noget at vide det 

Vil gerne have den overraskelse til fødslen - og kunne sige "Det blev en dreng / pige" til familien...

Men den ældre generation af vores familie, bakker helt op om beslutningen, og synes vi har truffet det rigtige valg, så på den måde, må man sige at de er ligesom din familie  

Super at din mand så er med den

Jeg syntes det er mærkeligt at de har det sådan, ikke at jeg ikke kan se det spændende i det.. men tror også bare fordi at sådan var det dengang

Anmeld

3. september 2013

asff

Frk. Petersen skriver:

Tro mig! Jeg er typen der godt kunne finde på det, selvom det ville være ekstremt synd for min pige hvis hun opdagede mig - hvilket hun nok ville komme til for jeg tror ikke der skulle meget til at jeg kommer farende ud af busken hahaha .. ej det er bare for sjov.. ville bare være nemmere hvis storebror kunne lege detektiv for mig hehe..

Ej hvor sjovt der er så stor en lighed mellem vores mænd.. sådan er min kæreste også, nu bor vi dog også i et område hvor der har været mange skyderier og sådan .. (det er heldigvis ved at være stoppet) men har også været tæt på at få nogle på hovedet af nogle drenge oppe på stationen.. nu har min kæreste skaffet mig en peberspray, og det giver ham meget mere tryghed..

Vi skal være inde til scanningen i morgen kl 09.45 og derefter skal vi til jordmoder for første gang.. det er også bare mega spændende!og en stor dag i morgen.. glæder mig virkelig! så meget at den sidste uge har gået virkelig langsomt

Jeg tror desværre også jeg kunne finde på sådan noget Eller bliver sådan en type mor som konstant, kommer ind med boller og the, når hun har besøg  

Det er nu alligevel rart, når man kan mærke at kæresten passer på énMen forstår ham godt, hvis du næsten har været ved at få tæsk

Uh, hvor spændende! Jeg sov slet ikke natten til den scanning - det er så vildt at få at vide Ej skal du til jordemoder bagefter? Øv, så går der længere tid, før vi får en update Men det bliver da en skøn dag for jer

Anmeld

3. september 2013

lineog4

Frk. Petersen skriver:

det er da også mega fantastisk en oplevelse.. men igen det tror jeg det er om man ved det eller ej.. Jeg er så nysgerrig og det samme med min kæreste og vi syntes ikke at 400,- er så meget for at få det af vide.. tror helt bestemt det kommer til at være nogle af de bedste penge jeg kommer til at bruge i mit liv Jeg syntes det er rigeligt at alle vores møbler kommer til at være neutrale (så de også kan bruges senere) jeg glæder mig til at købe enten lyserødt eller lyseblåt hehe.. tror også vi har lidt flere penge mellem hænderne end de fleste der står i vores situation og bor i københavn med en baby på vej.. så der er det også svært at lade hver.. vi har dog gjort det at vi har lavet en liste over hvad vi skal købe hvor alt er inkluderet.. både til mig og til baby.. sådan at vi ikke bare bruger og bruger.. så er vi igang med en flot opsparing hvor vi smider 7000,- ind på hver måned det er den vi kommer til at tage fra hver gang der skal købes noget.. og hvor vi samtidig spare op til at få en bil vi er begge lidt mærkevarer fikseret, selvom at jeg ikke vil have at mine børn bliver fyldt fra top til tå med mærkevarer er der dog nogle ting jeg bare må have

Sikker på det bliver en fantastisk oplevelse og I får en klump i halsen når I får kønnet at vide.

jeg er bare nærig  

Og det med tøjet - da vi fik min første var der ikke mange penge og det blev en varm sommer så hun brugte ikke andet end bodyer alligevel ;-) 

Anmeld

3. september 2013

Frk. Petersen

asff skriver:

Jeg tror desværre også jeg kunne finde på sådan noget Eller bliver sådan en type mor som konstant, kommer ind med boller og the, når hun har besøg  

Det er nu alligevel rart, når man kan mærke at kæresten passer på énMen forstår ham godt, hvis du næsten har været ved at få tæsk

Uh, hvor spændende! Jeg sov slet ikke natten til den scanning - det er så vildt at få at vide Ej skal du til jordemoder bagefter? Øv, så går der længere tid, før vi får en update Men det bliver da en skøn dag for jer

hahaha ja lige præcis.. Den må jeg lige huske! og der hvor prinsessen ruller med øjnene hver gang hun hører en lyd ude for døren, fordi hun ved at det er dig der står og lytter

Ja det er mega skønt! Jeg nyder det kun det var imens at jeg var i min sårbare periode med baby så vi blev rigtig bange og kunne se i min kærestes øjne at han var så bange at han var lige ved at fælde en tårer, for det var nok ikke kun mig der var sket noget med hvis det var kommet så langt.. Det eneste der faktisk skete inden at de gik amok var at jeg sad på en bænk, og den ene satte sig helt op af mig.. det var aften og der var ingen andre på stationen.. så rejste jeg mig op og gik væk derfra imens jeg sagde "ej hvor ubehageligt" havde så ikke set at der kom to andre drenge gående foran mig.. hvor de begyndte at gå imod mig imens de sagde alt muligt "ey dit og ey dat" Der er jeg nok bare ikke typen der smutter min vej, jeg er et stædigt æsel der ikke vil finde mig i noget, men lige i den situation tænkte jeg meget på min lille bebs, så skyndte mig væk derfra.. da jeg kom ned af trappen var min kæreste 20 M væk fra mig og han kunne godt se at der var et eller andet galt, så han var lige ved at flyve op af trappen.. måtte lige hive hårdt i ham og sætte ham ind i at vi bare skulle væk derfra for om han ville eller ej kunne han jo ikke gøre noget når de var tre og han er en.. det var ikke en særlig sjov episode .. men der skete heldigvis ikke noget..

hehe jeg kan slå det op fra min mobil af når vi er kommet ud derframen ja det bliver så stort!! glæder mig også bare til at se bebse igen, og vide at alt er som det skal være! Det er faktisk det jeg glæder mig allermest til.. hvis det stod til mig havde vi sådan en dejlig maskine derhjemme så vi kunne følge med hver eneste dag hehe.. Men skal helt sikkert ud og have mig sådan en hvor man kan hører hjertelyd derhjemme,, verdens bedste lille melodi

Til vores NF var det også bare så stort! Jeg lå og holdte tårene så meget tilbage at da vi kom ud derfra og var gået lidt væk begyndte jeg at stort tude.. men af glæde og min kæreste stod bare og holdte om mig og smilede .. hvorefter vi skyndte os væk, hehe det var lidt pinligt.. men hold nu op hvor jeg græder meget i den her graviditet.. allerede kan slet ikke holde det tilbage..

Anmeld

3. september 2013

Frk. Petersen

lineog4 skriver:

Sikker på det bliver en fantastisk oplevelse og I får en klump i halsen når I får kønnet at vide.

jeg er bare nærig  

Og det med tøjet - da vi fik min første var der ikke mange penge og det blev en varm sommer så hun brugte ikke andet end bodyer alligevel ;-) 

hehe sådan er det jo.. hvis man ikke har pengene har man ikke pengene.. men ærgeligt at det er det der skal holde en tilbage..

Jeg er sat til d. 23 febuar.. så er ikke lige så heldige som dig.. vi skal ud og have både kørerdragt og huer og sådan men det gør mig ikke så meget.. min baby skal bare ikke fryse

Anmeld

3. september 2013

Kløver

Dejligt

Det er jo op til den enkelte og i har begge ret, der er spænding i ikke at vide det, men ja det er praktisk at vide køn
Jeg vidste ikke køn 1 gang og var så hyggeligt, det var spænding til det sidste, dig trels folk påståede de vidste hvilket køn det var, når de umuligt kunne vide det, men var hyggeligt at gætte dog havde jeg en oplevelse omkring fødslen som gjorde jeg ville vide det anden gang og var en helt anden oplevelse. Ved ikke om jeg vil vide det næste gang. Har dog sagt jeg gerne vil vide det, hvis det skulle blive tvillinger (øget chance pga hormonbehandling)

At i vil vide det er jo jeres valg, og alternativt kan i holde kønnet til dem som vil vide det og undlade at dele det med "de gamle" som stadig kan hygge sig med at gætte men de bliver nok nysgerrige alligevel    Jeg er dog glad for jeg købte meget neutralt af de større ting og overtøj da det meste så kunne genbruges, lillesøster har dog også haft en del blåt på  

Anmeld

3. september 2013

asff

Frk. Petersen skriver:

hahaha ja lige præcis.. Den må jeg lige huske! og der hvor prinsessen ruller med øjnene hver gang hun hører en lyd ude for døren, fordi hun ved at det er dig der står og lytter

Ja det er mega skønt! Jeg nyder det kun det var imens at jeg var i min sårbare periode med baby så vi blev rigtig bange og kunne se i min kærestes øjne at han var så bange at han var lige ved at fælde en tårer, for det var nok ikke kun mig der var sket noget med hvis det var kommet så langt.. Det eneste der faktisk skete inden at de gik amok var at jeg sad på en bænk, og den ene satte sig helt op af mig.. det var aften og der var ingen andre på stationen.. så rejste jeg mig op og gik væk derfra imens jeg sagde "ej hvor ubehageligt" havde så ikke set at der kom to andre drenge gående foran mig.. hvor de begyndte at gå imod mig imens de sagde alt muligt "ey dit og ey dat" Der er jeg nok bare ikke typen der smutter min vej, jeg er et stædigt æsel der ikke vil finde mig i noget, men lige i den situation tænkte jeg meget på min lille bebs, så skyndte mig væk derfra.. da jeg kom ned af trappen var min kæreste 20 M væk fra mig og han kunne godt se at der var et eller andet galt, så han var lige ved at flyve op af trappen.. måtte lige hive hårdt i ham og sætte ham ind i at vi bare skulle væk derfra for om han ville eller ej kunne han jo ikke gøre noget når de var tre og han er en.. det var ikke en særlig sjov episode .. men der skete heldigvis ikke noget..

hehe jeg kan slå det op fra min mobil af når vi er kommet ud derframen ja det bliver så stort!! glæder mig også bare til at se bebse igen, og vide at alt er som det skal være! Det er faktisk det jeg glæder mig allermest til.. hvis det stod til mig havde vi sådan en dejlig maskine derhjemme så vi kunne følge med hver eneste dag hehe.. Men skal helt sikkert ud og have mig sådan en hvor man kan hører hjertelyd derhjemme,, verdens bedste lille melodi

Til vores NF var det også bare så stort! Jeg lå og holdte tårene så meget tilbage at da vi kom ud derfra og var gået lidt væk begyndte jeg at stort tude.. men af glæde og min kæreste stod bare og holdte om mig og smilede .. hvorefter vi skyndte os væk, hehe det var lidt pinligt.. men hold nu op hvor jeg græder meget i den her graviditet.. allerede kan slet ikke holde det tilbage..

Hehe ja, jeg bliver sådan en mor, teenagere frygter Det gør du nu også, hvis du skal ligge i en busk

Ej føj, sikke en oplevelse Godt i kom væk!

Håber du poster det, MED DET SAMME Åh gud ja - jeg vil også have en hjemmescanner! Det burde de sælge til overkommelige penge Jeg har faktisk sådan en angelsound - men den gik så i stykker den anden dag :/ Men det er lidt ligegyldigt, når jeg mærker hende dagligt

Årh, du skulle da bare hyle derinde De er garenteret vant til det. Men det er også en fantastisk scanning  Jeg græder altså også hele tiden.. Min kæreste sagde den anden dag, at han var ked af, jeg havde glemt at købe mælk.. og så vrælede jeg bare  Hehe det er nu lidt sjovt bagefter. Men endelig, du skal bare tude i morgen

Anmeld

3. september 2013

Aabye

Frk. Petersen skriver:

Lige præcis! Det er også en stor grund til at få det af vide Bare sådan noget som en baby bog kan man ikke rigtig købe fordi de enten er lyserøde blå eller gule.. ved godt man siger at gul er en neutral farve, men for mig er det en pige farve.. Har dog ingen anelse overhovedet hvad det bliver.. Min veninde drømte hele tiden at hun fik en dreng, og til kønsscanning viste det sig at være en dreng.. Jeg har både drømt om drenge og pige bebser hehe bliver dejligt at få det på plads.. håber virkelig bebs ligger rigtig lige præcis i morgenellers må jeg igang med at hoppe og danse lidt rundt og se om det hjælper

Det problem kom jeg så uden om ved at lave "barnets bog" fra bunden selv.. Så er den helt unik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.