asff skriver:
Jeg tror desværre også jeg kunne finde på sådan noget
Eller bliver sådan en type mor som konstant, kommer ind med boller og the, når hun har besøg
Det er nu alligevel rart, når man kan mærke at kæresten passer på én
Men forstår ham godt, hvis du næsten har været ved at få tæsk
Uh, hvor spændende! Jeg sov slet ikke natten til den scanning - det er så vildt at få at vide
Ej skal du til jordemoder bagefter? Øv, så går der længere tid, før vi får en update
Men det bliver da en skøn dag for jer
hahaha ja lige præcis.. Den må jeg lige huske! og der hvor prinsessen ruller med øjnene hver gang hun hører en lyd ude for døren, fordi hun ved at det er dig der står og lytter

Ja det er mega skønt! Jeg nyder det kun

det var imens at jeg var i min sårbare periode med baby så vi blev rigtig bange og kunne se i min kærestes øjne at han var så bange at han var lige ved at fælde en tårer, for det var nok ikke kun mig der var sket noget med hvis det var kommet så langt.. Det eneste der faktisk skete inden at de gik amok var at jeg sad på en bænk, og den ene satte sig helt op af mig.. det var aften og der var ingen andre på stationen.. så rejste jeg mig op og gik væk derfra imens jeg sagde "ej hvor ubehageligt" havde så ikke set at der kom to andre drenge gående foran mig.. hvor de begyndte at gå imod mig imens de sagde alt muligt "ey dit og ey dat" Der er jeg nok bare ikke typen der smutter min vej, jeg er et stædigt æsel der ikke vil finde mig i noget, men lige i den situation tænkte jeg meget på min lille bebs, så skyndte mig væk derfra.. da jeg kom ned af trappen var min kæreste 20 M væk fra mig og han kunne godt se at der var et eller andet galt, så han var lige ved at flyve op af trappen.. måtte lige hive hårdt i ham og sætte ham ind i at vi bare skulle væk derfra for om han ville eller ej kunne han jo ikke gøre noget når de var tre og han er en.. det var ikke en særlig sjov episode .. men der skete heldigvis ikke noget..
hehe jeg kan slå det op fra min mobil af når vi er kommet ud derfra

men ja det bliver så stort!! glæder mig også bare til at se bebse igen, og vide at alt er som det skal være!

Det er faktisk det jeg glæder mig allermest til.. hvis det stod til mig havde vi sådan en dejlig maskine derhjemme så vi kunne følge med hver eneste dag

hehe.. Men skal helt sikkert ud og have mig sådan en hvor man kan hører hjertelyd derhjemme,, verdens bedste lille melodi

Til vores NF var det også bare så stort! Jeg lå og holdte tårene så meget tilbage at da vi kom ud derfra og var gået lidt væk begyndte jeg at stort tude.. men af glæde og min kæreste stod bare og holdte om mig og smilede .. hvorefter vi skyndte os væk, hehe det var lidt pinligt.. men hold nu op hvor jeg græder meget i den her graviditet.. allerede

kan slet ikke holde det tilbage..