Glæder os

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2013

Christabelle

Vi har også valgt at få det at vide, så vi købte en kønsscanning da jeg var 16+4 henne. Synes det har været rart at kunne sige hun i stedet for den samt at kunne købe pigeting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2013

lineog4

Frk. Petersen skriver:

hehe sådan er det jo.. hvis man ikke har pengene har man ikke pengene.. men ærgeligt at det er det der skal holde en tilbage..

Jeg er sat til d. 23 febuar.. så er ikke lige så heldige som dig.. vi skal ud og have både kørerdragt og huer og sådan men det gør mig ikke så meget.. min baby skal bare ikke fryse

Nu ikke kun pengene men også den nærige line som er oplevelsesnarkoman så bruger gerne mine sidste penge på teaterbilletter og springer ned i genbrugesen efter børnetøj - og det til trods for je er møg forfængelig på mine børns vegne, men er så heldig jeg kan sy og strikke selv og er til retro stlien og den er i genbrugsen 

Og selvom jeg havde pengene nu er jeg stadig for nærig til en scanning - griner, men også nemt for mig at sige for jeg er en af dem der får en masse scanninger.

Anmeld

3. september 2013

Frk. Petersen

Maja84 skriver:

Dejligt

Det er jo op til den enkelte og i har begge ret, der er spænding i ikke at vide det, men ja det er praktisk at vide køn
Jeg vidste ikke køn 1 gang og var så hyggeligt, det var spænding til det sidste, dig trels folk påståede de vidste hvilket køn det var, når de umuligt kunne vide det, men var hyggeligt at gætte dog havde jeg en oplevelse omkring fødslen som gjorde jeg ville vide det anden gang og var en helt anden oplevelse. Ved ikke om jeg vil vide det næste gang. Har dog sagt jeg gerne vil vide det, hvis det skulle blive tvillinger (øget chance pga hormonbehandling)

At i vil vide det er jo jeres valg, og alternativt kan i holde kønnet til dem som vil vide det og undlade at dele det med "de gamle" som stadig kan hygge sig med at gætte men de bliver nok nysgerrige alligevel    Jeg er dog glad for jeg købte meget neutralt af de større ting og overtøj da det meste så kunne genbruges, lillesøster har dog også haft en del blåt på  

Jeg kan bare ikke rigtig sætte mig ind i hvordan man kan holde den og sige man ikke vil vide det.. fordi jeg selv er så mega nysgerrig men det er jo nogle menneskers lod her i livet hehe.. Jeg var også typen der som barn pakkede alle mine julegaver op og pakkede dem ind igen.. fordi jeg simpelthen ikke kunne lade hver hehe ..

Anmeld

3. september 2013

Frk. Petersen

Line - med 2 boblinger skriver:

Det problem kom jeg så uden om ved at lave "barnets bog" fra bunden selv.. Så er den helt unik

ej hvordan gjorde du det?

Anmeld

3. september 2013

Frk. Petersen

asff skriver:

Hehe ja, jeg bliver sådan en mor, teenagere frygter Det gør du nu også, hvis du skal ligge i en busk

Ej føj, sikke en oplevelse Godt i kom væk!

Håber du poster det, MED DET SAMME Åh gud ja - jeg vil også have en hjemmescanner! Det burde de sælge til overkommelige penge Jeg har faktisk sådan en angelsound - men den gik så i stykker den anden dag :/ Men det er lidt ligegyldigt, når jeg mærker hende dagligt

Årh, du skulle da bare hyle derinde De er garenteret vant til det. Men det er også en fantastisk scanning  Jeg græder altså også hele tiden.. Min kæreste sagde den anden dag, at han var ked af, jeg havde glemt at købe mælk.. og så vrælede jeg bare  Hehe det er nu lidt sjovt bagefter. Men endelig, du skal bare tude i morgen

hehe vi bliver virkelig gode eksempler på hvad vores forældre burde have gjort jeg var hvert fald en værre rod der begyndte at drikke lidt sammen med vennerne i en alder af 13 og prøvede da også at ryge lidt hash og sådan hehe det skal mine børn bare IKKE! hahaha de må vente til de er 18! Sådan er det bare - stort punktum! hehe

Ja det var det! Men ja der skete heldigvis ikke mere end det, med hverken mig eller bebse.. hvis der havde gjort noget ville jeg heller ikke være i deres sko efterfølgende Min kærestes venner er også ret overbeskyttende, vi er de første i hans vennekreds der skal have en lille en, så alle hans drenge er også bare sådan helt spændte.. og spørger hele tiden og det er en bro' og jeg ved ikke hvad de er sku meget søde!

Jeg skal nok forsøge, så håber vi bare vi kan få det afvide.. men ellers får vi ny tid til ekstra scanninger gratis

Hvor langt er du henne ? Jeg glæder mig sådan til jeg kan mærke liv, også for at manden kan mærke noget! Det bliver så stort!

Kunne bare ikke få mig selv til det, ved virkelig ikke hvorfor.. Men tror det var fordi at hende der scannede mig hun var så glad og helt oppe og kører over at den lille havde hikke.. hun var virkelig sjov..

Jeg prøver at lade hver at holde det tilbage, så må jeg give dig skylden hvis jeg tuder i stor stil igen hehehe..

Haha! De er så sjove de homoner altså!! Grinede også lidt af dig da jeg læste det Men altså så kunne han da også bare have husket mælken!! hehe

Anmeld

3. september 2013

Frk. Petersen

lineog4 skriver:

Nu ikke kun pengene men også den nærige line som er oplevelsesnarkoman så bruger gerne mine sidste penge på teaterbilletter og springer ned i genbrugesen efter børnetøj - og det til trods for je er møg forfængelig på mine børns vegne, men er så heldig jeg kan sy og strikke selv og er til retro stlien og den er i genbrugsen 

Og selvom jeg havde pengene nu er jeg stadig for nærig til en scanning - griner, men også nemt for mig at sige for jeg er en af dem der får en masse scanninger.

okay, det har jeg virkelig svært ved at forstå.. Jeg kan ikke klare tanken om at mine børn skulle gå i genbrugstøj, min far har prøvet at få mig til at blive vild med det siden jeg var helt lille.. men jeg kan heller ikke få mig selv til at hoppe i det.. ved godt det lyder virkelig mærkeligt kender virkelig mange der går i genbrugstøj og de rynker i panden når jeg siger sådan.. men det har jo ikke noget at gøre med at jeg ser ned på folk der gør det.. vil bare ikke selv..

Hvordan kan det være at du får det?

Anmeld

3. september 2013

Frk. Petersen

Christabelle skriver:

Vi har også valgt at få det at vide, så vi købte en kønsscanning da jeg var 16+4 henne. Synes det har været rart at kunne sige hun i stedet for den samt at kunne købe pigeting

det er også sådan jeg har det.. hvor meget gav i for jeres scanning? Var det en 2D eller 3D? Vi har valgt at få en 2D og så vente med 3D til jeg er længere henne hvor langt er du henne nu?

Anmeld

3. september 2013

Kløver

Frk. Petersen skriver:

Jeg kan bare ikke rigtig sætte mig ind i hvordan man kan holde den og sige man ikke vil vide det.. fordi jeg selv er så mega nysgerrig men det er jo nogle menneskers lod her i livet hehe.. Jeg var også typen der som barn pakkede alle mine julegaver op og pakkede dem ind igen.. fordi jeg simpelthen ikke kunne lade hver hehe ..

Jeg synes spændingen var spændende men dejligt man kan udnytte muligheden

Anmeld

3. september 2013

Aabye

Frk. Petersen skriver:

ej hvordan gjorde du det?

Scrapbook..

Eller.. noget lignende... Tog et stort ringbind (har snart fyldt den første til min 2 årige), satte en masse plastic lommer i.. Fandt noget smart papir og så gik jeg ellers igang med at klippe-klistre..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. september 2013

Frk. Petersen

Line - med 2 boblinger skriver:

Scrapbook..

Eller.. noget lignende... Tog et stort ringbind (har snart fyldt den første til min 2 årige), satte en masse plastic lommer i.. Fandt noget smart papir og så gik jeg ellers igang med at klippe-klistre..

Eeej hvor er den flot!! det skal han nok blive rigtig glad for at kigge på når han bliver ældre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.